Yalnızlığıma Elveda bölüm 3

178 69 47
                                    

Yatağımdan istemeyerek de  olsa  Emine  teyzemin  gelmesiyle  birlikte  kalktım.  Aklım  biraz önce  dolabın altına kaçan  cisimdeydi.  Yere  eğildim. Elimi  dolabın altına  sokarak  kontrol  ettim,  ama bir türlü  o şey  neyse ulaşamadım. 

Yere  yüzümü  yapıştırdım, dolabın  altına  bakmaya  çalıştım  ama olmadı.  Sonra  bir gözümü  kapatarak  baktım  sanki  parlak  birşey  parlıyordu.

Şimdilik  bu durumdan  vazgeçerek,  babamı  bekletmemek için  hızlı  adımlarla  aşağı  yemek  salonuna  inerken, merdivenlerde
durakladım.

Belliki  Belma  cadısı yine  arkamdan,  haberim  olmadan  benim  adıma  planlar yapıyordu. 

__ Rasim beycim, Aleyna  kızımızda büyük bir  ışık  görüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

__ Rasim beycim, Aleyna  kızımızda büyük bir  ışık  görüyorum.
Çok akıllı,  düzenli  bir  kız, lakin  onun eğitimi biraz eksik  gibi  sanki.

Özel okulda  olsa  herşey  dört  dörtlük  olmuyor sonuçta.  Üniversite sınavına  şunun  sırasında ne kadar az bir zaman 
kaldı ama değilmi.

Onun  yerine  çok  heyecanlıyım inanın  düşündümki benim  damadım  iyi eğitimle  donatılmış bir öğretmen  biliyorsunuz  henüz  yeni  istanbula   tayini   çıktı.  

Kızım  Hülya  bunalımda, üç tane  çocuk  kolay  değil  malumunuz. Aleyna  kızımıza ders aldırsak.  Damadım la birlikte  hem kızım da gelir. Güzel   bir  gün  geçiririz  şöyle  çocuklarla beraber  mesut,  mesut.  Böylesi hepimiz adına  daha hayırlı  olmazmı canım; derken  merdivenlerde donup  kaldım.

Halini  ve tavrını  hiç  haz etmediğim  damadı  düğünde  pis pis  beni  kesiyordu.   Arsız, edepsiz bir  adama  benziyordu  hele  kızı
sonradan  görmenin  en şaşkın  türü.

Çocuklar  çok  sevimliler ama böyle  bir anne ve babanın  yetiştirdiği çocuk  gün  gelir  nasıl  bir insan  olur  çıkar  düşünemiyorum. Merdivenlerden ayak  seslerimi duyan  Belma
bu konuyu  sonra  konuşup  düşünelim diyerek  sustu.

Babamın  yanağına  bir öpücük  kondurarak iyi akşamlar  babacığım  dedim. Babam iyi  akşamlar " canım   kızım"  gel buyur otur şöyle yanıma dedi. Belma  hanima  yalancıkdan da olsa  gülümseyerek   zoraki sizede  iyi  akşamlar  efendim diyebildim.

Yemek  faslı  geçtikten  sonra bu konu  babamın aklına  yatmış  olacak ki derslerimin nasıl  olduğunu,  sınava nasıl  rahat  ve düzenli  hazırlanabiliyormuyum diye  sordu. Evet babacığım,  halimden  gayet  memnunum  inşallah  istediğim  bölümü mutlaka kazanacağım.

Sonrasında  babam konuyu  açtı,  sessizce  dinledim.  Hem senin  geleceğin  için    güzel  bir fikir   değilmi  kızım dedi . Hiç birşey  diyemedim  şimdi  itiraz  etsem Belma  cadısı babamı  olmadık 
şeylerle doldurarak  hayatımı  zindan  edebilirdi. 

Bende Belma  cadısının,  sinsi  gülümseyişine aynı  şekilde  gülümseyerek  tabi   neden olmasın  denemekle birsey  olmaz. Bakarsınız   sayesinde Türkiye  çapında  birinci  bile  olabilirim  diyerek alaycı   bir gülme  patlattım.

