Bölüm 7

95 29 34
                                    

Yerde baygın bir şekilde boylu boyunca uzanırken gözlerimi usulca açtım. Karşımda Kenan paniklemiş bir halde hem bana bakıyor hemde sımsıkı ellerimi tutuyordu. Kapişonlu adam hızlı bir şekilde gözden kaybolmuş hickimse yakalayamamıştı. Toplanan kalabalık hep bir ağızdan ceşitli yorumlar yapiyorlardi. Kimi cantamın çalındığı ihtimalinde bulunurken, bazıları kapişonlu adamın eski sevgilim yada bir alıcak vereceklim oldugunu savunuyordu.Etrafımda toplanan insanlara Iyi olduğumu polise yada ambulansa gerek olmadığını söyleyip Kenan hariç hepsini çevremden uzaklaştırdım.
Kenan, ambulans çağırmak için ısrar etsede kabul etmedim. Güç bela Kenan' a tutunarak ayağa kalktım .Bir sandalyeye oturup iyice kendime gelmeyi bekledim. Kenan oldukça korkmuş bir halde bana bakarken heyecandan ne yapacağını şaşırmıştı.
Kenanın getirdiği soğuk suyu titreyen ellerimle yavaş yavaş yudumlarken aklım hala o kapişonlu adamdaydı.
Farkındaydım hiç bilmediğim tanımadığım birileri tarafından rahatsız ediliyordum. Fakat benden ne istiyorlardı bir türlü anlam veremiyordum.
O adam kimdi? Benden ne istiyordu? Aklımda deli sorular heyecan ve korkunun sarmaladığı bedenim kendini zor taşıyordu .
Bunların farkında olan Kenan; üzülme sakın korkma birtanem ben hep yanındayım diyerek uzun uzun gözlerime baktı . Elindeki yerde bulduğu buruşmuş kağıdı usulca cebine koydu. Bu konuyu sonra musait bir zamanda konuşuruz. Sakın korkma, hersey düzelecek sevdam. .. Ağzından dökülen kelimeler, yüreğimi yakıyor beni her geçen gün biraz daha kendisine bağliyordu. O tatlı sesiyle kendimi Kenan'a bakmaktan alamıyordum.Kenan ellerimi daha bir aşkla tutarak konuşmaya devam etti.

--Ahu gözlüm,  Ceylan bakışlım , beni  benden eden dilber,  rüyalarımım prensesi,  ömrüm,  baharım, dünyanın  en güzel  kelimeleri  senin  yanında  sönük  kalır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--Ahu gözlüm, Ceylan bakışlım , beni benden eden dilber, rüyalarımım prensesi, ömrüm, baharım, dünyanın en güzel kelimeleri senin yanında sönük kalır. Bilki sen benim kaderimsin ....

---Seni çok seviyorum
--Seni çok seviyorum
--Seni çok seviyorum

Sonsuza kadar o Ahu gözlerine bakmayı çok istiyorum. Gerçekten seni çok seviyorum derken gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Aslında eğer sende istersen bugün seni annemle tanıştırmak isterim Leyana... Yüzüne şaşkın bir halde bakarken yani Aleyna demek istedim. Fakat bu LEYANA ismi bana oldukça ilginç ve etkileyici geldi diyerek Kenan cevap vermemi bekleyerek sustu.

Kenan konuştukça, karnımda kı kelebekler ne yapacağını şaşırmış bir halde ordan oraya uçuyordu. Ayaklarım adeta yerden kesilmişti. Kalp atışlarim heyecan ve mutluluğun tesiriyle hızlanmış, yanaklarım al al olmuştu.

--Tamam...Aşkım. ..
.---şey yani Kenan. ..

Dilim sürştü. Kenan halinden memnun bir şekilde beni dinlerken hmm ..demek aşkım.. ben bunu çok sevdim sevdam .. tekrar söylese ne...Bir anda beni kollarına alıp büyük bir aşkla kucakladı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
LEYANA (Bir Dilek  Tut ) Serisi #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin