Ok ok dus ik heb al tijdje niet geschreven maar hier komt het beste excuus ooit weer, school. Gewoon. School.
Maar anyways, nu ik de toetsen heb afgerond, en vakantie heb, ga ik gewoon rustig verder schrijven want het werd wel weer eens tijd.Nog ironischer btw is, dat ik Eren en Levi kinda niet meer echt ship met elkaar (Niet dat ik Mikasa en Eren ship ofzo) maar ik ben gewoon beetje done met de ship, maarr, ze zijn nog wel kinda schattig dus ik ga gewoon verder voor wie wil met fluf Whooo❤❤
OKE GENOEG GELULT VERDER MET DE FIC.
'Mikasa.' Fluisterde Eren.
Eren keek vol ongeloof naar het niet bewegend lichaam op de grond.
'Mikasa!' Schreeuwde Eren.
Hij balde zijn vuisten onmiddellijk en trok aan de kettingen rond zijn pols, niet luisterend naar de pijn van de opengesneden polsen.
Het leek bijna op een levenloos lijk. Niet bewegend, geen adem, geen emotie.
Het eerstvolgende wat Eren voelde was een trap, recht in zijn gezicht.
Hij keek op, en spuugde het bloed in zijn mond op de grond.
'Shut up.' Zei Rick.
'Try me.' Zei Eren vol zelfvertrouwen, en een trillende stem van woede.
Zedd, die de hele tijd zonder emotie tegen de muur geleund stond, zette zich nu af, en knielde voor Eren neer. Hij pakte zijn kaak stevig vast, en keek Eren recht in de ogen aan.
'Challenge accepted.' zei Zedd sarcastisch.
Hij stond langzaam op, en liep richting Mikasa, die haar ogen langzaam had geopend.
Eren besefte niet meer wat er gebeurde, en kom geen woord meer uitbrengen.
Zedd liep vol eergevoel richting Mikasa en greep haar bij haar kraag, met een mes drukkend tegen haar keel.
'Je laat het zo maar gebeuren? Is de sleutel je meer waard dan je vriendin hier?' Zei Zedd sarcastisch.
Eren kwam meteen terug naar de realiteit.
'WACHT.' schreeuwde Eren onmiddellijk.
Zedd keek op met een verveelde blik. 'Ik dacht dat je het nooit zou zeggen.' Zei hij verveeld.
'Well..' vervolgde hij.
Zedd lekt Mikasa op de grond vallen, die hem woedend aankeek met knarsende tanden.
Zedd liep langzaam richting Eren, greep hem bij zijn kaak, en pakte het koord van de sleutel.
'Een verkeerde beweging en je bent er geweest.' Fluisterde Zedd rustig in Eren zijn oor. En glimlachte onmiddellijk.
Rick liep verveeld te doffe kamer uit, en Zedd duwde Eren zijn hoofd naar beneden om de sleutel over zijn nek te krijgen.
Eren voelde het koord langs zijn nek snijden, en er verscheen een glimlach op zijn.
'Wrong choise.' Zei Eren.
Hij keek psychopatisch op, en trapte Zedd meteen onderuit, met de kettingen om zijn armen schurend langs zijn polsen.
'Je bent zwak, Eren.' Zei Zedd, die langzaam overeind kwam, bloed druipend van zijn wangen.
'En jij, hebt de verkeerde keuze gemaakt.' Glimlachte Zedd.
Mikasa hapte naar lucht toen ze Zedd zijn mes zag pakken. Ze probeerde op te staan, maar viel gelijk dof op de grond.
'Weak..' Zei Zedd.
Hij pakte het mes stevig beet, en het eerste wat Mikasa voelde, was warm, donkerrood bloed in haar gezicht.
Een traan rolde over haar wangen, en viel op de grond.'Zedd, you better don't.'
Uit het niks werd Zedd zijn arm stevig beetgepakt, naar achter getrokken, en ruig op de grond gesmeten.
Het bloederige mes kletterde op de doffe grond, en Zedd keek vol ongeloof naar boven.
'L-..Levi..' stotterde Zedd.
Levi keek neer op Zedd en spuugde op de grond.
'Wat moet je.' Zei Levi geïrriteerd.
Zedd kon niks uitbrengen en zocht hopeloos naar woorden. Mikasa keek moeilijk op, met opgedroogde tranen over haar wangen, en opgerold in pijn.
'I-..ik wist n-..' begon Zedd.
Levi trapte hem meteen in zijn gezicht, wat Zedd gelijk tot stilte bracht.
Er heerste een doodse stilte in de doffe kamer. Mikasa en Levi keken naar het levenloze lichaam van Eren, bedekt onder het bloed.
Mikasa lag in stilte op de grond, en keek op toen Levi in de richting van Eren liep. Hij pakte het bloederige mes, smeet hem woedend tegen de muur.
Hij maakte de kettingen ruig los, en pakte Eren zijn arm, en legde hem over zijn nek.
Mikasa en Zedd keken beiden vol ongeloof en verbazing naar wat er voor hun ogen gebeurden.
Levi tilde het lichaam van Eren op, en steunde hem langzaam, met moeite weg. Voordat hij de kamer uit liep, keek hij nog even om, naar Mikasa.'Hij leeft, but barely.' Zei hij. En hij draaide zich om, en liep weg.
YOU ARE READING
Captured
FanfictionAfter Eren and Mikasa lost their mom, they seemed to be doing better after a hard time of depression and anxiety. School went great, and they had great friends support and love them. But, after years, everything started to change, and their life was...