Before you start reading, this fanfic is now in English as well. After chapter 8 i started writing English, so here is a little recap of eveything that as happend so far till chapter 9.
Mikasa en Eren went shopping for a party for Jean, although, on their way home, they were robbed en followed by no one else than Levi and his Gang, including two new characters, Zedd and Rick. They were taking captured, and badly wounded, but they escaped, thanks to the Inventum Corps. A group of higher ranked Police officers, including people like Erwin, Hanji, Petra etc.
They went back to school, and eveything seemed normal. Although, after three years, Mikasa was missing. In the afternoon Eren met Zedd in the streets. He didn't reconise him so far, and seemed to trust him. Afterwards, that was a wrong dicision (still not sure how you write it)
He was taken captured again, and this time, the Inventum Corps wasn't there to help save him again.
They tortured Eren, and he was in a very bad shape. Almost dying of bloodloss. He still got himself to argue with Zedd, and he seemed done with Eren.
Rick stumbled in, with a body, Mikasa!
Buutt unfortunately, Zedd took the knive and stabbed Eren. Again.
But wait
Surprise! It's Levi again! Eren wasn't dead yet, because Levi grabbed Zedd his arm amd pushed him away from Eren, who only seemed lightly wounded by Zedd his attack. But, because of all the previous bloodloss, he passed out. Levi took Eren out of the dungeon thing, en let Mikasa free, who was found after a while by the Inventum Corps.THERE IT IS, A LIL' RECAP, If you want to continue reading this fic, start from chapter 9 ^^
I love y'all❤'We kunnen hier beter afslaan, dat is sneller terug naar ons huis.' fluisterde Mikasa. Het was avond, rond 10 uur 's avonds en Mikasa en Eren liepen door de lege, verlaten straten van de stad, terug naar huis.
Eren keek opzij en zag het steegje waar ze in moesten lopen. Hij huiverde even, aangezien hij het er totaal niet prettig vond uitzien, maar zuchtte diep en sloeg af.
'Dus, waarvoor heb je al deze troep precies nodig..?' Zuchtte Eren diep en keek schuin naar Mikasa.
'Eren, het is geen troep.' Fluisterde Mikasa en keek kil voor haar uit. 'Het is voor het feest van Jean, hij vroeg of ik mee wou helpen met spullen kopen.'
'Feest van Jean huh? Oftewel troep dus..' Zuchtte Eren.
Mikasa draaide haar hoofd geïrriteerd om en keek Eren aan diep in zijn ogen, waarvan hij althans van schrok. 'Kijk, ik snap dat je Jean niet mag, en Jean jou niet maar wil je je op zijn minst je niet zo ontzettend kinderachtig gedragen?' Mopperde ze.
'Whatever het zal ook we-WHAT THE FUCK!'
Eren schoot op en voelde iemand aan zijn shirt trekken. 'WHAT THE FUCK MOET JE, DONDER OP MONGOOL' schelde Eren.
'Hou je bek dicht en gedraag je eens!' Siste de onbekende stem. Het was niet één persoon, ze waren met zijn drieën. Ook Mikasa werd bij haar haar vastgepakt en ruig naar achter getrokken.
Eren trapte en sloeg in het rond en mepte het onbekende persoon volledige in het gezicht, waardoor hij op de grond viel. Al snel schoot zijn vriend hem te hulp en haalde Eren onderuit, die met een doffe klap op de grond viel. 'EREN!' Gilde Mikasa.
Ze keek de drie onbekende mannen recht in de ogen, en trok vervolgens een mes in haar binnenzak, en sneed daarmee in de hand van de onbekende man die haar vast hield. Hij gilde het uit van de pijn en liet Mikasa onmiddellijk los. Al snel schoten zijn vrienden te hulp met weinig succes. Mikasa richtte haar mes op de mannen die terugdeinsden, en langzaam liep Mikasa naar Eren toe. Ze pakte zijn hand en trok hem weer omhoog, met haar ander hand dat het mes bevatte, nog steeds gericht op de mannen. 'wat nu?' fluisterde Eren zacht.
Mikasa was even stil en zei vervolgens. 'ren.'
Mikasa en Eren schoten weg van hun plek en hoorden al snel een van de mannen gillen: 'ZE ONTSNAPPEN, PLAN B, IK HERHAAL, PLAN B!'
'Wat is plan B nou weer..?!' Hijgde Eren.
'Weer ik veel, zorg gewoon dat je wegkomt hier verdomme.'
'MIKASA KIJK UIT!' schreeuwde Eren
Althans ze het steegje waren uitgerend, kwamen er al gelijk 2 onbekende jongens uit het niets aan rennen, een daarvan tackelde Mikasa bijna, die er behendig over heen wist te springen.
Eren trapte de andere onbekende jongen onderuit en Mikasa gaf een klap in de andere onbekende zijn gezicht, wat hem gelijk knock out sloeg.
Na een tijd rennen kwamen ze aan bij een bankje naast een park, weinig straatverlichting, en een kille lucht op zich heen. Ze hadden geen idee waar ze waren, wat de onbekende mensen van ze moesten, en wat ze verder moesten.
'Rust uit Eren, we zijn ze kwijt.' zei Mikasa zachtjes, met haar rode sjaal over haar neus getrokken.
Eren wist geen idee meer wat te doen, en het enige waar hij aan kon denken, is wat al die onbekende van hen moesten.
