4. Un baiat diferit

61 4 1
                                    

27.09.2020

...un sentiment de DEJA-VU...

Am ajuns acasa si m-am gandit la tot ce s-a întâmplat azi. Mi-am aranjat gândurile si ma tot gandeam.. Cine este SAM?  Mi se parea dubios, misterios si de treabă. Tot gandindu-ma am adormit.

28.09.2020

Dimineaţa razele soarelui mi-au invadat camera si a trebuit sa ma trezesc. Mi-am facut rutina de dimineţa si m-am dus la bucătărie. Pe frigider era un bileţel:

"Draga mea, noi am plecat pe la ora 5 de acasa si ne întoarcem diseară. Ti-am lasat banii in sufragerie si ai mancare in frigider. Te iubim, ai grija de tine ! ❤"

Mdaa alt bileţel, pot spune ca ma-m obişnuit cu acestă plecare a lor tot timpul. In fine, mi-am luat un bol cu cereale si m-am dus in sufragerie si m-am uitat la desene. M-am distrat. M-am dus si m-am îmbrăcat pentru scoala. Un tricou negru, o pereche de blugu negri tăiaţi în genunchi si bineînţeles converşi negri. NEGRU este culoarea mea preferata, tot daca toate toata lumea zice ca este prea sadica. Eu am un moto despre această culoare: "Oamenii care poarta negru au o minte colorata".

Cand am ieşit afara ca sa merg spre liceu, am avut o supriza. Sam ma astepta afara. Wow, ce gest dragut din partea unui băiat care ma vazut pentru prima oară ieri. A fost un gest foarte dragut din partea lui, chiar m-am simtit bine.

S: Hei Lisa, ce faci?
L: Hei Sam, bine tu?
S: Uite am venit să te iau sa mergem la liceu.
L: Din partea ta este un gest foarte dragut.
S: Pai, ti se pare ca sunt un baiat Rau si mu fa,  gesturi sragute fetelor dragute?  :3
L: Oo, nu am vrut sa sune asa.  Nu doar ca ma gandeam ca tu m-ai cunoscut ieri si pentru tine sunt o străină...
S: Lisa, nu esti o straina, esti chiar de treaba.
L: Mersi.. Acum hai la liceu.
S: Ok, hai! 

P.O.V Sam:

"Este simpatică... Daca ar sti ce mostru poate fii.. Este foarte draguta. Cred ca incep sa o plac, am o presimtire... Dar nu trebuie am un plan si trebuie sa il duc pana la capat, o sa fim doar cei mai buni prieteni... Lisa, te astept aventuri.

P.O.V.  Lisa:

Eu cred ca relaţia asta nu o sa fie o simpla prietenie si ceva mai mult...

Ajungem la liceu si mergem catre clasa. Cand am mers pe h alături de Sam, tot liceul a tacut, nimeni nu mai scotea un sunet, nimeni nu se lua de mine si toata lumea ma respecta. Cand ajung im clasa ii vad pe Bibi si Jack.. Nu prea am mai vorbit cu ei de o zi..stiu, stiu ca pare putin, dar pentru noi este o eternitate, tor timpul vorbim la telefonul, tot timpul mergem impreuna spre casa si tot timpul tinem unul la altul. Este o prietenie sincera si nu vreau sa o pierd. Ma duc încet spre Bibi si Jack care erau amândoi lângă catedra si le spun:

L: Hei Bibi!  Hei Jack ! Ce faceţi?  Imi pare rău pentru aseară ca nu am mers toti trei spre casa. Sunteti supăraţi pe mine?

J: Lisa, ai înebunit!?  Sa fim supăraţi pentru ca nu ai venit aseara cu noi?  Sau ca nu am vorbit aseara?  Crezi ca o prietenie se rupe asa repede?  Nu avem de ce sa fim supăraţi pe tine. Ba, din contra, suntem fericiţi.

B: Asa e, Lisa, cum zice Jack. Nu avem de ce sa fim supăraţi pe tine. Tinem la tine prea mult si cred ca si tu la fel, asa-i?

L: Ma speriasem  un pic am crezut ca sunteti supăraţi pe mine. Si eu tin la voi, foarte mult!

Ne-am luat in brate toti trei si dupa a venit profesoara de română. E doamna foarte drăguţă si elegantă. Ora a trecut foarte repede si am mers in curtea scoli.

Eram singura, nu ştiam unde e Sam, unde e Bibi si unde e Jack. Parca au intrat in pământ. Langa mine apare Alex, capitanul echipei de fotbal, cel mai popular si cel mai dur din liceu.

A: Ce faci, papuso?  Acum ti-e frica ca nu mai e clownul ala cu tine?  Haha

L:ALEX, in primul rand Sam nu e clown si in al doilea rand fa pasi ca nu am chef de tine si "fiţele " tale

A: Eu?!  Fite!?  Cine vorbea...

Nici nu a apucat sa spuna ceva ca Sam a apărut.

S: Ce ai cu ea?  Imediat voi asta tari si mari va luati de persoanele neajutorate, mici si slabe. Voi, matahalelor va credeti cei mai tari daca va luati de cineva mai mic!  Nu ai niciun drept sa te iei de ea sau de altcineva mai mic decat tine. Mai intai ia-te de cineva de marimea ta si dupa comentezi!!

A:....

S: Acum fa pasi si sa ni te mai vad prin preajma ei!!

Sam m-a luat in brate si m-a saruta protector pe frunte. Wow, el chiar tine la mine, eu credeam ca va iesi cu bataie, s-a riscat pentru MINE, este un BAIAT DIFERIT, el chiar tine la mine, ii pasa cu adevărat, mai mult decat Bibj si Jack, cred ca daca era Jack fugea de Alex. Nu pot sa cred ca l-a umilit pe Alex. Alex, cel mai dur baiat din liceu. Ii mulţumesc lui Sam pentru tot ce face pentru mine.

Orele s-au terminat repede si Sam m-a condu acasa. Cand ajungem in fata casei ii spun

L: Sam, mulţumesc!
S: De ce imi mulţumeşti?
L: Pentru azi!  Sam, tu esti un baiat diferit.. "As fii vrut sa ii spun ca il plac, dar dupa aceea poate ma faceam de ras"..

Sam ma ia imi brate si nu mai zice nimic...

S: Pa, Lisa!  Ne vedem maine!e L: Pa, Sam! 

P.O.V.  Sam

Ce scumpa e... E asa de drăguţă cu toata lumea.

P.O.V.  Lisa

Cand ajung in casa ii vad pe ai mei. Erau la masa.. Masa era gata...pot spuna ca seara a fost minunată.. Am ras, ne-am distrat, am povestit si am mancat... Eram fericita fara certuri, fara suparari...Era perfect, pana cand s-a auzit un ciocanit la usa...

Hei, guys!  Acest capitol ii este dedicat lui _Coss_ 💜💜🙈. Va pup si ne vedem la următorul capitol care va fi super.😊🙈💜💜

ALPHA GIRL ∆PAUZA∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum