Atena & Romulus
Każdy z nas pragnie pieniędzy, każdy z nas pragnie być bogaczem, żyć w luksusowych willach i pić drinki z palemką. Tylko jak zdobyć pieniądze? To bardzo proste. Wystarczą zasady purynowe.... A jakie to zasady purynowe?
Tutaj nastąpi część edukacyjna, bowiem musicie wiedzieć co nieco o zasadach purynowych. Przede wszystkim znajdziecie je w swoim DNA, wystarczy wyjąć swój materiał genetyczny i zobaczyć, a to bardzo prosta sprawa niewymagająca żadnych kwalifikacji. Macie na to pięć minut. Pewnie już wszystko sprawdziliście i wiecie, że zasady purynowe to po prostu guanina i adenina.
Są one powszechne w przyrodzie. Bez nich nie byłoby DNA, bez DNA nie byłoby genów, bez genów komórek, bez komórek narządów, bez narządów nie było by nas. Czyli od nich wszytko zależy.
Tak więc i majętność człowieka również od nich zależy. Pewnie teraz zapytacie: Skoro mam te zasady, to dlaczego nie jestem bogaty? Otóż ja wam odpowiem. Bo ich nie używacie jak należy. Nie wystarczy je tylko mieć, trzeba jeszcze coś z nimi zrobić, by uczyniły nas majętnymi osobistościami! Jak myślicie, taki Bill Gates, jest bogaty, a dlaczego? Powodem wcale nie jest to, ze założył firmę Microsoft, on używa ZASAD PURYNOWYCH. A jeśli chcecie być tacy jak on, to posłuchajcie naszych rad.
Zatem zaczynamy. Na początku wyjmujecie swój materiał genetyczny i przyglądacie się mu. Liczycie liczbę zasad, tylko purynowych, a następnie daną liczbę zapisujecie na kartce. Następnie kładziecie się na podłodze i wgapiacie się w sufit. Przez ten czas zasady purynowe odwalą za was całą robotę. Po kilku godzinach powinien przyjść do was sms. *pikpik* O, przepraszam... Właśnie coś do mnie przyszło na e-maila. Zaraz przyjdę.*Wyszła.*
To miał być sms, chyba że... Nie mówcie mi, że wysłaliście jej jakieś pieniądze na maila... Dobra, temat główny, zasady purynowe. Jakoś mamy tendencję do zbaczania, wybaczcie. Dobrze więc, gdy przyjdzie do was sms, od razu sprawdzacie jego treść. Uprzedzam, że wcale nie musi być to coś związanego z pieniędzmi, więc lepiej nie nastawiajcie się na to.
*Wróciła* Trzy tysiące, cztery tysiące... O, przepraszam, nie zauważyłam was. Wypłata przyszła. Wracając do poradnika. W sms'ie będzie kod dostępu do najlepszych sklepów w Europie. Następnie przyjdzie kolejny, w którym będzie data przelewu na wasze konto. Pamiętajcie, by nie odpisywać na nie! Pod żadnym pozorem!
Jeszcze tylko dwa tysiące lat pracy i potem emerytura, dam radę... Moi drodzy, jak powiedziała Atena, nie odpisujcie na tego sms'a! Ten prawidłowy przyjdzie później, ale jak zobaczycie go za pierwszym razem, to tylko wystarczy się cieszyć! Dobrze, ale teraz omówmy sytuację, gdy nie dotrze do was sms o pieniądzach. Musicie wtedy jeszcze raz policzyć swoje zasady purynowe, być może gdzieś się pomyliliście.
Jeśli się nie pomyliliście oznacza to, że nie będziecie bogaci! Buahaha! Jestem bogatsza... Znaczy. Ekhm. Uda wam się! Będziecie bogaci.... Ech, Romulusie, jestem drętwa w tym temacie. przyznam się. Ja jestem bogata od zawsze, jestem w końcu boginią. Nie potrzebuję zasad purynowych. Idę się potknąć suchą bułką. Romulusie, skończ to, błagam cię.
Ateno, ty się nigdy nie zmienisz. Mimo wszystko masz rację, jeśli mimo policzenia swoich zasad purynowych nie dostaniecie smsa, znaczy, że musicie wymienić kod genetyczny, nie powiem wam jak to zrobić, bo nie wiem, heheszki. A teraz, jeśli dostaliście sms, to potem zobaczycie na swoim stole mnóstwo pieniędzy! Wiem, że ogólnikowo, ale spieszymy się z Ateną na zebranie na Olimpie, znowu... Dobra, lecę!
Ach, mi się nie spieszy. Jestem jedną z ważniejszych tam na Olimpie. Więc, moi drodzy, z pewnością zyskacie mnóstwo pieniędzy. Ja wam tego życzę, wielka i wspaniałomyślna Atena! Buziaczki!
CZYTASZ
Poradniki spod Papryki
Non-FictionW tym oto niezwykłym poradniku dowiecie się, jak po prostu żyć! Zapewniamy was, że rady, które tutaj znajdziecie, będą jedyne w swoim rodzaju i żaden inny człowiek wam ich nie powie. Szkoda słów na dalszy opis. Pozostaje tylko jedno. Romulus i Aten...