My Harry

144 0 0
  • Opgedragen aan Izaya Janssens
                                    

Inleiding

Nina woont al in Holmes Chapel sinds haar papa is gestorven en haar mama een nieuwe vriend heeft. Nina vind de vriend van mama maar niks en heeft dan ook al 2 jaar niets tegen hem gezegd. Toch doet haar stiefvader heel erg zijn best om voor Nina te zorgen. Nina is al 2,5 jaar samen met Harry. Nina kent harry al sinds ze hier kwam wonen en Harry was eerst haar beste vriend na een half jaar is ze met harry een koppel gevormd en daar heeft ze nog geen seconde spijt van gehad.Harry heeft zijn scholing nooit kunnen afmaken. Eerst zat nina bij harry in de klas ze heeft 2 jaar bij hem in de klas gezeten. Toen werd harry beroemd samen met zijn beste vrienden Niall Louis Zayn en Liam. Harry en zijn vrienden zijn een jaar eerder gestopt met school omdat ze school niet meer konden combineren. Nina zit in haar laatse jaar school en heeft geen zin meer in school. Ze moet doorgaan het is juist Paasvakantie nog even en school is ook voor haar voorbij ze heeft nog steeds geen toekomstplannen tot ergernis van haar mama. Haar mama doet alsof ze harry een geweldige jongen vind maar eigelijk wil ze niet dat Nina nog samen is met hem. Dit laat ze dan ook merken juist als harry nina iets belangrijk moet vertellen waar hij veel stress over heeft komt nina’s mama er tussen en ontstaan er veel problemen tussen nina en haar mama.

Ik hoop dat jullie van mijn verhaal zullen genieten maar dit is pas mijn eerste verhaal dus aub beoordeel niet te streng veel leesplezier!

My HarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu