Ziua 1: 20.09.2020
Buna, eu sunt Lisa. La prima vedere par o fata destula de normala si de fericita, dar eu sunt o adevărată povara pentru toata lumea.De cand eram in generala toată lumea radea de mine ca sunt prea slaba si palida. Credeam cand voi fi in gimnaziu si mai departe, la liceu,toate aceste lucruri se vor schimba, dar s-a întâmplăt fix opusul; s-a întâmplăt chiar mai rău.
Înainte de culcare ma gandeam la o viata perfect normala si dimineata cand razele soarelui imi invadau camera si toată lumea avea acelasi comportament ca ieri fata de mine ma demoralizam pe fiecare zi.
Mdaa si acum incepand liceul nu mai am niciun chef de viata. Acelasi grup de "rebeli" care se cred cei mai superiori fata de noi, bătându-si joc de noi, eu fiind ţinta lor zilnica; acelasi grup de "piţipoance" ale scolii si multe alte grupuri care mai de care.
In fine, macar Bianca, prietena mea cea mai buna care nu ma lasat niciodata la greu de la grădiniţă. In ea am cea mai mare incredere si e singura care nu ma va lasa balta niciodată. Sunt foarte fericita ca am picat in aceiaşi clasa ( cand eram a 9-a, fiind acum a 10-a ). Astăzi m-am întâlnit cu ea:
B: -Buna Lisa, ce faci?
L: - Buna Bibi, uite am venit in iadul asta din care nu mai scap.
B: - Tu nu vezi ca te demoralizezi singură. Nu mai fi asa depresiva.
L: - Cum sa nu fi depresivă cand vezi ca toată lumea din jurul tau te urăşte.
B: - O sa vezi ca nu o sa mai fi asa de singura.
L: - Bine, hai ca s-a sunat. Ne vedem la ora!P.O.V. Bianca:
"Doamne, ce rău imi pare cand o vad asa de trista. As vrea ca toata lumea sa o placa"
P.O.V. Lisa:
" Imi vine sa plang, de parca nu e prima data, cand aducem aminte de acest subiect nemilos."
Acum sunt la ora domnului profesor de biologie, profesorul Neagoe, un profesor destul de exigent, dar si amuzant, in unele momente; este foarte tanar avand doar 29 de ani, venind la liceul nostru pe la sfarsitul semestrului al doilea. Ora sa decurs ca celelalte; colegi aruncau cu foi in mine, radeau tot de mine, iar domn profesor le facea observaţii.
Ora s-a terminat repede la fel cum s-au terminat si celelalte si dupa ore am mers acasa.
Hei guys, eu sunt Iustina iar aceasta este prima mea carte. Sper sa va placa si ne vedem pe data viitoare. Pa guys si pupici 😍😘💜
CITEȘTI
ALPHA GIRL ∆PAUZA∆
WerewolfBuna, sunt Iustina! "Alpha Girl" este prima mea carte si sper sa va placa. In "Alpha Girl" este vorba de o fata pe nume Lisa. Ea pana sa apara Sam era batjocorita de toti. Mai tarziu afla de la Sam ca este un lup, mai degraba Alpha-ul haitei Monn. ...