Široce se usmál, chytl mě kolem pasu a vyhodil do vzduchu. Usmála jsem se, cítila jsem jeho rty na mých. Amy zpátky přišla a sledovala nás s otevřenou pusou.
LUKE:
Pustil jsem Nicol a podíval se na všechny kolem. Čuměli jak idioti. "Do tříd!" Křikl jsem a šli do školy. "Jdeš Nicol?" Šeptl jsem. "Jdu." Usmála se, chytla mě za ruku a já stiskl. "Pane Hemmingsi?!" Křikl ředitel. Protočil jsem oči a pustil Nicole. "Ano?"
"Co to má znamenat?! Proč jste se venku prostě..líbali?!"
Nechápal jsem. Asi mu vadí že jsem ve vztahu se studentkou ale notak.
"Noo..nějaký problém?" Zvedl jsem obočí. Nicole jenom sledovala, naznačil jsem ji aby šla do třídy. "Neni divné být ve vztahu se studentkou?!" Křičel. "Ne, já sní budu i jestli se vám to líbí nebo ne!" křikl jsem a odešel do třídy. "Pane Hemmingsi!" Šel za mnou. Sedl jsem si ke stolu a podíval se na něj. "Je to vaše studentka!"
"Noa?! Mám se z toho posrat?!" Protočil jsem oči a všichni na nás čuměli. "Myslím že by jste měl skončit s učením." Šeptl.
"Ne!" Křikli všichni ze třídy. "Ihned se dostavte po vyučování do ředitelny." Dokončil a konečně zmizel. "Děkuju že už vypadnul!" Ulevil jsem si. "Pokazil mi náladu, takže možná že test?"
"Dělám si prdel." Zasmál jsem se.
--
Vysvětloval jsem něco z angličtiny a on zase musel vlézt do třídy. "Pojďte teď."
Odebral jsem se do ředitelny a posadil se.
"Je nemožné aby jste byl ve vztahu se studentkou."
"Nerozdělíte nás tím že mě vyhodíte." Falešně jsem se usmál. "Zítra vás tu už nechci vidět." Šeptl. "Konečně." Vzal jsem si věci a šel zpátky. Vešel jsem do třídy a viděl jsem kluky jak mlátí do všeho kolem sebe. "Co to má znamenat?!" Křikl jsem. Podívali se na mě a hned si sedli. "Jack, Cody, Andy sem." Ukázal jsem k tabuli. Otráveně tam přišli. Všem jsem vlepil facku a poslal je sednout. Nicole přišla k mému stolu a podívala se na mě. "Co se děje?"
"Ředitel mě vyhodil, budete mít jinýho učitele." Nicole začala brečet. "Ne, ne, neplakej." Přitáhl jsem si ji k sobě.
NICOLE:
Brečela jsem. Nechci jinýho učitele, chci Luka. Luke je ..jiný učitel.
Byla přestávka a mě napadla dobrá věc. Řekla jsem Amy aby řekla všem jestli chtějí Luka jako učitele.
"Jo! I Jack!" Přiběhla. Luke byl teď asi na obědě. "Mám plán, šli by jsme za říďou celá třída a prostě mu to vysvětlily."
Takže šla doslova celá třída k ředitelně. Zaklepali jsme a ředitel vyšel ven. "Co tu děláte?!" Křikl. "Chceme Hemmingse jako učitele."
"Ne." Chystal se odejít ale Jack a Cody mu v tom zabránil. Ředitel koukal na nás všechny ale zastavil se na mě. "S tebou chodí?"
"Ano." Šeptla jsem. "Co se to tu děje?!" Přišel Luke a koukal na nás jak na totální idioty. "Pane Hemmingsi, zůstáváte." Ředitel to vzdal. Skočila jsem radostí na Amy a všichni se prostě radovali. Jen Luke čuměl jak debil.
Skočila jsem mu do náruče a políbila. "Zařídili jsme aby si tu zůstal." Shrnula jsem mu to a on se začal usmívat. Takže tohle jsme zařídily.
