Capitolul 6

207 11 0
                                    


"Trebuie sa plec., m-a sunat mama si a inceput sa tipe.."spun iar el pune paharul cu vin pe masa.

"Pai, dupa cum se vede, am baut.. doar nu vrei sa conduc beat"  zambeste si isi musca usor limba.

Doar nu vorbeste serios, stiu ca nu e beat..."O sa iau un taxi, e ok! " spun si ies din bucatarie.

"Hope, nu e clar ca vreau sa ramai.."? aud vocea lui in spatele meu.

Harry se apropie de mine si asteapta un raspuns din partea mea ..

"Doar ramai...!" spune si pleaca in dormitor. Nu stiu de ce, dar il ascult, chiar daca nu imi place tonul lui, stiu ca ma vrea aici, oarecum . stiu ca eu imi doresc sa fiu aici, cu el. Voi gasi o scuza buna pentru mama mai tarziu, o sa ii treaca,imi inchid telefonul si il urmez pe Harry in dormitor, ma asteptam sa il vad in pat, dar sta in picioare si se plimba dintr un capat in altul al camerei.

"Raman!" spun si ma asez pe pat. Harry vine in fata mea,ma ridica si incepe sa ma sarute, ii raspund si fara a ma putea controla incep sa ii deschid nasturii de la camasa si i-o dau jos aruncand-o apoi pe podea.Isi lipeste fruntea de a mea ,vreau sa il sarut dar vocea lui ma opreste.

"Esti sigura..? " imi sopteste, iar eu aprob din cap. Imi lasa usor in jos bretelele rochiei si coboara cu sarutari lente pe gat apoi pe umar in timp ce imi lasa rochia si mai jos.Ochii lui  se opresc deasupra decolteului meu si vad cum respiratia lui se schimba cand vede ca nu port sutien.Imi saruta sânii iar eu simt ca iau foc,gem usor si vad cum zambeste usor ,multumit de reactia mea.Imi trage usor rochia jos iar eu raman in lenjeria intima.Ma priveste arzator si ma intinde incet pe pat,se aseaza deasupra mea iar eu il trag spre mine sarutandu-l ca si cum viata mea ar depinde de asta.Mana lui se plimba incet pe corpul meu,Harry savurand fiecare particica din el,dar de parca nu este de ajuns pentru el,ii simt atingerea buzelor lui coborand pe abdomenul meu.Cu cat cobora mai mult cu atat eu simt ca il vreau mai mult.Ajunge aproape de punctul meu sensibil si se opreste si isi ridica privirea spre mine.

"Atat de frumoasa,si doar a mea" imi sopteste.

Il trag spre mine iar el ma saruta in timp ce mana lui imi atinge usor sânul,atingerea lui ma face sa imi ridic spatele cerand mai mult,continua sa ma sarute iar eu incerc sa ii desfac stangace fermoarul blugilor,zambeste usor in sarut apoi se ridica si se dezbraca de blugi.Inchid ochii si ii simt caldura corpului peste al meu.Ii simt mana pe lenjeria mea intima si trage usor de ea,eu ma ridic putin sa ii fie mai usor,raman goala in fata lui.Respiratia mea nu mai este regulata,ceea ce-l face pe Harry sa inghita in sec.Ma tachineaza sarutandu-ma pe interiorul coapselor.

"Harry...! gem in timp ce saruturile lui urca

"La dracu' iubito,ador cand imi strigi numele!"

Harry se ridica si scoate un prezervativ din buzunarul pantalonilor aruncati pe jos.Urca cu saruturile pe sani, apoi pe gat.Inchid ochii iar el intra usor in mine, imi bag degetele in parul lui si il sarut cu sete.

"Oh iubito, esti perfecta..." geme in parul meu. isi impinge soldurile mai tare in mine , strang cearceaful alb in maini iar placerea pe care o simt in momentul asta ma duce spre orgasm. Harry ma urmeza cu un geamat scurt.

Harry sta intins pe spate iar eu imi pun capul pe pieptul lui, isi trece degetele prin parul meu si ma trage usor de el ridicandu-ma mai sus, pana ce buzele noastre se ating.

"Stii ca ar trebui sa plec, nu?" Daca plec acum  poate mama se va supara mai putin pe mine. Ma ridic, imi caut rochia si ma imbrac.

"Te duc eu!" spune Harry in timp ce isi ia pantalonii pe el.

Iesim din casa iar pana la masina nu spun nimic. Ne urcam in masina si ii simt privirea atintita spre mine in timp ce imi caut agitata cheile in geanta.

"Esti bine, iubito?" intreaba ingrijorat.

"Nu gasesc nenorocitele de chei" ii raspund putin iritata. Imi deschid telefonul si am peste zece apeluri pierdute de la mama. Arunc nervoasa geanta pe bancheta din  spate si imi tin privirea fixa pe geamul din dreapta.

"La dracu Hope..."  spune Harry nervos si opreste brusc masina.

"Harry trebuie sa ajung acasa"   spun nervoasa. "Porneste dracu masina asta." Harry porneste masina nervos, iar pana acasa nu ne mai vorbim. Dupa zece minute ajungem, parcheaza masina si ies grabita. Aud portiera si vocea lui Harry.

"Ti-ai uitat asta!" spune in timp ce imi da geanta . Ma apropii de el sa il sarut dar mana lui ma opreste.  "Nu credeam ca o sa regreti asta, atat de repede. " Ma uit confuza la el, si un zambet imi apare pe fata cand realizez despre ce vorbeste. Il prind de mana si il trag mai aproape de mine, il sarut scurt.

"Tu esti cel  mai bun lucru care mi s-a intamplat, Harry. Nu o sa te regret niciodata. Noapte buna!" ii spun iar fata lui se lumineaza. Isi lasa capul in jos zambind scurt. Ma indrept spre usa si aud vocea ragusita care imi spune:

"Noapte buna, iubito! ne vedem maine."

Hope ( +18 Love Story H.S)Where stories live. Discover now