-Pai aici sunt droguri si arme.
- A,ok.... STAI CE AI SPUS DROGURI ?? nu stiu de ce eram nervoasa, a da , am carat droguri fara sa stiu.
-Stai linistita, o sa le vindem.
- Si cine le vinde.
- Tu cu mine.
- De ce?
-Pai Lisa, am o veste buna.
-Care?
-Esti a 2-a la comanda in mafie.
- Si ?
- Pai seful si al 2-lea la comanda livreaza intotdeauna marfa.
-Eu nu vand droguri! Ai, inteles.
- Nu te credeam asa fricoasa.
-Eu, fricoasa? Unde trebuie sa le ducem?
-Maine, plecam. Sa fii aici la 9:30.
-Am inteles! Pa.
-Pa.
Am plecat. Nu pot sa cred va voi vinde niste droguri. Agh! Trebuie sa ii arat cine este Lisa.
Ajung acasa si Sam ma ia in brate. Numai de nesuferitul asta am eu chef. Nu pot sa cred ca e altcineva in locul lui.
-Buna, Lisa. Ce faci?
-Buna, Sam. Tocmai ce am venit de la mafie. E cam tarziu trebuie sa ma culc. Noapte buna!
-Noapte buna! Si imi da un sarut scurt.
Ajung in camera mea imi fac un dus si ma schimb. Dupa ce m-am schimbat ma pun in pat si imi iau telefonul. Ora 23:45. Ce repede a trecut timpul. Ma bag la somn ca maine trebuie sa ma trezesc devreme.
Ma trezesc dimineata pe la 8:18. Ma duc in baie ma spal pe fata si dinti si ma schimb intr-o pereche de blugi negri, un tricou negru si tenesi negri.
Am ajuns la sediu si Aiden ma astepta.
-Neata, pregatita de transport?
-Neata, da.
-Bun, va trebui sa lasam la sediu vreo 5 kg de droguri si vreo 50 de arme si restul le vindem cu un om de afaceri chinez. Il cheama Chean Li.
- Ok, si cu drogurile de care vor ramane ce facem cu ele ?
- Le consumam in cantitati mici. Astea 5 kg ne ajung 5 luni pentru toti.
-Eu nu o sa ma droghez.
- Nu e asa rau. Oricum vor fi in cantitati mici.
- Mai vedem. Hai sa mergem.
- Bine.
Ne-am urcat in camion si am pornit la drum. Eram doar noi doi. Nu ii mai avem pe ceilalti in fata si spate.
-Si ce ne facem daca apare politia ?
- Pe drumul asta nu sunt politisti. Este drumul nostru. Noi ,cei de la mafie, l-am facut ca sa ne fie mai usor sa transportam marfa.
-Pai ieri de ce nu am folosit drumul asta ?
- Nu aveam cu sa intram pe el cu ruta noastra.
- Aha.
Am mers pe acel drum inca vreo jumatate de ora in care niciunul nu a deschis gura. Ne oprim la un sediu abandonat si vad ca acolo era niste masini foarte scumpe, vreo 2 la numar si niste gorile. Unde e Chean Li?
- Unde e Chean Li ?
- E in masina. Hai sa coboram sa terminam treaba asta mai repede.
-Bine.
-Ai vreo arma la indemana?
- N-am nicio arma la mine.
- Ia de aici. Sa o folosesti daca ramai singura. Omul asta e periculos. Daca trag eu, tragi si tu. Pregatita ?
-Da. Nu ti-am spus ?! M-am nascut pregatita.
- Sa inceapa distractia!
-Asta e vorba mea. Copia nu are valoare.
Am coborat din masina si ne-am apropiat de cele 2 masini.
-Buna, bodyguarzi lui Chean Li. Am venit cu marfa.
-Da, noi suntem. Chean Li nu vorbeste engleza asa ca eu o sa traduc tot ce va zice. spune o gorila.
Il trag de bluza pe Aiden si ii soptesc la ureche daca o sa ne pacaleasca la traducere. Ferm imi zice ca stie chineza. Inca un nou lucru. Trebuie sa invat limbi straine. Bravo, Lisa!
- Il chemati pe Chean Li ?
- Nu inainte de a vede marfa.
- Nu este Chean Li, nu este marfa! zice Aiden.
- Bine ! una din gorilele lui Chean Li s-a dus la o masina si din ea a coborat Chean Li. Un batran libidinos si vai de mama lui. Yuu.
- El este Chean Li.
-Buna ziua Chean Li. V-am adus marfa.
- Droguri, arme nu-i asa scumpul meu Aiden ? Spune Chean cu o engleza stricata.
- Da, domnule cat ati cerurt 50 de kg si 500 de arme.
- Cat ?? Eu am cerut 100 de kg.
-Domnule noi am primit confirmatia de 50.
-Nu imi pasa Aiden. Ti-am spus sa nu te pui cu noi.
In acem moment una din gorile lui Chean Li arunca cu o petarda cu fum si simt cum cineva imi pune mana la gura si ma trage intr-o masina. Sunt legata si nu vad nimic. Nu pot sa cred ca sunt rapita. Boșorog tâmpit, ce poti sa faci pt niste droguri.
Hey , sunt pregatita sa aruncati cu rosii si branza in mine ca nu am postat. Stiu merit. Deci 3,2,1 si aruncati. Sper ca nu sunteti suparati ca nu am postat. Off, pe cine pacales bineinteles ca sunteti suparati , mai e si un capitol scurt. Bine, bine sa nu mai fi-ti suparati am 2 vesti: una buna si una rea. Pai sa incep cu cea rea, nu mai e mult si se termina carte , suntem la jumatate pe la 25-30 se va termina si partea buna este ca o sa fie si volumul 2. Deci ne vedem data viitoare si va pup de nu va vedeti!
CITEȘTI
ALPHA GIRL ∆PAUZA∆
WerewolfBuna, sunt Iustina! "Alpha Girl" este prima mea carte si sper sa va placa. In "Alpha Girl" este vorba de o fata pe nume Lisa. Ea pana sa apara Sam era batjocorita de toti. Mai tarziu afla de la Sam ca este un lup, mai degraba Alpha-ul haitei Monn. ...