Skončila škola a já se vydala k Lukovi. Luke je ještě ve škole ale půjdu k němu, snad bude Michael doma. "Kam jdeš?" Křikla Amy zdálky. "K Lukovi." Křikla jsem nazpátek a šla dál. Hledala jsem bílou vilu a po úspěšném nalezení jsem ji našla a zazvonila. "Je, ahoj Nicole!" Křikl Michael. "Ahoj."
"Luke tu ještě není." Uhnul mi ze dveří a já vešla. "Já vím." Zasmála jsem se. "Fuj co tu smrdí?" Vytřeštila jsem oči. "Já jaksi spálil popcorn." Začala jsem se smát jak totální kravka. "Jak si dokázal spálit popcorn?!" Mohla jsem se uválet smíchy. Vyndala jsem mu ten spálenej sáček a hodila ho do koše. Otevřela jsem okna aby se to vyvětralo a udělala mu nový. "Voila."
"Děkuju Nicole." Usmál se a děkovně mě obejmul. "Půjdeš se semnou kouknout na film?"
"Ne, mám nápad." Zasmála jsem se a vyběhla schody nahoru do Lukova pokoje a čorkla mu elektrickou kytaru, Mikeymu jsem vzala jeho a začala jsem hrát jak blázen i když nevím co. Michael se smál strašně nahlas a hrál nesmyslné texty se mnou.
Běhala jsem po domě s Lukovo kytarou a Luke ze dveří na mě čuměl jak na blbce. Mikey si všiml že nehraju tak taky přestal a obrátil pohled na Luka. "Ehm." Řekla jsem a všichni jsme vybuchli v obrovský smích. "Co tu děláš?" Usmál se Luke a dal mi polibek do vlasů. "Šla jsem k vám. Nevím proč." Zasmála jsem se. "Škoda že si tu nebyl asi před 10 minutami." Začala jsem se zase smát.
"O co jsem přišel?"
"Michael spá- Nic." Skočil mi do řeči Michael. "Luke, dneska má přijít Calum a Ash z dovolený." Mikey na něj zamyšleně koukal a Luke se usmál. "Konečněě." Šeptl.
---
Pak se nic zajímavého nedělo. Koukali jsme na film.
"Už jsou tu!" křikl Michael když někdo zazvonil. Stoupla jsem si a šla s Lukem ke dveřím. Opravdu to byl Ash a Cal.
"Čaau." Obejmuli se s Lukem a Michaelem. "Kluci, tohle je Nicole. Moje holka." Představil mě Luke. "A co Annie?"
"Neřeš." Šeptl. Ashton mě obejmul a to samé Calum. "Crystal?!" Vykřikl radostí Michael když viděl nějakou brunetku. Ihned ji políbil. Vypadá to tak že tu asi strávím noc.
LUKE:
Sledoval jsem Crystal jak se baví s Nicol a něčemu se smějí. Budou si rozumět. Crystal je poklad.
Pak jsme jenom s klukama zkoušeli a tak. Mikey šel pak něco dát Crystal, pravděpodobně šli šukat.
"Slyšíte to?" Všichni sklapli aby slyšeli Crystal a Michaelovo vzdechy.
"Mám nápad." Zasmál jsem se. Caluma a Ashe napadlo to samé. Potichu jsme šli nahoru k Michaelovo pokoji.
"Musíte potichu." Šeptl jsem. "Napočítám do tří a utečem."
"1...2..3!" Otevřel jsem Michaelovi pokoj dokořán a rozeběhl se dolů. Ashton se smál jak debil takže nám to pokazil. "Hemmingsi já tě zabiju!!!!!!!!!!!!!!!!" Křikl Michael zezhora a přišel dolů už oblečený. Crystal taky.
Michael mě začal bouchat a nadávat. "Clifforde klid!" Smál jsem se. Uklidnil se ale byl furt naštvaný. Nechápe srandu ten punťa.
Sledoval jsem Nicole jak směje něčemu s Crystal.
Dneska to bude super.
ČTEŠ
Teacher Singer //- LUKE HEMMINGS FF (CZ)
FanfictionJsem Nicole Mergrels. Je mi 17 let a žiji v Los Angeles. Chodím na střední školu. Mám nejlepší kamarádku jménem Amy. Je stejně stará jako já a ve všem si rozumíme. Chodím do 3.A. Naše třída je nejhroší na škole a když přijde do třídy nějaký učitel...