LUKE:
Furt jsem myslel na tátu ale to co mi řekla Nicole mě vážně uklidnilo. Vyndal jsem z mé peněženky fotku kde jsem já, mamka, Ben, Jack a táta. Ukápla mi na tu fotku slza.
Štve mě že nejsem v Austrálii, mám chuť se tam nastěhovat. Pamatuju si jak jsem s tátou vždy blbnul, jak jsme spolu jeli pro naší Molly. Nebo když jsme v zimě bobovali a on měl obličej od sněhu. Nebo jak nás zachránil.
Šli jsme celá rodina z divadla, a někdo nás přepadl. Táta nás zachránil. Nebo jak dal mamce vždy a všude růže.
Jen tak přemýšlím že to mamka má asi nejhorší, Jack a Ben to nějak dají, mají rodiny. Pojedu do Austrálie. Pojedu tam za mamkou, a Nicole jde semnou. Chudák moje maminka, určitě to má nejhorší. Myslím si že mě ráda uvidí, snad tam bude Ben a Jack.
Vytáhl jsem ze stolu svůj notebook a objednal dvě letenky do Austrálie.
--
Konečně to utrpení skončilo.
Počkal jsem na Nicole před školou. Viděl jsem ji vycházet tak jsem se rozešel k ní. "Zlato?"
"Hm?" Usmála se.
NICOLE:
"Poletíš semnou do Austrálie?"
Otevřela jsem pusu dokořán. "R-ráda bych, ale Luke...já mám rodiče který to asi nedovolí.." Šeptla jsem a podívala se na své nohy. "Půjdu s tebou k nim." Usmál se na mě. Moje rodiče už o Lukovi ví, ale neseznámila jsem je sním.
"Tak jo." Usmála jsem se, chytla ho za ruku a šla k mému domu. "Bydlím tady." Ukázala jsem na dům a odemkla. Luke vešel a vyzul se. "Mami, tati?" Šeptla jsem. Luke si stoupl vedle mě a podíval se na rodiče. "Ano?" Zvedla ke mě pohled mamka. "Tohle je Luke, můj přítel." Usmála jsem se a políbila Luka. "Luke Hemmings." Podal tátovi i mamce ruku na seznámení. Pak Luke něco tátovi o sobě řekl a tak.
"Nicole?" Přišla dolů ségra, otevřela pusu a rozeběhla se k Lukovi. "T-to je Luke Hemmings!!" Pištěla. "Ségra, klid, klid, klid." Šeptla jsem a uklidnila ji. "Ségra, ano je tu Luke Hemmings aa.."
"Zlato." Protočil oči a otevřel ruce aby ji mohl obejmout. Vyfotil se sní a tak. "Chtěl jsem se vás zeptat..Včera mi zemřel táta a moje mamka je na to tam celá sama. Mám jako sourozence ale ti asi nemají čas...Tak jestli by mohla Nicole letět semnou." Šeptl Luke.
"Kam až?"
"Austrálie." Šeptl.
Podívala jsem se na rodiče kteří se na sebe dívali a pak se usmáli. "Může, ale budeš mi psát!" Zasmála se mamka. "Děkuju!" Vykřikla jsem a vyběhla do pokoje.
LUKE:
Usmál jsem se. "A vlastně jako co se živíš?" Zeptal se mě Nicole táta. "Jsem kytarista a zpěvák v jedné skupině." Usmál jsem se a zavolal klukům.
"Cale?"
"Ano Luke?"
"Letím do Austrálie, skrz toho tátu.."
"Dobře, řeknu to klukům. Máme právě pár měsíců volna tak můžeš."
"Dobře, děkuju. Pozdravuj kluky."
-
Usmál jsem se. Je super že Nicole rodiče to vzali strašně dobře, a omluví ji ve škole. Já jsem domluvil s Adamem aby za mě zastoupil učení a je to.
"Můžeme?" Přišla už oblečená Nicole. "Ano." Usmál jsem se a vyšel ven. "Počkat? Vy jedete už teď? Nechceš jídlo do taxíku?!" Začala se strachovat Nicole mamka. "Mami, Luke má řidičák. Nechci jídlo. Mějte se." Usmála se a obejmula je. Vzal jsem ji kufr a dal ho do auta. Otevřel jsem Nicole dveře, posadila se a já zabouchnul.
Posadil jsem se a vyjel.
"Těšíš se?" Usmála se. "Ano, moc. Mamka je na to teď sama.."
"A co Ben a Jack?"Pohladila mě po stehnu.
"Nevím jestli tam jsou, mají už rodiny.."
--
Dojel jsem na letiště a vyndal naše kufry. Dal jsem je na takové pásmo aby vjeli do letadla. Udělali nám něco jak rendgen a různé ty kontroly. Samozřejmě mě zastavilo spousta fanynek,nemám na ně čas.
