-Hope! Hope!? Ma trezesc si o vad pe mama care sta langa patul meu cu o mana in sold.
-Da, mama! Spun eu stand cu capul in perna.
- Hope, pregateste-te, vreau sa mergem la cumparaturi.
- Eu vreau sa dorm!
-Da, Hope, stiu dar chiar vreau sa iti cumpar ceva frumos pentru prima zi de liceu!
- Ok mama! Cobor in 30 de minute. Spun eu oftand
M am dat jos din pat cu greu,imi tarasc picioarele spre baie si intru in dus. Dupa 10' minute ies din dus si fug repede spre telefon, a sunat deja de 5 ori. E Lisa, nu i raspund pentru ca ma grabesc dar ii trimit un mesaj in care ii scriu ca o voi suna eu putin mai tarziu.
Am ales sa port ceva lejer, mi am prins parul intr o coada de cal si am coborat jos unde ma astepta mama.
Am intrat in cateva magazine de unde mi am cumparat jeansi, tricouri, diferite bluze, chiar si o rochita la insistentele mamei. Dupa aproape 4 ore de colindat prin magazine am decis sa mancam ceva si apoi sa mergem acasa.Urc in camera si ma arunc in pat, cumparaturile pot fi atat de epuizante uneori. Dupa destul timp de holbat in tavan, imi aduc aminte de apelurile pierdute de la Lisa, asa ca o sun!
-Hei, Lisa! Ce faci?
-In sfarsit! Spune Lisa nervoasa
-S a intamplat ceva? spun putin derutata
-Da, stii ca.." Nu a apucat sa termine ce avea de zis pentru ca la naiba, am ramas fara baterie.
Mi am bagat telefonul la incarcat si am incercat sa o sun inapoi dar nu a mai raspuns. Dupa 2 minute primesc un mesaj de la ea.
"Hope, scuze vorbim maine! A venit Brian , Vorbim maine la scoala!Lisa are un iubit de aproape un an. Se inteleg bine, au mici certuri din cand in cand dar stiu ca se iubesc, ma bucur foarte mult pentru ea, imi place sa o vad fericita.. Eu nu am fost asa de norocoasa, am avut un iubit Il cheama Brad si invatam la acelasi liceu,Am avut o relatie de aproape trei luni, destul de scurta.. era dragut la inceput, apoi si mai dragut, asta pana cand mi-a intrat in pantaloni. A vrut doar sa profite de mine si apoi m-a parasit, de atunci am evitat sa ma mai apropii de vreun baiat. Am incercat sa il evit cat de mult am putut dar bineinteles ca de cate ori ne intalnim nu se opreste din a ma tachina, a ramas acelasi nesimtit, Sper ca anul asta sa uite ca exist si sa ma lase naiba in pace!
Pierduta in gandurile mele nici nu mi am dat seama cand am adormit.
YOU ARE READING
Hope ( +18 Love Story H.S)
FanfictionO zi de scoala ca toate celalalte,eram pe holul liceului imi cautam prietena cu privirea cand din spatele meu ,doua maini imi cuprind umerii -Heey Hope,ma sperie Lisa. -Tu chiar vrei sa am un mini infarct,am ras. -Ok lasa astea,ai auzit de noul elev...