-M-am decis! Vreau in grupul mafia! Spun cu incredere.
-Lisa, esti sigura ca vrei in acel grup ? O sa fie foarte multe pericole ..
-Da, Sam ! Vreau! O sa imi asum orice responsabilitate!
-Lisa, vei deveni liderul haitei Monn! Doar daca sufletul tau pereche este vrun alpha, vei deveni Luna acestei haite Adica eu.
-Aha...
-Deci esti sigura ca vrei in mafie ?
-Cea mai sigura!
-Bine, vom merge mai tarziu la mafie sa te inscri.
-Bine
Ma duc in acasa. Luminile erau stinse. Inca nu e ziua mea. Cand le aprind Lena era cu o fata si cu un tort.
-Lena, nu este ziua noastra. Ce se intampla? Zic eu curioasa.
-Lisa, ea este Ariana. Verisoara noastra. A venit mai repede acasa. Imi spune sora mea cu fericire in glas.
-Buna Lisa, sunt Ariana. Ma bucur ca ai revenit inapoi in haită. Mi-a fost dor de toti. Mai ales de Sam.
-De ce ti-a fost dor de Sam ? O intreb eu. Ceva e puted la mijloc.
- Pai eu cu Sam suntem suflete pereche. Eu am deja 18 ani.
-Stai ce ? Nu se poate. Mi mi-a spus ca eu sunr sufletul lui pereche!
-Ceva e putred la mijloc!
Mersi Lena, in sfarsit ai zis si tu ceva bun!
- Lena, Ariana noi avem o haita cu care suntem dusmani ?
- Ariana cumva nu este haita Rosar?
-Da , Lena!
-Te vor pe tine ! Zic amandoua in acelasi timp
-De ce ?
-Pai, surioara esti cea mai puternica si Rosar vor sa ne elimine.
- Lena , cred ca Sam este rapit cu parinti vostri. Dar l-au inlocuit ca sa o duca pe Lisa la ei in haita si sa o elimine impreuna cu Mike si Selena, parinti vostri.
- Lisa, trebuie sa ne antrenam si sa ne eliberam parinti .
-Acum are totul logica cand Brad mi-a spus ca eu sunt sufletul lui pereche!
- Bun, deci vom sta impreuna toate 3 si nu ne vom desparti. Nu putem sa ii spunem lui "Sam" si sa il eliminam ca haita Rosar va veni dupa noi si ne vor omora toata haita.
-Bun plan, Ariana.
- Mersi! Apropo Lisa in ce grup esti ?
- In mafie..
-Bravo, verisoara esti de a mea.
- Macar nu voi singura! Rad ironic si scurt.
Am plecat in camera si dupa ce m-am schimbat intr-o pereche de blugi taiati, un tricou si o pereche de tenesi am plecat cu Ariana la mafie sa ma inscriu.
P.O.V. Sam (Alex)
Planul merge cum mi-am propus asa ca voi merge la seful meu, Peter.
Tocmai ce am ajuns la haita Rosar , haita mea si ma preschimb in forma mea.
-Buna Alex! Imi zice seful meu, alpha-ul haitei Rosar cu mandrie
-Buna Peter! Astia 3 din haita Monn ce fac ? Sunt torturati?
- Da, se descurca Bibi si Jack cu ei!
-Ce bine ! Lisa Monn va plati impreuna cu haita ei ! Si incepem amandoi sa radem malefic.
Bibi si Jack sunt fosti prieteni ai Lisei. Sunt si suflete pereche. Peter este alpha-ul haitei, eu sunt omega-ul haitei si Jack este al tre-ile la conducere. Luna acestei haite este Sheila, sufletul pereche al lui Peter, iar Yasmine este sufletul meu pereche. Impreuna toti 6 conducem haita Rosar, care ii va distruge pe Monn.
Gandurile imi sunt intrerupte de Peter.
-Alex, Lisa cati ani are?
- 16, de ce ?
- Pai, cand isi va gasi sufletul pereche,nu va da de banuit?
-Ba da! Si atunci ce facem ?
- Mai sunt 2 ani, ii distrugem pana atunci!
- Sam, o fi avand un suflet pereche?
- Dute la el si afla!
P.O.V. Sam( cel real)
Inca ma doare capul de cand m-au rapit cei din haita Rosar. Sunt alaturi de parinti Lisei. Imi pare rau ca nu ma-m tinut de promisiune. Asta le tot ziceam de cand stau cu ei. Oare, Ariana o fi venit? Mi-e tare dor de ea.
Linistea este sparta de sunetul usi, pe care intra Alex. Nenorocitul.
- Derbedeule, din haita Monn. Zii, cine e sufletul tau pereche.
Nu o sa ii spun ca dupa poate sa o rapeasca pe Ariana. Nu vreau sa pateasca nimic.
- Rosarule, dar tu nu sti deja? I-am spus-o ironic.
- Nu imi spune ca este Lisa?
Va trebui sa ii spun ca e Lisa. Astfel nu ar mai trebui sa rapeasca pe nimeni.
- Da, ai ghicit.
- Esti de ajutor.
Cand pleaca le arunc o privire lui Mike si Selenei. Prin expresia faciala ma intrebau daca e adevarat si le-am soptiti ca nu sunt sufletul ei pereche. Ei mi-au facut cu ochiul, semn ca s-au prins de planul meu de ai proteja pe ceilalti lupi.
P.O.V. Lisa
-Ariana, imi place mafia, dar vreau sa ne protejam in legatura cu haita Rosar.
- Pai ,ce s-a intamplat?
- Sa nu spui nimic lui falsul Sam ca sunteti suflete pereche, ca poate te vor rapi.
-Ai dreptate, nu ii voi spune.
Cand am intrat in sala am fost intampinata de seful acestui grup. Cred.
- Buna , cred ca tu esti Lisa. Ai venit sa te inscri?
- Da!
- Bun,nu oricine intra in grupul asta, deci va trebui sa dai niste probe ca sa poti intra.
- Sunt pregatita de orice!
- Ai de dat trei probe. Prima este sa tragi cu arma, a doua este sa te lupti si a treia sa te camuflezi si spionaj.
-Sa inceapa distractia!
CITEȘTI
ALPHA GIRL ∆PAUZA∆
WerewolfBuna, sunt Iustina! "Alpha Girl" este prima mea carte si sper sa va placa. In "Alpha Girl" este vorba de o fata pe nume Lisa. Ea pana sa apara Sam era batjocorita de toti. Mai tarziu afla de la Sam ca este un lup, mai degraba Alpha-ul haitei Monn. ...