Bayan Emilie kararlı bir şekilde başımda duruyor. Yukarıya çıkmam için ısrar ediyordu.
--"Haydi ama Aleyna " bizi mi kıracaksın tatlım .Ne yani Kenan'a bir hoşçakal demeden gitmeyi düşünmüyorsun değilmi ama .
Çaresiz bir şekilde" tabiki olurmu öyle şey". Kenan'ı gitmeden görmek isterim efendim. Bir mahsuru yoksa, rica etsem bir bardak su alabilirmiyim bayan Emilie.
--Tabiki tatlım lakin sanırım boru patlamış. Sular kesildi. Yukarıdaki salonda dolu bir sürahi olması lazım.
Aklımda deli sorular, bir yolunu bulup kendimi evden dışarı atmalıydım. Fakat, dışarıda bekleyen siyahlara bürünmüş adamlardan sonra bu daha tehlikeli olur diye düşündüm.
Yapacak birşeyim yoktu. Kenan'a içten içe iyice kızmıştım. "İnsan bu kız nerde kaldı diyerek " hiç beni aramaya gelmezmi. Şoförümüzün gelip, beni buradan biran önce götürmesini istiyordum. Lakin, bir sorun vardı adresi şoförümüze tam olarak verememiştim, konuşurken hat birden kesilmişti.
Elimden gelen birşey yoktu elbet tüm bu olanlardan sonra Kenan'ın bana yapacağı bir açıklaması vardır diye düşünerek boyun eğdim. Çaresizce, korkmuş bir yüz ifadesiyle bayan Emilie 'nin peşinden ağır adımlarla gittim.
Sanki tarihin içinden gelmiş uzun sütunlar, taşla örülmüş duvarlar üstüme üstüme geliyordu. Taşdan yapılmış basamaklar, bundan bir saat öncesi Kenanla birlikte yukarı kata Nilay halayı aramaya çıkarken bu kadar karanlık ve kasvetli değildi. Heryer bembeyaz ışıl ışıl dı. Ne yani şimdi elektrikler kesilmiş karanlıkta mı kalmıştık.Neler oluyordu böyle önce sular, şimdi elektrikler bu evde yolunda gitmeyen birşeyler vardı. Zaman zaman aydınlık, zaman zamanda karanlık içinde kalıyorduk. Şu anki korkumu, çaresizliğimi anlatacak kelimeler boğazımda düğümlenmiş, korkudan dizlerimin bağı çözülmüştü.Duvarda kara gölgeler, çeşitli siluet halini alıp şekilden şekile giriyordu.
Bayan Emilie, yedi sekiz basamak ilerlemişti.Ben henüz merdivenlerin başında yukarı çıkıp çıkmama konusunda kararsızdım.
Onca gördüklerimden sonra bu esrarengiz ev, içinde yaşayanlar ve tuhaf şeyler aklımı iyice karıştırmış, hayatımda olmadığım kadar beni oldukça çok ürkütmüş ve korkutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYANA (Bir Dilek Tut ) Serisi #wattys2018
FantasyAşkla ayrılığın, geceyle gündüzün, hayatla ölümün hikayesi ... Kaderin de olan neydi istemsizce kendine soruyor birtürlu işin içinden çıkamıyordu . Belli etmesede biricik sevdiği Aleyna karanlıktan korkardı.Aylardır Onu düşünmekten kalbi...