Capitolul 5

255 9 0
                                    


E sambata, ma fortez sa ma dau jos din pat si sa cobor la bucatarie.

"Mama.." strig in timp ce cobor lenesa scarile dar nu raspunde nimeni. Intru in bucatarie dar mama nu e aici, in shimb vad micul dejun pus langa o cana de cafea. Cana de cafea este asezata pe un biletel. ' Draga mea, a trebuit sa plec la munca si nu am vrut sa te trezesc'. Mama e asistenta medicala la spitalul din apropiere, lucreaza foarte mult, de cele mai multe ori sta peste program pentru ore suplimentare, o iubesc si o respect pe mama pentru ca m-a crescut singura. Tatal meu ,Ryan ne-a parasit cand eu aveam 10 ani , imi aduc aminte ca venea beat aproape in fiecare seara. Pot spune ca il urasc si ca nu imi doresc sa il mai vad vreodata.. Obisnuia sa o loveasca pe mama iar ea a acceptat pana in ziua cand m-a lovit si pe mine, destul de rau ... atunci am crezut ca daca ii arunc bautura la gunoi nu o sa mai bea si nu o va mai lovi pe mama, dar el parca a innebunit si a inceput sa ma loveasca, dupa ce s a calmat si-a facut bagajul si a plecat pur si simplu.

Imi alung gandurile despre trecut, acum viitorul e tot ce conteaza. Termin de mancat si urc in camera sa invat putin. Nu sunt foarte concentrata la ceea ce fac pentru ca ma gandesc la intalnirea cu Harry din seara asta. Oare unde ma va duce?
Ma panichez gandindu-ma ca nu am cu ce sa ma imbrac asa ca las cartile deoparte, ma ridic si merg in fata sifonierului. Dupa 15 minute de probat haine, nu am reusit sa aleg ceva care sa imi placa. Oberv langa dulap cutia cu rochia pe care mama m-a obligat sa o cumpar, e perfecta pentru seara asta.

Ma uit la ceas si deja e tarziu, ar trebui sa ma pregatesc, asez pe pat rochia neagra si ma grabesc spre baie. Dupa dusul relaxant, incep sa ma machiez, putin fard, pudra si rimel. Imi indrept parul apoi il ciufulesc putin. Rochia mea neagra cu bretele foarte subtiri imi ajunge putin mai sus de genunchi, e mulata pe corpul meu iar decolteul arata decent dar totusi sexi, imi iau o pereche de pantofi stileto rosii. Ma mai uit inca odata in oglinda si imi ia doua secunde ca sa ma recunosc, zambesc si ii multumesc mamei in gand pentru ca m-a obligat sa cumpar rochia asta . Imi iau gentuta neagra si imi indes telefonul si cheile in ea inainte sa ies din dormitor.

Cobor si intru in bucatarie, imi pun un pahar cu apa si ma intind dupa telefon, ma gandesc sa ii trimit un mesaj lui Harry, sper ca nu s-a razgandit in legatura cu intalnirea. Ma opresc din tastat atunci cand aud o masina parcand in fata casei mele, ma uit pe geam si vad masina lui Harry. Imi iau geanta, ma mai uit inca odata in oglinda, sunt gata!

Ochii mei se maresc atunci cand il vad pe Harry rezemat de masina parcata pe alee. Are aceeasi pantaloni negri, o camasa alba deschisa la primii 3 nasturi lasand tatuajele la vedere. Harry zambeste atunci cand ma vede si se apropie de mine. Imi aseaza parul dupa ureche si ma saruta usor.

"Esti atat de frumoasa, iubito!" Spune Harry iar eu simt cum obrajii imi iau foc.

"Multumesc, pot spune acelasi lucru despre tine..!" imi musc buza inferioara in timp ce il masor de sus in jos. Harry zambeste si ma trage intr-o imbratisare.

E adorabil, faptul ca el a depus minimul de efort ca sa se aranjeze pentru intalnirea noastra ma face sa chicotesc.

Ne urcam amandoi in masina, Harry porneste radioul si lasa volumul destul de incet. Imi arunca o privire jucausa iar eu ii zambesc. Sunt nerabdatoare sa vad unde ma va duce, nu pare genul romantic.

Imi pun mana peste a lui Harry si il mangai lent cu degetul meu,atunci cand schimba viteza cu mana stanga vreau sa imi retrag mana dar el nu imi da drumul.

"Hope...E ok!" spune si imi saruta mana. Ma uit la el si doar ii zambesc, dau volumul mai tare si fredonez melodia de pe fundal.

Parcheaza masina in fata unui restaurant, Harry coboara si imi deschide portiera, imi intinde mana si ma ajuta sa ies din masina.

Hope ( +18 Love Story H.S)Where stories live. Discover now