Deschid usa cat de incet pot, sperand sa nu o trezesc asa ca imi dau pantofii jos si urc cat de repede pot.
"Hope, unde naiba ai fost? Nu accept sa vii la ora asta acasa fara o explicatie serioasa!" o aud pe mama tipand atunci cand iese din bucatarie.
"Am fost cu Lisa" spun si imi dau ochii peste cap. Nu imi place ca trebuie sa o mint , dar nu am o alta optiune mai buna acum .
"Serios? si mai exact unde ai fost cu Lisa?" intreaba nervoasa
"La ea acasa...." spun si incerc sa ma indepartez.
"Minunat" ma ia peste picior. "Putin ciudat totusi ca Lisa nu stia asta atunci cand am sunt-o."
Oh, Doamne.. nu pot sa o cred...Strang din dinti si o injur pe Lisa in gand. Nu trebuia sa imi inchid telefonul , asa poate nu ar fi sunat-o.
Trag aer in piept si ma intorc spre ea. "Ok.. am fost la o intalnire." Fata mamei devine rosie de nervi iar eu vreau doar sa ma duc in camera si sa nu o mai aud.
"Stii cat de nenorociti pot fi barbatii..si cum te pot trat..."
O intrerup: "Mama, sunt intreaga, nu am patit nimic.. a fost doar o intalnire."
"Si nu crezi ca am dreptul sa stiu cu cine te intalnesti noaptea de parca ai fi o..." Ochii mi se umezesc si ma intorc sa intru in camera. "Vrei sa ajungi din nou in aceeasi situatie ca data trecuta?"
"O sa trec peste, mama.. exact ca data trecuta" spun printre lacrimi, intru in camera si incui usa. Incep sa plang si mai tare, nu pot sa cred ca imi tot arunca asta in fata, nu pot sa cred ca a incercat sa ma jigneasca in acel mod ... stiu ca a suferit atunci, dar asta nu inseamna ca ar trebui sa ma inchida in casa, ori sa ma controleze obsesiv. Imi scot din geanta telefonul care suna de cinci minute in continu si intru in baie.
"Harry.." spun incet. Pornesc apa si ma asez pe podea.
"Hope.. ce s-a intamplat? De ce plangi?" intreaba ingrijorat.
"E vorba despre mama.. ne-am certat dar nu vreau sa vorbesc despre asta.." oftez lung.
"Iubito, pot sa intorc nenorocita asta de masina oricand si sa vin acolo sa te iau." spune Harry apasat.
"E in regula, sunt bine !" imi sterg lacrimile si ma ridic. "Putem vorbi maine? Am nevoie de o baie si somn."
" Sigur iubito... suna-ma daca ai nevoie de mine!"
"Sigur... Noapte buna Harry!" inchid telefonul .
Intru in cada si nervii nu vor sa dispara.Nu pot sa cred ca Lisa i-a spus mamei ca nu sunt la ea... De cate ori ea a avut nevoie de mine in situatii aseamanatoare am acoperit-o .. am mintit, iar ea nu a putut dracului sa ii spuna mamei ca sunt cu ea. Imi inchid ochii si imi las capul pe spate incercand sa ma relaxez.
Dupa baia relaxanta imi iau pijamalele si ma pun in pat. Sper sa dorm. Imi setez alarma pentru maine dimineata si inchid ochii.
Alarma suna, iar eu intind mana ca sa o opresc. Ma ridic si imi prind parul. Ma gandesc de doua ori daca sa cobor sau nu, nu as vrea inca o discutie cu mama... dar chiar am nevoie disperata de o cafea.
"Neata" spun cu jumatate de gura in timp ce imi umplu cana cu cafea.
"Neata.." imi raspunde mama . Speram totusi sa nu o mai gasesc acasa. "Imi pare rau, nu am vrut sa tip asa la tine dar am fost ingrijorata."
"Nu-i nimic.." raspund destul de sec. "Si mie imi pare rau ca nu te-am anuntat, dar asta nu iti da dreptul sa imi arunci in fata ceea ce s-a intamplat cu Brad la fiecare cearta."
YOU ARE READING
Hope ( +18 Love Story H.S)
FanfictionO zi de scoala ca toate celalalte,eram pe holul liceului imi cautam prietena cu privirea cand din spatele meu ,doua maini imi cuprind umerii -Heey Hope,ma sperie Lisa. -Tu chiar vrei sa am un mini infarct,am ras. -Ok lasa astea,ai auzit de noul elev...