Yüreğimin   yandığını,  korkularımı hiç kimse  hissetmesede sadece  tatlı  servisi  yapan  Emine  annemin gözlerindeki korku  ve  endişe  gözle  görülür  şekildeydi.

Ertesi  gün,  okula  varır  varmaz  sıra arkadaşım  Melisa
heyecanlı bir şekilde  beni  bir köşeye  itti.  Kenan  hakkında  duyduklarıma sen bile  inanamıyacaksın.

Birden  nefesim  kesildi. Tane tane,  yavaş yavaş  anlat    lütfen diyerek  sustum.

Bak  Aleyna!  o halde  beni  çok  iyi  dinle!  Geçen gün    Kenan'ın
en yakın  arkadaşlarından  olan  Kağan'ın evinde  annesinin  düzenlediği bir gün  vardı. Zoraki  annem benide  götürdü,  sende biliyorsun Kağanlar la aynı apartmanda oturuyoruz.

Pastaları  yedik,  çayları  içtik.
Eee ... Saadete gel. Melisa!  evet  seni  dinliyorum.

Canım  sıkıldı, anneme eve  gitmek  istiyorum  diyerek  izin aldım.  Tam kapıdan çıkarken   kapısı aralık olan  Kağan'ın odasında  Kenan'ı  gördüm.  Neler  duydum, bir bilsen  neler. ..

Kenan, babasını bir trafik  kazasında  kaybetmiş. Bu sene
  babası  öldükten  sonra   maddi  zorluk çekmişler . Babaannesinden kalma  eski  bir ev  varmış   o yüzden  Izmir den gelip  buraya istanbul'a  yerleşmişler. 

Kenan,  bu özel  okulda bir yardımsever sayesinde  okuyor .
Ona burs  vermişler  canım  anlayacağın.

Seni, ilk  şoförünüz okula  getirdiği bir  gün  kapının  önünde  görmüş.  Çocuk  sana bildiğin   vurulmuş, o yüzden  uzaktan  uzağa  sana bakıyor. 

Peki,  ama neden hep sessiz ?  diyerek  Melisa yı susturdum.

Neden mi?

Ah! Aleyna  ah!

Çok safsın neden  olacak oğlan  fakir,  kız  zengin misali  cesaret  edememiş karşına çıkmaya.
O  yüzden  sana sadece  uzaktan  bakmakla yetinmiş.  Bu yüzden  sessiz kalmış garibim.

Ah! Onu  bir yakından  görsen  insanın  içi  gidiyor. Çok   yakışıklı  olduğu kadar,  çok nazik ve kibar.

Bu arada  onlara  yakalandım. Çok utandım  çok. Kağan    araya  girdi ve beni Kenan la  tanıştırdı.   Senin en yakın arkadaşın olduğumu  biliyor.  Kenan senden çok  hoşlanıyormuş. Kağan  Kenan in  arkadaş  olma isteğini   sana  anlatmamı istedi.   Ne kadar  çok  itiraz  etsede,  Kağan   Kenan'ı  ikna etti seninle  konuşmam  için.  Bende  kabul ettim mecburen. ..

Ne Mecburen mi!  Aman  Aleyna   şaka  şaka, tabi seve seve  dedim onlara.

Sana bir süprizim var , yarın  hep birlikte  buluşuyoruz. . Tanışıp  konuşacağız.  Kenan  ve Kağan'la birlikte  bir  sandal  gezintisi  yapacağız. Çok" romantik"  ama değilmi.

"  Hadi  iyisin" diyen Melisanin gözlerinden kıskançlık  okunuyordu. Okulda  nerdeyse çıkmadığı  zengin  züppesi kalmamıştı.  Kağan 'da bunlardan birtanesiydi.

Herşeyi  boşverdim,  kalbim  yerinden  çıkacak  gibiydi nihayet  Kenan  bana olan  duygularını  açıklayacak
ona olan hasretim   yalnızlığım  bir son  bulacak tı.

LEYANA (Bir Dilek  Tut ) Serisi #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin