2 YEARS LATER
'Eren, hoe is 't?' Vroeg Conny, lopend en half zwaaiend naar Eren.
'Z,n gangetje, alles verloopt goed sinds 2 jaar terug in angst geleefd te hebben..' zei Eren sarcastisch.
'Schijtlijster.' Grinnikte Sasha, die uit het niets achter Eren stond.
Het groepje stond naast school, onder een boom te schuilen voor de sterke zon.
Jean kwam samen met Marco in de richting van Eren aan lopen, met Marco vrolijk zwaaiend.
'Waar is je bescherm engel..' Zei Jean met een sarcastische glimlach.
'Duidelijker, s'il vous plait..' reageerde Eren prikkelig terug.
'Calm down shithead, ik bedoelde Mikasa.' Grinnikte Jean.
'Ziek.' Zei Eren.
'We weten allemaal dat je liegt man, Eren.. zeg op, waar ik Mikasa.' Zei Jean.
'Ja weet ik veel, hoe zou ik alles van haar leven af moeten weten.' Reageerde Eren promt en stomverbaasd terug.
Jean zuchtte en draaide zich om, van plan weg te lopen, maar Marco greep hem bij zijn pols.
'Jean don't, ik heb het hier vaak genoeg over gehad.' Zei hij.
Er viel een stilte tussen de groep, althans floot Sasha onschuldig om de stilte te verbreken.
'Anyways, heb je Mikasa niet geprobeerd te bellen?' Zei Marco.
'Ja, 2 keer, maar ze nam niet op..' Hakkelde Eren.
Eren zag Jean in zijn ooghoek geïrriteerd kijken, en Eren gaf een sarcastische blik terug.
'Het beste wat we nu kunnen doen is afwachten tot morgen, als Mikasa dan nog mist, en we geen contact meer hebben, zullen we kijken wat we kunnen doen, alright..?' Zei Marco bezorgd.
Iedereen stemde met hem in, en niet 5 seconden erna loeide de schoolbel.Eren liep terug naar huis. Het was 7 uur 's avonds en het begon te schemeren. En stond een fris briesje en Eren liep met zijn handen in zijn broekzakken te sloffen door de stille straten.
'Eren.'
Eren stopte meteen met lopen en draaide zijn hoofd wantrouwig.
Hij keek in de richting waar hij zijn naam vandaan hoorde, en zag een lichaamsomtrek in de schaduw.
De jas en net haar van het persoon wapperde in de wind, en hij stond tegen een muur geleund.
Eren hield zijn adem in en wist niet of hij moest omdraaien en weglopen, of zich op het persoon moest focussen.
'Eren.' Galmde dezelfde stem over de stille, verlaten straten.
'Go fuck yourself.' Fluisterde Eren, en liep door.
'Doorlopen mag. Dan houden we Mikasa voor ons zelf.' Grinnikte de stem.
Eren stond stil en keek naar zijn voeten. Na een tijdje draaide hij zich om.
'Waar is ze.' Zei Eren kil.
Het gedaante duwde zichzelf van de muur af, en liep naar Eren toe.
Eren bekeek het persoon zijn gezicht. Onbekend.
Voordat het persoon Eren bereikt had, greep Eren naar zijn tas, haalde er een mes uit, en richtte hem gewelddadig op het persoon.
'Calm down agressieve, er zijn geen redenen om elkaar op het eerste gezicht uit te moorden.' Grinnikte hij.
'Zedd, is de naam.' Glimlachte Zedd onschuldig.
Eren keek hem wantrouwig aan, en liet zijn mes zakken.
Zedd draaide zich en liep terug naar net steegje in de schaduw, en leunde weer tegen de muur aan.
Eren bleef verstijfd stil staan en keek Zedd nog steeds aan.
'Als je iets van me moet kun je het rustig vragen.' Glimlachte Zedd onschuldig.
'Waar is ze.' Herhaalde Eren kil.
'Mikasa? Op een veilige plek, waar ze goed word behandelt.' Zei Zedd scheef.
'Wat moet je van haar.' Vroeg Eren prompt.
'Niks.' Zei Zedd.
Eren keek hem scheef aan.
'Niks?' Herhaalde Eren.
'Niks.' Zei Zedd prompt.
Eren stond stil en er viel een stilte tussen het tweetal.'Oeps.' Hoorde Eren Zedd sarcastisch zeggen na een tijdje.
Eren keek op en zag een sarcastische glimlach op Zedd zijn gezicht.
Uit het niets hapte Eren naar lucht en greep om zich heen voor houvast. bloed sijpelde langs zijn arm naar beneden, en druppelde op de grond.
Eren wankelde, en viel met een doffe klap op de grond.en er verscheen een gedaante achter Eren, met een mes, dragend in zijn hand.
'Oh god Carl.. knock-out slaan was genoeg, je hoefde hem niet open te snijden.' Zuchtte Zedd.
Carl beet op zijn lip, en keek moeilijk naar beneden, naar Eren.
Zedd knielde neer en sneed het shirt van Eren open bij zijn schouder, om de wond beter zichtbaar te maken.
'Snee bij zijn schouders, niks meer.' Zei Zedd tegen Carl.
'Geef me de FirstAid kit Carl.' Commandeerde Zedd.
Carl slofte naar de bus toe, en greep de FirstAid kit, en smeet hem naar Zedd, die zorgvuldig de wond verzorgde.
'Eren, kun je me horen?' Zei Zedd rustig.
Eren lag in elkaar gekropen op de grond, hijgend, en nat van het zweet.
'Eren!' Riep Zedd nu.
Eren kreunde zacht en greep zwak om zich heen naar houvast.
Zedd zuchtte en commandeerde Carl Eren op te pakken.
'Breng hem naar de bus.' Zei Zedd strikt. Waarop Carl knikte.
Zedd keek om zich heen, kijkend voor gevaar, en stapte de bus in. Hij pakte touw en bond de armen en benen van Eren aan elkaar vast.
'Achterbank.' Commandeerde Zedd Carl.
Eren keek zwak om zich heen, maar zijn beeld werd zwak, en zijn hoofd zakte neer op de stoelen. Het laatste wat Eren hoorde was de bus die gestart werd, voordat zijn beeld zwart werd.
'Buiten bewustzijn.' Mompelde Carl.Sorry guys, iets korter hoofdstuk, maar het volgende hoofdstuk word gegarandeerd langer, fijne dag🙃❤
YOU ARE READING
Captured
FanfictionAfter Eren and Mikasa lost their mom, they seemed to be doing better after a hard time of depression and anxiety. School went great, and they had great friends support and love them. But, after years, everything started to change, and their life was...