5

84 4 0
                                    

"Luke?" Šťouchal do mě Ash. "Hm?" Usmál jsem se na něj. "Mám holku."

"Cože?!" Vykřikl Mikey, Cal i já. "Mám. Jmenuje se Bryana."

"Pozvi ji k nám!" Usmál jsem se, Ash se otráveně zvedl a asi ji volal.

NICOLE:

Je super že má Ash holku. Aspoň budu mít kamarádky. Crystal je úžasná, má styl jako já. 

Sledovala jsem Luka který se něčemu smál a usmíval se na mě. Usmála jsem se taky a podívala se na Crystal. "Nechceš zítra zajít na nákupáky?" Usmála se. "Jo ráda." Usmála jsem se na ní. Dala jsem ji moje číslo."Holky, jdeme do mekáče." Rozhlásil Calum. "Mají tam saláty?" Řekla jsem s Crystal nastejno. "Notaak, aspoň trochu přibereš." Zasmál se Luke a chytl mě kolem pasu.

Ti debilové to fakt museli vzít pěšky. Fanoušci byli všude až musel Ash zavolat ochranku.

Do toho se objevili paparazzi a všechno a všude fotili. Luke si mě tlačil k sobě. Přes jekot fanoušků nešlo slyšet co mi říká. Něco šeptal jak jsem krásná. Culila jsem se nad tím. Podívala jsem se na něj a políbila ho. Hned se ozvalo několik blesků. Cal už byl vevnitř tak jsem sklouzla za ním a posadila se ke stolu. "Co si dáš?" Šeptl Luke. "Zeleninový salát."

"Tak ju." Usmál se a odešel ke kase kde z něj holka byla baf. Přišel a donesl mi salát. On měl strašně velké menu. Zasmála jsem se a začala jíst. Luke se usmíval když viděl jak se tím láduju. "Nechceš něco pořádného?" 

Dala bych si něco pořádného, ale salát je taky dobrý. "Tak..kousek.." Ukázala jsem na jeho cheeseburger. Dal mi ho celý a usmál se. Děkovně jsem se na něj podívala a pustila se do jídla. Luke se mi začal smát. "Co?!" Zavrčela jsem. Setřel mi z tváře kečup. "Ahaa." Zasmála jsem se.

--

Vyšla jsem ráno z domu. Měla jsem jenom krátkou černou sukni a bílé tričko s krátkým rukávem.

 "Amy!" Usmála jsem se na Amy která na mě čekala před školou. Obejmula jsem ji. "Včera si byla v novinách." Uculila se. "Já vím." Zasmála jsem se a šla na lavičku před školou si sednout. "A jak to máte s Lukem?" Šeptla. "Chodíme spolu, má super kamarády. Třeba Mikey který má úžasnou holku Crystal. Nebo třeba Ash a Bryana. Nebo Calum." Usmívala jsem se a Luke přikráčel ke škole. Měl na sobě černé skinny a tílko Nirvana. Usmála jsem se. Ani si mě nevšiml prostě vešel do školy. Šla jsem za ním a Amy běžela za mnou. "Kam jdeš?" Zachytla mě. "Do třídy?" Zasmála jsem se.

"Já si myslím že stejně nejhezčí chlap na světe je Calum než Luke!" Mračila se a šla za mnou. 

"Ne, Luke."

"To říkáš protože sním chodíš." Smály jsme se a vešli do třídy kde Luke naštvaně praštil věcma o stůl a začal něco čmárat na tabuli. "Lásko? Stalo se něco?" Šeptla jsem a pohladila ho po zádech. "Jo.." Povzdychl si. "Copak?"Šeptla jsem. "U-u-u-u.." Nedořekl to a strašně se rozplakal. "U-umřel mi táta." Šeptl a začal hystericky brečet. "Cože?!" Vykřikla jsem. "Jo!" 

Obejmula jsem ho a políbila. "Bude to v pořádku, je tu pořád s tebou. Je u tebe." Šeptla jsem. On se na mě usmál a dlouze mě políbil.  "Děkuju že si mě uklidnila." Povzdychl si. 

S dobrým pocitem jsem si šla sednout. Připravila jsem se na angličtinu a povzdychla si. "Mám novinky!" Křikla Amy. "Cody se vyspal se Selenou!"

"Se Selenou?!" Začala jsem se smát jak debil.

Teacher Singer //- LUKE HEMMINGS FF (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat