-Sa inceapa distractia! Eram cat se poate de ferma, dar inauntrul meu se marea o frica cu cat inaintam catre sala de probe.
Imi era frica. De ce ? Sincer nu stiu! Poate din cauza ca voiam sa fiu asa de mult in mafie incat, daca gresesc poata nu voi avea a 2-a sansa.
Am ajuns intr-o sala unde era mult intuneric. " Seful" mafiei cred ca cauta intrerupatorul. Nici nu l-am intrebat cum il cheama. Bravo, Lisa! Esti foarte desteapta.
O lumina foarte puternica apare in aceea sala. Erau foarte multe arme si multe " papusi" si tinte.
- Sa inceapa distractia, Lisa.
- Pai, ce trebuie sa fac ? Spun cu o voce tremurata. Nu trebuie sa pari lasa. Fii puternica!
- Se vede ca esti usa de biserica!
Eu, usa de biserica ? Inseamna ca... Ca tu esti usa de drac.
- Aha, si pana la urma ce trebuie sa fac ? Eram foarte serioasa si dura.
- Pai simplu, iei aceasta arma,o incarci,tintesti si tragi.
Cat el mi-a spus cum sa fac, imi arata fiecare miscare , spunand rar , sa pricep.
"Ca acum mai crede si usa de biserica si neintelegatoare! Sa vedem cine o sa fie mai bun, puta mica ! "
-Acum, tu !
" Ahh, m-am inselat,puta mica, mi-e teama"
- Bun. Deci iau arma..
Am luat arma, fiind un pistol obisnuit.
-... O incarc..
Am luat incarcatura de pe masa si dupa cum am vazut ca a facut el, am bagat-o in pistol.
- ...tintesc...
M-am uitat la prima tinta si m-am concentrat pe ea.
-....si trag.
Mi-am luat inima in dinti si am tras. Am tras cu ochii deschisi, dar i-am inchis cand a am simtit ca degetul meu a apasat pe tragaci. Am stat cu ochii inchisi. Dupa cateva secunde am tras aer in piept si m-am uitat la tinta. O nimerisem fix in mijloc.
"Yey, te-am facut puta mica"
- Nu te mai bucura atat mai ai 2 probe.
Tipul asta cred ca imi citeste gandurile.
"Daca imi citesti gandurile, scuze puta mi...adica puta mare"
-Bine ,hai la urmatoare proba. Mai intai zi-mi si mie cum te cheama " domnule misterios"
" adica domnule puta mica "
Dupa ce am zis cuvintele cu duritate un zambet tamp mi-a aparut pe fata cand mi-am adus aminte de "porecla" lui.
- Aiden. Aiden Thompson.
- Bine, domnule Thompson. Eu sunt Lisa. Lisa Monn.
-Am auzit multe despre tine. Daca in liceu nu ai fost populara ,aici sigur esti. Imi face cu ochiul si un zambet tamp ii apare pe fata. Ce zambet frumos are!
" Nebuno, lasa-ti balele inauntru"
Lena, uite-te ce zambet are!
Stiu, Lisa si eu ma topesc, dar ai un iubit! Ai uitat de falsul Sam si Brad!!
Lena, calmeaza-te! E doar un zambet inocent.."
CITEȘTI
ALPHA GIRL ∆PAUZA∆
WerewolfBuna, sunt Iustina! "Alpha Girl" este prima mea carte si sper sa va placa. In "Alpha Girl" este vorba de o fata pe nume Lisa. Ea pana sa apara Sam era batjocorita de toti. Mai tarziu afla de la Sam ca este un lup, mai degraba Alpha-ul haitei Monn. ...