"Ahoj Amy." Obejmula jsem ve třídě Amy.
"Ahoj Nicol, to se posereš! Máme mít nového třídního!"
"Stejně to tu vzdá." Zasmála jsem se. Vyndala jsem si učení na matiku a posadila se. Zazvonilo a postavila jsem se.
Učitel vešel do třídy. Podívala jsem se na Amy a ona taky kulila oči. Luke Hemmings. Zpěvák skupiny 5SOS. Tak z toho budu mít respekt.
"Jsem váš nový třídní učitel, jmenuju se Luke Hemmings." Zamumlal.
"Stejně to tu nevydržíš!" Křikl Jack. "Jacku drž hubu." Zamračil se. "Představte se mi ať vím kdo je kdo." Usmál se a začal u kluků. "Nemusí tě to zajímat." Zamumlal Cody. Luke ho chytl pod krkem a fakt silně ho stiskl. "Řekneš mi vše co po tobě budu chtít!" Křiknul a pustil ho. "To nesmíte!"
"Co? Zmlátit tě? Nemůžu, ale zrovna tvoji rodiče a Jackovo mi řekli ať vás za čas proplesknu tak drž laskavě držku." Sedl si za stůl. "Máte na mě nějaké dotazy?" Přehodil si nohy přes stůl. "Já vím vše." Zasmála jsem se. "Vše? Mám si to otestovat?" Zasmál se i on. "Klíďo." Usmála jsem se. Přišel ke mě a začal mě zkoušet. "Kolik mi je?"
"20."
"Jak se jmenujou moji bratři?"
"Jack a Ben."
"Moji rodiče?"
"Liz a Andrew."
"Nejlepší kamarádi?"
"Calum, Michael a Ashton."
"Okej,vzdávám to." Odešel zpátky. "Dělejte si co chcete, učení začne až od zítra."
Hned co dokončil větu jsem si vyndala telefon. Vyfotila jsem takové obyčejné selfie. Projížděla jsem sociální sítě. Mám hodně fanoušků a tak jelikož můj táta vlastní velkou a slavnou firmu a navíc i přes můj vztah s jedním zpěvákem v jedné skupině. Už sním ale nejsem. Sledovala jsem Luka který si s někým psal a usmíval se u toho. Kluci se začali bavit a fakt dost nahlas o mě jaká jsem vyžle. Někdy mě to strašně bolí když o mě říkají že jsem vyžle..Ano, jsem strašně moc hubená ale aspoň vypadá na mě nějaké oblečení dobře.
Zase jsem se rozbrečela. "Proč brečíš?" Špitl Luke a klekl si ke mě. "Kluci mi zase říkají jaká jsem vyžle, prostě by jsem asi měla být ráda že jsem hubená ale oni mi takhle nadávají furt.." Špitla jsem a utřela si oči. "Ser na ně. Jsi nádherná dívka. A měla by si být ráda že si hubená, aspoň po tobě půjdou kluci. Hele, zadek máš, kozy máš tak je to ok." Zasmál se a já se začala smát sním. "Děkuju." Obejmula jsem ho. Jak se to chováš Nicol ke svému učiteli..
"N-neni zač." Pohladil mě po zádech.
"Víte co?! Když furt melete tak se pustíme do učení. Vytáhněte si věci."
"Můžu jenom otázku?" Přihlásila se Amy. "Na jaké předměty vás máme?"
"Máte mě na matematiku, angličtinu a tělocvik."Usmál se a začal vysvětlovat nějakou látku. Zapisovala jsem si a u toho se usmívala jak debil.
--
"Nesnáším tělák." Zavrčela vedle mě Amy která šla do tělocvičny.
"No jo." Zasmála jsem se a postavila jsem se do řady. Proč tu žádný kluk neni?
Luke přišel jenom v tílku a kraťasech.
"Vyšel jsem na vás jelikož kluci mají na tělák jiného učitele. Tak máte mě no."
--
"Takže, 2 kolečka a pak se protáhněte."
Mám tělák strašně ráda vždycky s Amy závodím kdo koho předběhne rychleji. Jsem ráda že máme Lukeho na tělocvik. Začala jsem se protahovat a povídala si u toho s Amy.
"Že je pěkný?" Šeptla jsem. "Moc." Usmála se Amy. "Představ si ho bez trička."
Začali jsme se smát.
LUKE:
Šli jsme z tělocvičny na velký školní hřiště kde začaly holky hrát vybiku.
Zvedl jsem hovor Calumovi.
"Luke, za hodinu je zkouška."
"Nemůžu přijít."
"Ty nemáš čas snad nikdy!!"
"Jsem v práci!!!"
"Tvoje práce je zpěv."
"Bože Calume, zavolám ti pak."
Odložil jsem telefon na lavičku.
Sledoval jsem holky, spíš jejich zadky. Nevišel jsem na ně, jenom jsem chtěl prostě holky. Obvzlášť Nicol, ta holka semnou dělá divy. Sledoval jsem chvíli hru dokuď Amy nespadla. Došel jsem za ní. "V pohodě?"
"B-bolí mě noha.."
"Tak se posaď."
Šla si sednout a sledovala mě. Mě. Všichni mě.
Teď zase se stalo něco Nicol. Přiběhl jsem k ní a vzal ji do náruče. Co to dělám sakra.
Opatrně jsem ji donesl na lavičku. Rozmrkal jsem se.
"Dáme si pamatováka." Hodil jsem míč o zem a pak hráli.
----
Naštěstí ostatní hodiny odpadli a já můžu jít na zkoušku.
"Luke!!" Křikla na mě z dálky Nicol. "Já pospíchám."
"Děkuju." Políbila mě na tvář a odešla. Rozmrkal jsem se a pak šel dál. Na zkoušku jsem nešel..
NICOLE:
Co jsem to udělala?!
Rychle jsem došla domů a šla jako tradici vyfotit selfie.
Dala jsem to na facebook a do chvilky mi tam přišlo několik komentů. I od Luka.
Chvilku jsem na to civěla a pak se rozmrkala a odpověděla mu.
Luke Hemmings: Jsi nádherná.
Nicole Mergrels: Děkujuuu:)
On je nějakej divnej.
ČTEŠ
Teacher Singer //- LUKE HEMMINGS FF (CZ)
FanfictionJsem Nicole Mergrels. Je mi 17 let a žiji v Los Angeles. Chodím na střední školu. Mám nejlepší kamarádku jménem Amy. Je stejně stará jako já a ve všem si rozumíme. Chodím do 3.A. Naše třída je nejhroší na škole a když přijde do třídy nějaký učitel...