Rychle jsem táhl Nicole za sebou do letadla a hledal naše místo. Naštěstí jsme seděli vedle sebe. "Nicole?" Podíval jsem se na ní a připásoval se. "Ano?"
"Miluju tě." Šeptl jsem.
--
"Vážení cestující, prosím zapněte si pásy. Budeme přistávat."
Rozlepil jsem oči a uviděl usmívající Nicole. "Jsme tu." Usmála se. Usmál jsem se a zapnul si pás.
Přistáli jsme a vystoupili z letadla. "Kde jsme?" Usmála se. "V Sydney, město kde jsem vyrůstal." Vzal jsem kufry, zavolal taxík. "Těším se k vám." Usmála se a přitulila se ke mě. "Já taky." Usmál jsem se a nasedl to taxíku, nadiktoval jsem mu ulici a opřel se o sedadlo.
"Zvykneš si tady na to, je to tu úžasný." Usmál jsem se.
Po několikaminutovém rozhovoru s Nicole nám řidič řekl že jsme tu. Vystoupil jsem a zaplatil mu. "Tady?" Usmála se Nicole a ukázala na dům. "Ano." Uculil jsem se. Šel jsem po chodníku než do mě nějaká holka vrazila. Podíval jsem se pořádně. "A-Aleisho?" Zakoktal jsem se. "L-Luke..co tu děláš?!" Usmála se na mě moje ex. "Jedu za rodiči."
"Kdo to je?" Šeptla zamnou Nicole. "Nicole tohle je moje ex, Aleisha. Aleisho to je moje přítelkyně." Usmál jsem se.
"Ráda tě poznávám." Podali si ruku, Nicole mě už tahala k domu. Rozloučil jsem se s Aleishou a pomalu zazvonil. "Luke?!" Vykřikla brečící mamka. "Mami!" Usmál jsem se a obejmul ji. "C-co tu děláš?" Šeptala. "Přijel jsem za tebou.." Jemně jsem se usmál. "A kdo je ta holčina?" Ukázala na Nicole která vešla na svých podpatcích do domu. "Tohle je Nicole, moje přítelkyně. Nicole tohle je moje maminka." Seznámil jsem je jako venku s Aleishou.
"Luke..zítra je pohřeb.." Zase se mamka rozplakala. "Půjdu tam..Jak je na tom Jack a Ben?"
"Jack a Ben se neozvali.."
Jak ti dva debilové se nemohli stavit za pomalu zhroucenou matkou?! Já je asi zabiju!!
Hned jsem vytáhl telefon z tašky a volal Jackovi.
"Luke?"
"Ty idiote, okamžitě nacupitej k mamce!" Křikl jsem.
"Proč mi voláš? Nemáš práci v L.A?"
"Jsem v Austrálii."
"MARIE! LUKE JE V AUSTRÁLII!!" Křikl na svojí ženu.
"Ty kreténe, ihned přijď nebo ti rozkopu držku!"
"Hou, hou. Okej, hned jsme tam."
Pak jsem vytočil číslo Bena.
"Ahoj Luke!"
"Čau, ihned přijď."
"Kam?"
"Kam asi ty debile, k mamce!"
"Fajn, fajn."
Povzdychl jsem si a dal mobil do kapsy. "Luke..tvůj pokoj je jiný.." Šeptla mamka.
NICOLE:
Sledovala jsem jeho mamku která vypadala že se zhroutí a naštvaného Luka. Pak ji uklidňoval a zavolal mě aby jsem šla k němu do pokoje. Otevřel dveře a otevřel pusu dokořán. "Předtím tu byli zelené tapety, stůl a moje kytara.Byli tu plakáty a jednolůžková postel.."
"Změnilo se to no." Usmála jsem se a dala svůj kufr k posteli. Usmála jsem se na něj a on sebou hodil na postel.
"Luke!!" Křikla jeho mamka a on vystartoval ven z pokoje, šla jsem za ním a dala jsem pohled na dva kluky. Luke je obejmul. Oba dva brečeli a Luke se přidal. "N-Nicole..tohle je můj bratr Ben a Jack..." Šeptl. "Nicole." Podala jsem jim ruku.
ČTEŠ
Teacher Singer //- LUKE HEMMINGS FF (CZ)
FanfictionJsem Nicole Mergrels. Je mi 17 let a žiji v Los Angeles. Chodím na střední školu. Mám nejlepší kamarádku jménem Amy. Je stejně stará jako já a ve všem si rozumíme. Chodím do 3.A. Naše třída je nejhroší na škole a když přijde do třídy nějaký učitel...