EuropaYooSulHan (The Kiss Learner)

6.9K 548 4
                                    

အခ်စ္​ တစ္​ခု သည္အနမ္းမွအစျပဳ၏..အနမ္းသည္အခ်စ္၏သေကၤတျဖစ္၏..

(Kiss And Love Theory)

"ေယာက်ာ္းေလးတေယာက္လုပ္ေနပီးေတာ့က်စ္...မင္းကိုငါမေျပာခ်င္ဘူးဘာဆိုဘာမွကိုမေျပာခ်င္ေတာ့တာ"

Baekhyun စိတ္ပ်က္ဟန္ျဖင့္ ယပ္ေတာင္ျဖင့္စားပြဲကို႐ိုက္ေနသည္.....

ChanYeol ခံုကိုေျခေထာက္ႏွင့္ကန္ကာအက်ယ္ႀကီးသည္...

"Yah! မေျပာျပခ်င္လဲေနေပါ့...ငါကိုကမင္းဆီမွာေအာက္က်ိဳ႕မိတာမွားတာပါတကယ္ပါပဲ...က်စ္"

ေဘာင္းဘီအိတ္လက္ႏိူက္ၿပီးထြက္သြားေသာ chanyeol ေခါင္းတည့္တည့္အားယပ္ေတာင္ျဖင့္မွန္ေနေအာင္ေကာက္ေပါက္သည္...

"ျပန္လာစမ္းငါ့စကားမဆံုးေသးဘူးလဒ"

"Aishi ! မင္းေတာ့ငါလုပ္လ္ု္ိက္ရ...တဆိတ္႐ွိဒီေခါင္းပဲထိခိုက္ေနရသလား....!"

Chanyeol စူပုပ္ပုပ္ျဖင့္လာထိုင္သည္....
သူ႔ပါးႏွစ္ဖက္ကုိဆြဲညႇစ္၍ chanyeol နာလြန္း၍အကနဲေအာ္သည္....

"Byun BaekHyun! !"

"Shu...စိတ္ၿငိမ္ၿငိမ္ထားစမ္း...မင္းရည္းစားကဘယ္သူတုန္း....ေျပာစမ္းဘယ္တုန္းကစႀကိဳက္သြားတာလဲ"

Chanyeol လက္ေခ်ာင္းေတကိုေရလိုက္မ်က္ႏွာၾကက္ကိုေမာ့ၾကည့္လိုက္ျဖင့္....

"အမ္...၅မိနစ္ပဲ႐ွိေသးတယ္ငါကတြဲရေအာင္ေျပာေတာ့သူကအင္းတဲ့"

Baekhyun လက္စြဲေတာ္ယပ္ေတာင္ႏွင့္ ေခါင္းက္ု႐ိုက္ထည့္သည္မွာေဖာင္းကနဲ....ပါးစပ္ကလဲအစံုက်ိန္ဆဲလိုက္ေသးသည္....

"မနမ္းေတာင္မနမ္းတတ္ဘဲနဲ႔မိန္းကေလးတေယာက္ကိုသြားၿပီးတြဲရေအာင္ဆိုေတာ့မင္းေစာက္႐ုးလားငပိန္းလား!"

Chanyeol နာေနေသာေခါင္းကိုပြတ္ကာရံူ႔မဲ့မဲ့ျဖင့္...

"ငါလဲမသိဘူးေလငါမနမ္းတတ္အခုမွသတိရတာအဲတာမင္းကိုလာေျပာတာသိသိခ်င္း"

"Aww...,awေတာ္ေသးတယ္ေနာ္အခုသတိရလို႔သာ...မဟုတ္ရင္ဟိုေကာင္မေလးကမင္းကိုကန္ထုတိမွာ...စိတ္​မပူပါနဲ ့ သားႀကီး..ငါတေယာက္လံုးကူညီမယ္ byun baekhyun ဆိုတာနာမည္တလံုးနဲ႔ေနေနတဲ့အထာက်က်ဆရာသမားပါ..."

11 : 11 Collections (ChanBaek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora