"Noapte buna, abia astept sa te vad maine, vin sa te iau dimineata!" Citesc mesajul trimis de Harry, ma ridic sa ma uit pe geam si un zambet involuntar imi apare pe fata, Harry sta in masina, isi verifica ceasul si se uita spre usa..., oare de ce a venit atat de devreme? ma grabesc si incep sa ma pregatesc... ma imbrac intr o pereche de blugi largi, foarte comozi, un tricou negru si tenesi. Ma uit la ceas apoi in oglinda, parul meu sta drept,foarte putin ciufulit dar sunt multumita de cum arat asa ca aleg sa nu ii mai fac nimic. Cobor repede scările si inainte sa apas clanta incerc sa imi șterg zâmbetul de pe buze, inspir adânc și ies.
Ma apropii de masina si Harry zambeste atunci cand ma vede, îi zâmbesc inapoi si intru in masina.
"Multumesc" spun in timp ce imi pun centura..
"Pentru ce imi multumesti?"
"Pentru ca ai venit sa mă iei, evident!" Spun si zâmbesc.
"Evident" râde Harry si isi scutură ușor capul.
"Unde ati plecat toti ieri?" intreb dar imi intorc privirea de la Harry atunci cand isi da usor ochii peste cap evident deranjat de intrebarea mea.
"Nu e chiar treaba ta" spune in timp ce se uita la mine si imi zâmbește ironic.
"Oh....Ok.. nu e treaba mea, ai dreptate" spun putin nervoasa si ma gandesc sa ii raspund cu aceeasi moneda la intrebarea de ieri.
"Mai vrei sa ma intrebi ceva despre Louis?" spun serioasa. Harry se uita putin socat, nu cred ca se astepta sa aduc vorba despre asta,acum.
"Pai.. voiam sa stiu daca tu si Louis?" se opreste din vorbit si strange usor volanul.. "El mi-a spus ca..."
"Nu cred ca e chiar treaba ta ce se intampla cu mine si Louis" spun mandra de mine , daca el nu poate sa imi raspunda la ceva atat de simplu, eu de ce ar trebui sa raspund, nici macar nu stiu de ce tot insita cu Louis, abia daca vorbim .. ce ar putea sa fie intre noi....
"Deci.?." spune uitandu-se fix la mine.
"Deci..? Unde ati plecat ieri?" imi ridic spranceana dar Harry maraie si imi ignora intrebarea .
"Asa credeam si eu" tot drumul pana la liceu niciunul nu mai spune nimic.
Cobor din masina fără să mai spun ceva si il las pe Harry in spate, daca nu vrea sa imi vorbească, ei bine... eram foarte bine inainte de el si de întrebările lui stupide si am de gand sa raman asa in continuare.
Primesc un mesaj de la Lisa: 'Hope , sunt afara..Te astept!' Credeam ca a plecat la bunica ei...nu mai contează mă bucur ca e aici si nu trebuie sa stau toata ziua singura pe aici.
'Vin acum' îi trimit mesaj inapoi si imi strâng lucrurile, imi pun in geanta tot si mă mai uit încă odată pe banca ca sa mă asigur că nu am uitat nimic. Stiu ca sunt putin dezordonată si câteodată am impresia ca o sa uit si cum mă cheamă....
"Scuze" mă ciocnesc de Harry atunci când ies din clasa. "Ăh..."
"Unde pleci?" Mă întreabă Harry cu o fata neutră.
"Nu e treaba ta! "spun in timp ce raspund la telefon,wow Lisa e chiar nerăbdătoare să mă vadă.
Ma întorc sa plec dar Harry incearca sa mă prindă de mana, dar nu reușește, grăbesc pasul si mă uit în spate și din fericire nu vad niciun carliontat care să mă urmărească.
Ies din curtea liceului si o vad pe Lisa,închid telefonul si il pun in geanta.
"hei"! spune si isi ridica mana in sus ca sa tac. "Stiu ca nu ai accepta dar indraznesc sa te intreb, vrei sa mergem sa mancam ceva la barul cel nou si sa nu ne mai intoarcem la ore? "spune aproape rugandu-ma.
YOU ARE READING
Hope ( +18 Love Story H.S)
Hayran KurguO zi de scoala ca toate celalalte,eram pe holul liceului imi cautam prietena cu privirea cand din spatele meu ,doua maini imi cuprind umerii -Heey Hope,ma sperie Lisa. -Tu chiar vrei sa am un mini infarct,am ras. -Ok lasa astea,ai auzit de noul elev...