hoofdstuk 14

2 0 0
                                    

ministukje maar had zin om up te loaden

Hoofdstuk 14

Ik vroeg Harry met wie heb jij gisteren nog zo laat gesmst. Met de manager en met de jongens we moesten nog wat afspreken voor de tour. Wow doe je dat nog zo laat. Hij knikte en zei Ik weet dat het gek is maar laat maar. Er werd op de deur geklopt en de dokter kwam binnen. Hij kwam naar me toe en vroeg Hoe is het nu met je. Goed. Dan kan je om 3 uur naar huis dan heb je nog 4 uurtjes om in te pakken en nog wat uit te rusten. Ik bedankte hem en Harry zei  Hoe is het met je dochter? Goed hoor ze komt sewes helpen maar ik zal wel zeggen dat ze jullie maar met rust moet laten. Harry zei Ho maar ik wil wel eventjes  met haar praten hoor. Je weet niet waaraan je begint Harry. Zeg maar gewoon tegen haar dat ze hier even komt helpen dan zal ik haar wel verassen. De dokter glimlachte en zei Je bent een lieve jongen hoor Harry maar let ook nog op Nina he. Ik zei Dat doet hij genoeg hoor. De dokter glimlachte en zei Ok dan ik zal ze sewes sturen. De dokter liep naar de deur en keek nog even naar ons. Harry nam mijn glas dat nu helemaal leeg was zette het op het nachtkastje. Hij stond recht en raapte mijn pyjama op. Hij vouwde de pyjama op en legde hem in mijn valies. Hij liep naar de badkamer en keek me nog eens aan. Ik glimlachte. Hij kwam weer uit de badkamer met mijn deo, handdoeken, mijn haarborstel, mijn kleren, zijn deo , zijn kleren en nog wat in zijn handen. Hij legde het allemaal in de valies. Hij keek nog eens door heel de kamer en de badkamer en kwam toen naast me zitten op mijn bed. Ik gaf hem een knuffel en hij fluisterde Alles is opgeruimd hoor. Ik gaf hem een kusje en fluisterde bedank. Is graag gedaan hoor schatje. Hij sprong van mijn bed af en stopte me onder. Hij gaf me een kusje en fluisterde Misschien kun je nog best even slapen voor dat je weer naar huis gaat. Ik knikte en voelde hoe hij zijn hand zachtjes op de mijne legde. Ik keek hem aan en vroeg Weet jij hoe het met Lena is? Hij knikte en zei Ze heeft haar voet gebroken maar verder is er niets aan de hand ze ligt niet in het ziekenhuis. Hij zei slaap nu nog maar eventjes. Ik kan niet slapen maar ik ga nog wel rusten is dat goed? Hij keek in mijn ogen en zei Dat is ook goed.

My HarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu