10. Brad

44 4 0
                                    

Li: Nu pot sa cred! TOT TIMPUL AM TRAIT IN MINCIUNA!! VOI M-ATI tradat! Am avut incredere in voi! M-ati tradat ! M-ati mintit!  Bibi, Jack  m-ati tradat! Am avut incredere in voi!

B: Lisa nu am stiut ca tu esti lup!

J: Da, Lisa! Nu aveam de unde sa stim! Lisa, nu puteam sa iti dezvaluim adevarata noastra identitate! Nici tu nu cred ca ai spune!


S: Lisa, cine sunt ei ?

L: Primi mei prieteni, cei mai buni prieteni, cate m-au tradat. Adica, eu le-am spus ca parinti mei o sa plece si o sa ma ia cu ei, ca nu imi mai suport viata si vreau sa mor, le-am spus totul si ei nu mi-au zis nimic, niciodata, daca imi ziceati nu ziceam la nimeni. Se pare ca niciodata nu ati avut incredere in mine.

In acel moment am decis sa plec. Sunt o lasa. Am alergat pana am ajuns acasa si m-am dus in poienita. Acolo era refugiul meu. Ma simteam libera. Ma simteam bine. Nu eram mintita, decat daca copacul ala nu era o salcie, ci un brad. Atunci m-as simti mintita de TOTI, pana de si de natura.

Pana sa plec, a ajuns Sam si m-a luat in brate. Dupa mi-a sters lacrimile.

S: Nu ai procedat cum trebuia.

Li: Pai, si atunci cum voiai sa procedez? Le-am fiecare lucru despre mine si ei nimic. Ma simt tradata! Si in acel moment am început să plâng

S: Gata, nu mai plange!

Li: Bine, o fac pentru tine. Cum am mers "afacerea" cu ei. Am castigat?

S: Da, am castigat terenurile.

Li: Ceva bun pe ziua de azi..

S: Nu mai fi suparata pe ei. Am uitat sa iti spun, isi cer scuze.

Li: Niciodata!

S: Off, hai acasa!

Li: Bine..

Ajungem acasa si ma duc sa imi fac un dus. Imi las hainele sa cada usor pe jos si imi bag trupul firav in cada umpluta cu apa calda. Ma rasfat cu un gel de dua cu un miros minunat. Dupa ce termin aceasta " relaxare" ma schimb intr-o pereche de colanti cu un tricou. Imi iau laptopul primit cadou de la Lena si cand ma duc langa birou sa il iau observ o scrisoare.

E de la Brad.

" Buna Lisa,

Vad ca ti-ai descoperit ceva puteri si lupul interior. Sunt mandru de tine. Ti-am promis ceva si promisiunea e promisiune. Cand vei sa ne intalnim? La salcia care iti face bine si iti alunga gandurile rele? Nu trebuie sa imi trimiti o scrisoare sau ceva, doar zii in camera ta ora, data si locatie.

Abia astept sa ne vedem,
Brad"

De unde stie de salcie? A,da am uitat ma urmareste peste tot. Cred ca este obsedat.

Li: Brad, daca ma auzi, maine la ora 14:30, ne vedem la salcie.

In acel moment vantul izbeste geamul si se inchide. Acest lucru ma ingrozeste, dar mi-am dat seama ca Brad mi-a dat  un semn ca a inteles mesajul, primit de la mine.

Imi dau seama ca sa facut tarziu si ma bag la somn.

Urmatoare zi ma trezesc și ma duc sa imi fac rutina. Ma duc sa mananc niste clatite, facute de Lena, cand s-a trezit si ma uit  pe telefon cand sunt la masa. Vad ca este 11:34.

Sam nu trebuie sa stie ca azi ma intalnesc cu Brad. Nimeni nu trebuie sa stie.

Ma simt fericita, dar nu stiu de ce. Din cauza ca peste o saptamana fac 17 ani? Sau ca ma duc sa ma intalnesc cu Brad?

ALPHA GIRL ∆PAUZA∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum