hoofdstuk 15

3 0 0
                                    

Hoofdstuk 15

Ik keek op de klok half 2 nog anderhalf uur en dan mag ik naar huis. Harry keek me bezorgd aan en zei Moet ik even naar je stiefvader bellen om te vragen of je mama thuis is? Ik knikte. Hij nam zijn i Phone en belde naar mijn stiefvader. Ik keek naar hem terwijl hij aan het bellen was maar ik kon het gesprek niet volgen.  Harry legde in en zei Je mama vertrekt vandaag naar New York voor haar werk en blijft daar een week dus als je wilt kun je thuis slapen maar je moet niet he. Hij knipoogde en ik zei  Kom je niet bij mij slapen vannacht? Is dat wel een goed idee schatje? Mama is toch niet thuis dus. Ik weet het niet Nientje. Alstublieft Harry. Ik keek hem smekend aan. Als je zo schattig gaat kijken kan ik geen nee zeggen maar ik zal eerst even naar je stiefvader bellen of dat wel ok is. Ik knikte en zei zal ik even bellen? Is ok. Wil je mijn gsm even geven schatje? Hij knikte en zei Waar is je gsm? In de badkamer denk ik. Ik denk het niet ik heb de badkamer opgeruimd en ben al 4 keer gaan kijken of er niets meer van jou ligt maar ik zal wel gaan eventjes kijken. Thanks schattie. Hij wilde juist naar de badkamer lopen maar ik hield hem tegen en gaf hem nog een kusje. Hij streelde zachtjes over wang en zei Ik hou van je schatje. Ik hou ook van jou Harry. Hij stond op en liep naar de badkamer om mijn gsm te zoeken. Ik dacht na over wat er deze nacht zou gebeuren zou Harry met me naar bed willen ? Langs de ene kant wil ik heel graag met hem naar bed maar langs de andere kant wil ik het ook helemaal niet. Ik ben bang zou hij het me vragen. Ik weet niet hoe het moet. Ik ben bang dat ik het niet goed zal doen en dat ik pijn ga hebben. Ik wil Harry niet teleurstellen. Ik ben zo bang moet ik het hem zeggen. Zal hij het vragen. Ik wil ook helemaal niet zwanger geraken. Wat moet ik doen wat moet ik zeggen. Er spookten heel veel vragen door mijn hoofd. Wat moet ik nu doen zal ik het Harry vertellen. Ik werd uit mijn gedachte gehaald omdat Harry de deur van de badkamer opendeed en naar me toe liep. Hij zei Ik heb je gsm nergens gevonden, wanneer heb je hem voor het laatste gehad? Gisterenavond toen jij me belde. Weet je nog waar je hem toen hebt gelegd? Op mijn nachtkastje maar daar heb ik al gezorgd. Moet ik eens kijken in je valies? Als je dat wilt. Hij streelde nog een keer zachtjes over mijn wang en liep dan naar mijn valies. Hij zocht in mijn valies. Hij liep terug naar mij en gaf me een kusje. Hij gaf me mijn gsm  en ik bedankte hem en gaf hem een kusje.  Ik belde mijn stiefvader op maar hij nam niet op. Harry keek me aan en zei zal ik eens bellen? Ik knikte. Hij nam zijn gsm en belde mijn stiefvader. Ik hoorde hen praten maar kon  niet echt volgen. Hij legde in en zei het is goed. Dus je mag bij me blijven slapen? Hij knikte.

My HarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu