cap .10

417 27 0
                                    

Denizi-Shkova tek ordinanca e mjekut te pyesja se ne do ket ndonje problem me shendetin e nenes time..

Denizi-mirdita doktor , mund te hyj ??

Doktori-po urdheroni!

Denizi-desha te pyes per nenen time se si e ka gjendjen dhe se a do kete ndonje problem ne te ardhmen ?

Doktori- dhe nena juaj quhet..?

Denizi-Bena ,Bena Tepa !

Doktori - ehem po e shoh , ju jeni djali i saj a po jo?

Denizi-po!

Doktori - nena juaj pesoi aksident te rende dhe se eshte me shum fat qe eshte ende gjalle ,  per momentin gjendja e saj eshte stabile.

Denizi -praa..

Doktori -pra eshte ende shume heret te thuhet ndonje gje ,por duhet te mbajme shpresat , dhe se duhet te nenshkruani nje dokument per shtrimin ne spital po qe se ke mundesi ..

Denizi-po ne rregull qdo gje qe eshte  e nevojshme !!

Pasi i perfunduam bisedat me doktorin dola jasht dhe  pash se kishte ardhur babi im.

Denizi-baba!!

Gimi-bir ku eshte nena

Denizi -brenda ne dhome , e kane shtruar tani presim sa te zgjohet .

Gimi-pa eja me perqafo pak

Denizi- ( e perqafon te atin dhe nisen se bashku ne katin ku ndodhej bena )

Gjate rruges bisedojne rreth njeri tjetrit dhe aksidentit te tmerrshem
Denizi- baba a mund te te them dicka?

Gimi-po urdhero Den!

Denizi- tu desh me te vertet nje aksident kaq i tmerrshem qe te vish e te na shohesh ??

Gimi- (mbetet be heshtje per 1 minute dhe me pas ia kthen)
-e di bir e di qe e kam tepruar e di qe nuk jam baba per tu marre shembull ,por dua ta dish se une me te vertet ju dua shum ty dhe Benen.

Denizi-po pasi po thua qe na do pse nuk erdhe kurre me shpesh por vetem ne raste ekstreme ,??
A di se hera e fundit qe te kemi pare eshte kur vdiq gjyshja a nuk te duken shum2 vite ??

Gimi-...

Denizi-e kuptova ke pasur pune he , jo baba po nese do kishe dashur do gjeje nje menyre por mesa dujet ti ishe ne kerkim te justifikimeve per te mos ardhur ..

Gimi- bir me fal kerkoj falje shpirterish he nese do duhej do bija ne gjunje vetem per te me falur por te premtoj qe nuk do perseritet kurre me dhe se do te vij cdo jave te premtoj qe do bej te pamunduren

Dezniz - shpreoj baba shpresoj..

Denizi-nejse baba hy ti tek mami se un do shkoj te nderrohem ne rregull?

Gimi -po ne rregull shihemi

Dola jasht dhe hipa ne veture po binte nje shi me te vertet i madh edhe pse ishte verë.

Emel- dola nga puna dhe isha me te vertet e lodhur fillova te ecja gjysme e vdekur por binte shi me te vertet shume dhe un skisha skisja as çader e as njonje gje te mbrohesha   kush do e mendote se do binte shi ne mes te veres , kur para ca oreve te pervelonte dielli?!

Denizi-pasi hipa ne veturedhe un nisa. pa pritur pash Emelin e cila e ecte ne shi dhe ishte bere qullè

E ndala veturen sepse mendova ta merrja me vete pasi binte shi dhe kisha deshire te kaloja kohe me te

Deniz(ndal veturen ngdale dhe hap dritaren)

Emel do vish?

Emel- jo faleminderit shkoj vet

Deniz- te lutem mos keqkupto por thjesht dua tete percjell pasi bie shi  dhe po te shkosh kshtu sic je jo ftohesh keq

Emel- te thash jo njehere

Denizi-(ia hap deren dhe i thote)

eja hipp

Emel-  ne turp afrohet dhe hy n veturen e tij . Ashtu e lagur sic ishte snxorri fjale nga goja gjate tere rruges

jo si gjithë të tjeratWhere stories live. Discover now