Hoofdstuk 11
Ik kwam van mijn bed af en Harry gaf me mijn pyjama en tandenborstel. Ik liep naar de badkamer en Harry riep nog even: Ga je douchen? Ik knikte en Harry liep naar mijn valies en nam daar een handdoek en mijn shampoo en douchegel uit en gaf die aan mij. Ik gaf hem een kusje en bedankte hem. Ik deed de deur van de badkamer open en keek rond. Ik deed mij t shirt uit en mijn broek en keek nog is even in de spiegel. Ik begon weer onzeker te worden over wat ik deze morgen tegen Harry had gezegd. Zou ik hem zeggen dat ik er niet klaar voor ben. Of zou ik het gewoon doen nu ik erover nadenk weet ik niet 100% zeker of ik er wel klaar voor ben ik zuchtte ik weet het echt niet. Harry word niet kwaad als ik het niet doe maar zou hij niet teleurgesteld zijn als ik het niet doe. Ik werd uit mijn gedachte gehaald doordat er op de deur werd geklopt. Ik zei Kom maar binnen hoor Harry. Harry kwam binnen en ik stond in mijn BH en slipje. Hij grijnsde en kwam naar me toe. Hij knuffelde me en fluisterde Je ziet er zo sexy uit. Hij pakte me op en begon me te kussen. Harry nu niet ik ben moe. Hij zette me weer neer en zei sorry schatje. Hij nam zijn deo en verdween weer uit de badkamer. Ik deed mijn BH en slipje uit en dacht weer na zou ik het wel doen ben ik er wel klaar voor. Ik stapte onder de douche en liet de warme stralen over me heen stromen even vergat ik alles waar ik juist aan dacht. Er werd weer op de deur geklopt en ik zei Kom maar binnen hoor Harry. Hij kwam binnen en zette zijn deo weg toen keek hij naar mij en zei Mag ik er even bij komen ik stink naar zweet. Ik lachte en zei Kom maar. Ik keek naar hem terwijl hij zich uitkleedde. Eerst deed hij traag zijn t shirt uit hij keek naar mij en zag dat ik naar zijn sixpack was aan het kijken. Hij grijnsde en zei blij met wat je ziet ik knikte en hij ging verder hij deed de knoop van zijn broek los en liet traag zijn broek naar beneden glijden. Hij had alleen nog maar zijn boxershort aan en zag dat ik nog altijd naar hem was aan het kijken. Hij zag er nerveus en onzeker uit. Om hem gerust te stellen zei ik Maakt niet uit ik heb ook geen kleren meer aan he Harry. Hij knikte zwakjes en begon zenuwachtig aan zijn boxershort te prullen. Hij deed zijn boxershort traag uit en keek toen onzeker in mijn ogen. Hij stapte ook onder de douche en fluisterde Nu zie je er nog beter uit dan juist. Ik glimlachte verlegen en zei Waarom was je zo nerveus je ziet er sexy uit hoor. Hij glimlachte en zei ik heb niet echt het perfecte lichaam hoor. Ik keek hem aan en zei het komt toch wel heel dicht in de buurt. Hij glimlachte en begon de druppels om mijn schouder weg te zuigen. Ik lachte en zei Dat kietelt. Hij grijnsde en gaf me een kusje in mijn nek. Ik wou hem weg te duwen maar dacht toen ik laat hem maar doen. Hij trok zijn lippen zachtjes weg en fluisterde Mag ik je haar wassen? Ik lachte en zei Tuurlijk. Hij nam mijn shampoo en begon zachtjes mijn haren te wassen. Toen hij klaar was gaf hij me snel een kusje op mijn wang en liet ik de shampoo van mijn haren spoelen. Ik fluisterde ik ga slapen he. Hij knikte en zei ik kom zo. En hij gaf me nog snel een kusje. Ik stapte uit de douche en droogde me snel af ik deed mijn pyjama aan en poetste mijn tanden. Ik keek nog even naar Harry en deed toen de deur van de badkamer open en liep naar mijn bed. Ik ging op mijn bed zitten en dacht na Harry was ook onzeker over zijn lichaam en heeft gezegd dat ik er sexy uitzag misschien maakt me gewoon veel te druk om al die dingen. De deur van de badkamer ging open en Harry kwam naar me toe hij fluisterde wacht nog heel even voordat je gaat slapen. Hij nam mijn haarborstel uit mijn handen en begon zachtjes mijn haren te borstelen. Toen hij daarmee klaar was legde hij me op bed en stopte me onder. Hij vroeg Wil je nog een kusje voor dat je gaat slapen? ik knikte hij drukte zijn lippen op de mijne fluisterde slaapwel. Hij deed het licht uit en ging op de stoel zitten die naast mijn bed stond. Hij begon zachtjes voor me te zingen ik nam zijn hand vast en zei Kom bij me liggen anders kun jij niet slapen. Hij schudde zijn hoofd ik zal je eerst in slaap zingen en dan zien we wel ik blijf wakker totdat jij slaapt. Ik knikte en zei Ik ga rap in slaap vallen hoor. Hij glimlachte en zei Ik hoop van wel. Hij ging verder met zingen en hij ging met zijn hand door mijn natte haren. Mijn oogleden werden zwaar en ik sloot mijn ogen.