Capitolul 2

240 10 1
                                    

E luni! Ma dau jos din pat inca adormita, ma uit la ceas si vad ca mai am doar 1 ora sa ma pregatesc pentru prima zi de liceu.
Ca sa incep ziua bine , imi pun niste muzica.Pentru mine muzica e aproape la fel ca si cafeaua dimineata, ma incarca cu toata energia de care am nevoie pentru a-mi incepe ziua.
Merg la baie in pasi de dans,sunt bine dispusa in dimineata asta..sper sa nu imi strice nimeni starea asta.
Dupa ce am terminat de facut dus,am mers catre dulap ,chiar nu am idee ce as putea sa port azi , am decis sa ma imbrac lejer , mi am indreptat parul cu placa, parul meu saten, aratand mai bine ca niciodata.

-Neata mama! Imi pare rau dar ma grabesc ,am intarziat... Spun in timp ce imi iau geanta, o pup si ma indrept grabita spre usa. -

Liceul e aproape de casa asa ca merg pe jos pana acolo. Ajung in fata liceului dar nici urma de Lisa. Probabil nu a ajuns sau a intrat deja.

Imi lovesc privirea de Louis. Eu si Louis suntem prieteni inca de la gradinita, dar de cand am inceput liceul relatia noastra de prietenie nu prea mai exista. A intrat in grupul lui Lexi, o urasc si stiu ca sentimentul e reciproc. Ea este cea pemtru care Brad m-a parasit, dezgustator. Am inceput sa o urasc atunci cand radea in hohote cand el mi-a spus toate lucrurile alea urate.

"Hei, Smith! Cine a murit?" Spune ironic referindu se la expresia fetei mele.
"Inca nu m am hotarat care din voi doi", spun eu in timp ce arat spre Louis si prietenul lui, Zayn.
El zambeste putin mandru de raspunsul meu.
"Nu o sa te schimbi niciodata , Smith!"

"Ai vazut o pe Lisa?" Il intreb cautand o cu privirea. Louis isi da ochii peste cap si imi raspunde sec "nu" . Aleg sa nu o mai astept si intru, merg pe holul liceului si aproape cad jos atunci cand Lisa ma sperie.

"Hope, unde ai fost..te am cautat peste tot" imi spune razand in hohote .

"Oh, serios? " imi tin mana pe piept.

"Suze, nu am vrut sa te sperii asa de tare, ai auzit de noul elev?"

O trag de mana si o ignor " Lisa, stiu doar ca mai avem un minut pentru a ajunge inaintea domnului profesor. "

Oftez usurata atunci cand observ ca nu a venit proful.Dupa 2 minute apare si el, ora incepe.. ma uit la ceas si observ ca mai avem doar o jumatate de ora.imi ridic privirea atunci cand usa se deschide.

" Buna ziua! asta e clasa domnului Salvatore? " intreaba o voce ragusita cu un accent difert. Un baiat inalt, carliontat intra in calsa. Il analizez mai bine, are ochii verzi, tatuaje.. e foarte diferit fata de restul baietilor, singurii baieti care mai au tatuaje in liceu, sunt Louis si Zayn.

Ies din gandurile mele atunci cand Domnul Salvatore il invita sa ia loc. Singurul loc liber este in spatele meu. Ma intorc cu fata la el, si o vad pe Lexi cum sta pe piciorul lui. Imi dau ochii peste cap si ma intorc la locul meu, fata asta e incredibila, nici macar nu stie cum il cheama si e toata peste el, trebuie sa fie chiar disperata. Ora s-a terminat, Lisa imi spune ca se grabeste, se intalneste cu Brian intr-un loc secret sau ceva de genul. Ies din clasa si vreau sa o sun pe mama ,dar nu imi gasesc telefonul si ma panichez, ma intorc brusc si ma lovesc de carliontat.

" Scuze, Scuze, Scuze.. mi-am uitat.... "

"telefonul" continua el in timp ce mi-l flutura prin fata.

"Da, telefonul.." spun timida.. felul in care arata si faptul ca zambeste foarte putin ma indimideaza.

"Mersi, si scuze" imi iau telefonul si plec, am nevoie de aer.

O vad pe Lisa injurand printre dinti. " Brian, a plecat, mi-a zis ca are ceva de facut cu Louis si a anulat totul". o pup pe obraz si zambesc.

"mai bine ca a plecat, oricum aveam nevoie de tine aici" rad in hohote putin fortat sperand sa ma urmeze si ea, am reusit si am facut-o sa rada. Ma impinge usor cu cotul,

"Deci,Cum ti se pare noul coleg?"

"Deci.. nimic, mi se pare atat de diferit fata de ceilalti baieti, e dragut si nu foarte zambaret"

Lisa a inceput sa imi povesteasca despre locul secret unde trebuia sa mearga cu Brian si nu a mai mentionat nimic despre noul coleg.

Orele s-au terminat,ma indrept spre casa, tresar si injur printre dinti atunci cand o masina ma calxoneaza, ma uit in stanga mea si vad un Range Rover care mergea in acelasi timp cu mine. Nu vad soferul iar cand intorc capul aud o voce care imi pare cunoscuta.

"hei...." face o pauza scurta asteptand sa-i spun numele meu.

"Hope.. ii zambesc" Imi face semn sa stau pe loc, parcheaza masina si coboara. Cizmele lui lovesc asfaltul, inima imi bate destul de tare, nu imi place deloc cum ma simt in prezenta lui,dar cel putin acum, zambeste.

"Hei.... " spun si astept sa imi spuna numele lui.

"Harry"spune el. Zambetul lui e perfect, iar ochii lui ies si mai mult in evidenta in lumina soarelui.

" Pot sa te conduc acasa?"

"Nu, e ok, stau aproape, multumesc. spun si fac un pas in fata.

"Nu vreau sa par insistent, dar incerc sa fiu dragut si sa imi cunosc noii colegi" spune in timp ce deschide portiera si imi fa ce semn sa intru.

"Uite... Ok, Harry"accept oferta lui de a ma duce acasa, si intru in masina,chiar as vrea sa aflu mai multe despre el.

"Te-ai acomodat la liceu?" spun incercand sa fac conversatie. " isi arunca privirea pe mine timp de cateva secunde de parca m-ar analiza.
"Este putin diferit fata de vechiul meu liceu,dar e ok.Deja mi-am facut prieteni."

Si-a facut prieteni? " Prin prieteni, te referi la Lexi?" Spun si imi dau ochii peste cap atunci cand imi apare imeaginea ei din clasa cand s a urcat pe el in fata profului.

"Nu, ea e doar..." il intrerup.. nu vreau sa aud mai multe in legatura cu ea , stiu ca eu am adus-o in discutie dar nu o suport deloc. El nu mai spune nimic iar eu doar ma uit in jos si ma joc cu inelul de pe deget.

"Am ajuns, Mersi....Harry!"

"Oricand, Hope" spune zambind si imi atinge usor mana cu degetele. Ii fac cu mana si intru in casa.

Ma duc direct in bucatarie. Mama sta la masa si citeste o revista. Isi ridica ochii si ma priveste cateva secunde.

"Buna,Hope, cum a fost prima zi de liceu" Ma intreaba mama si incepe sa rasfoiasca revista.

" A fost, ok.. avem un nou coleg, nu s-au intamplat prea multe! spun si plec.

Nu imi este foame, asa ca decid sa nu mai cobor, imi fac dus si ma bag in pat, dupa doua filme..in sfarsit adrom.

Hope ( +18 Love Story H.S)Where stories live. Discover now