'We kunnen beter kijken waar de weg terug naar huis is, dan dat we hier als een stel zwervers op de bankjes lopen te slapen.' Zei Eren, met een geïrriteerde stem.
Mikasa bleef stil en staarde voor zich uit, naar aan schim in het donker. Het liep langzaam deze kant op en Eren spotte de schim nu ook. 'what's that..' mompelde Eren zacht.
'Kweenie..' zei Mikasa.
Eren zijn ogen schoten nu op een Jeep die de straat binnen kwam rijden, in een sloom tempo, waarvan het leek alsof hij elk moment recht voor hun neus kon stoppen.
De schim kwam al steeds dichterbij en liep nog steeds naar Eren en Mikasa toe in een sloom tempo.
' 't is een man..' zei Mikasa fluisterend.
Met Eren zijn ogen gericht op de Jeep die vrij dichtbij geparkeerd stond, keek Mikasa nog steeds naar de Man die aan kwam lopen. Eren draaide zijn hoofd nu ook langzaam op en keek de man aan. In het weinige licht kon zien dat het een vrij korte man was, hij schatte zo'n 160 centimeter minimaal.
'Kijk wat voor kleintje, die kunnen we makkelijk aan haha' lachte Eren met een brede glimlach.'
'Je kunt niet gelijk concluderen dat het een zwak persoon is, alleen omdat het een kort persoon is.' Zei Mikasa geïrriteerd.
De man stond nu stil. Eren en Mikasa stonden tegenover de man binnen zo'n 8 meter. Hij hield een mes in zijn hand, spotte Eren al snel, en Eren raakte zenuwachtig. Mikasa hield haar hand in haar binnenzak, klaar om het mes te trekken.
'First, wat moeten jullie van ons..?!' Schreeuwde Eren met zenuwen in zijn stem.
'Gaat je geen fuck aan, kom gewoon met ons mee en we zullen je geen eens pijn doen, shitty brat.' Schreeuwde de man geïrriteerd.
Eren keek op, en verbaasde zich dat de stem van de man veel volwassener klonk dan dat hij eruit zag.
'Laat ons gaan godverdomme, we hebben niks fout gedaan en we hebben niks wat jullie mogelijk interesseert, je hebt het verkeerde persoon!' Riep Mikasa met haar kille stem.
Bij het horen van haar stem keer de man op, en Eren raakte angstig van de blik van dit persoon, nog killer dan die van Mikasa.
'Well then, fine. Dan maar forceren huh?..' Zei de man
Hij keek op en schoot weg, met zijn mes in zijn handen.
'Eren, blijf achter me staan, en zorg dat je niet gewond raakt, NU!' Schreeuwde Mikasa.
De man zuchtte en rende naar Mikasa, die haar mes naar hem opstak. 'Onderschat me niet nij idio-' verder kwam Mikasa haar zin niet meer afmaken. De Onbekende man had snelheid, en ontweek Mikasa haar steek beweging. Hij pakte Mikasa zijn hand van van het mes, pakte het mes eruit en smeet hem weg. Hij liet Mikasa los die niet meer wist wat te doen, en de man keek Eren aan recht in zijn ogen, en fluisterde: 'bingo.'
Hij pakte met een hand, beide polsen van Eren en gaf hem een flike trap tegen zijn benen, wat hem onderuit haalde.
'EREN!' schreeuwde mikasa weer. Ze was verbaast van de kracht en skill van de onbekende korte man, maar gaf nog niet gelijk op. Mikasa en de onbekende keken elkaar oog in oog aan, met haat in Mikasa haar ogen. Mikasa trok eerst aan het vest van de onbekende en daarna de kraag, maar Levi wist, met alle kracht, de armen van Mikasa hulpeloos van zich af te trekken, en haar tegen het bankje aan te duwen, waardoor ze omviel. Hij vloot op twee vingers en uit de geparkeerde Jeep kwamen 4 jongens. ze bindden de spartelende, en vooral woedende Mikasa vast. Vervolgens keek de onbekende naar Eren, die nog steeds op de grond lag. Hij had zijn hoofd gestoten, en was ontzettend duizelig. Toen hij opkeek zag hij wazig een woedende Mikasa die was vastgebonden in sterke touwen. Ruig trapte ze om haar heen. 'M-mikasa..' piepte Eren zacht. 'L-laat ons gaan.. LAAT ONS GAAN GODVERDOMME!' gilde Eren nu. Hij rende woedend op de onbekend man, maar hij was te snel en slim. Met een hand pakte hij Eren zijn arm vast, draaide hem om, en trapte Eren onderuit, alweer. Daar lagen Eren en Mikasa op de grond, verslagen, door een persoon dat 10 centimeter kleiner was dan hun allebei. Hij was te sterk, en hij was ze te slim af. Eren keek met grote ogen op.. 'Hoe kon hij zo sterk zijn, zoveel technieken, voor zo'n man als hem..' dacht Eren bij zichzelf.
'Ik moet zeggen, met die zus van je had ik meer actie verwacht, maar nee.. gevechten blijven blijkbaar even saai als altijd..' zuchtte de onbekende man diep, terwijl hij het mes in zijn hand schoonmaakte.
'neem ze mee.' zei hij.
Hij knielde neer bij Eren en hield hem bij zijn kin omhoog. 'Duidelijk wie we zoeken..'
YOU ARE READING
Captured
FanfictionAfter Eren and Mikasa lost their mom, they seemed to be doing better after a hard time of depression and anxiety. School went great, and they had great friends support and love them. But, after years, everything started to change, and their life was...