kyalsin92 (BaekPuppy's Soulmate)

4K 468 2
                                    

"Plzzz...ေက်းဇူးျပဳၿပီး ဒီနားမွာတင္ ရပ္ေနေပးခဲ့ပါလား??"

က်ေနာ့္ ေနာက္က ပါလာတဲ့ ေကာင္ပုေလးကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ျပီး မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္ရင္း ေျပာလိုက္မိတယ္...

သို႔ေသာ္ အႏွီလူပုေလးကေတာ့ သူ႔ဆြဲေဆာင္မႈတခုျဖစ္တဲ့ puppy eyesေလးနဲ႔ အပီအျပင္ကို ျပံဳးရယ္ျပလာျပီး ေခါင္းရမ္းျပလာတယ္...

"ငါ့ေနာက္ကေန တေယာက္ေယာက္လိုက္ေနေတာ့ ငါ့ေက်ာမလံုလို႔ပါကြာ...so please..."

ေနာက္တႀကိမ္ ထပ္ေတာင္းဆိုလိုက္ေပမယ့္ သူ႔ျပန္ေပးတဲ့ တုန္႔ျပန္မႈက....

"ေနာက္က လိုက္တာ မႀကိဳက္ရင္ ေဘးကကပ္လိုက္ခဲ့မယ္ေလေနာ္.."တဲ့..

ဘယ္လို ေကာင္ေလးမွန္းကို မသိေတာ့..၊တေန႔တေန႔ က်ေနာ္ သြားေလရာ ေနာက္ကေန တေကာက္ေကာက္လိုက္မယ္...၊အလုပ္လုပ္ေနရင္လည္း ဆိုင္ေရွ႕ကေန ထိုင္ေငးေနမယ္..၊သူ႔ အလုပ္ကဒါပဲ..အလုပ္ေရာလုပ္ရဲ႕လား မသိ..၊ေအးေလ..ဒီလို ကေလးဒီဇိုင္းကိုေရာ ဘယ္အလုပ္ကခန္႔မွာတဲ့လဲ?

"ဟူး~~~~"

သက္ျပင္းေမာကို ခ်လိုက္ျပီး အေနာက္နား ကပ္ရပ္ေနတဲ့ ေကာင္ေပါက္စေလးကို ေခါင္းစေျခစြန္း ၾကည့္လိုက္မိတယ္...

ဝတ္ထားတဲ့ ပံုစံကလည္း ၾကည့္ဦး က်ပ္မျပည့္တဲ့ ဒီဇိုင္း...။ လွ်ာထိုးဦးထုပ္ အမည္းကို ေနာက္ျပန္ေဆာင္း.၊အက်ႌလက္ရွည္ အျဖဴေပၚကို ေဘ့ေဘာကစားရင္ဝတ္တဲ့ အက်ႌအျဖဴလက္ဇက တထည္ထပ္ဝတ္လာတာ ေဘာင္းဘီကလည္း ဒူးေအာက္အတိ..ေက်ာပိုးအိတ္က လြယ္ထားေသး..တကယ္ က်ပ္မျပည့္တဲ့ ဒီဇိုင္း.

"ဒီလိုမ်ိဳးေတြဝတ္ျပီး ဘာလို႔ ငါ့ေနာက္ လိုက္ေနရတာလဲကြာ.."

က်ေနာ့္အေမးကို ေကာင္ေလးက သူ႔အက်ႌအနားစကိုကိုင္ ခါရမ္းျပလာျပီး ျပန္ေျပာပါတယ္...

"BaekBaekေလး အရမ္းလွေနေတာ့ စိတ္မထိန္းႏိုင္ဘူးေပါ့..."တဲ့ေလ..၊

ေသသာေသလိုက္ခ်င္ပါတယ္...၊တကယ္ က်ပ္မျပည့္ဘူး ထင္ပါရဲ႕...သူ႔ဟာသူ နာမ္စားသံုးေနတာကိုက baekbaekေလးတဲ့....

"ဒီမယ္..ကိုယ္ေတာ္ေလး..၊က်ေနာ္ စိတ္မတိုခင္ အနားကေန အျမန္လစ္စမ္းပါဗ်ာ..၊ဆိုင္ဖြင့္တာ ေနာက္က်ေတာ့မယ္..."

11 : 11 Collections (ChanBaek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora