hoofdstuk 7

2 0 0
                                    

Hoodstuk 7

Ik werd wakker omdat er 2 armen om me werden geslagen en ik werd weggedragen. Ik opende mijn ogen en keek in harry’s mooie groene ogen hij glimlachte en keek me bezorgd aan. Ik zag dat we bij het ziekehuis waren en toen herinderde ik me weer dat ik juist met een ambulance was weggebracht omdat mama me busteloos had geslagen.De dokter keek me vriendelijk aan en zei sorry dat je wakker werd was niet echt de bedoeling. Ik glimlachte zwakjes en zei is niets hoor. De dokter deed teken naar harry dat hij moest volgen. We liepen door een lange witte gang met veel kamers. Op de gang kwamen we 3 meisjes tegen die een T-shirt van One Direction aan hadden ze keken onbegrijpelijk naar harry. En vroegen is alles ok nina wat is er gebeurd kunnen we iets voor je doen. Ik knikte volg maar even mee naar mijn kamer dan kunnen we daar wat beter kennis maken. De dokter stopte bij een deur en liet ons allemaal binnen. Harry legde me zachtjes neer op een bed en nam een stoel die hij naast mijn bed zette. De dokter zei dat harry best even kon gaan zitte zodat ze even konden bespreken of ik nu wel of niet een nachtje moest blijven. Er werd op de deur geklopt en Paul kwam binnengestapt harry we hadden een afspraak. Hij keek hem aan sorry ik kon er toch ook niets aan doen dat mijn vriendin bewusteloos werd geslagen. Paul knikte harry ik maak me zorgen om je vriendin blijf nu maar gewoon bij haar maar je zult toch wel wat mee moeten bespreken over de tour en als het niet anders gaat dan bespreken we het hier. Harry zei is ok maar ik weet nog altijd niet of ze wel mee mag op tour.Nina heeft heel veel ruzie met haar mama en haar mama haat me dus een kleine kans dat ze mee mag nina wilt heel graag mee dat wel. Paul verliet de kamer en keek nog een keer naar me hij glimlachte en liep door. Harry praatte verder met de dokter harry was heel bezorgd. Ik nam zijn hand vast en zei dat hij niet zo bezorgd moest zijn. Hij knikte en zei ik zal proberen.Ik glimlachte en harry ging met zijn hand zachtjes door mijn haren. De dokter zei dat ik deze nacht mocht blijven maar ik mocht ook naar huis. Ik had totaal geen zin om naar huis te gaan. Ik keek harry aan en zei harry vind je het erg als ik hier een nachtje blijf. Hij schudde zijn hoofd en zei nee maar als je het niet erg vind dan blijf ik bij je. Ik keek in zijn lieve ogen en zei tuurlijk vind ik dat niet erg. De dokter lachte naar ons en zei ja dat antwoord verwachte ik al zal ik je ouders even bellen zodat ze je spullen kunnen komen brengen nina. Ik antwoorde zou je alleen mijn stiefvader willen bellen alstublieft. Ok is goed. Bedankt. Harry zei ik zal wel even bellen. Hij nam zijn gsm en belde. Harry kwam bij me op bed zitte en zei dat mijn stiefpapa mijn spullen zou komen brengen. Ik zei ok harry maar misschien moet je eerst iets zeggen tegen je fans. Hij knikte en verontschuldigde zich omdat de meisjes zolang hadde moeten wachten.Harry praatte wat met de meisjes en af en toe keek hij me bezorgd aan. Er werd op de deur geklopt en mijn stiefvader kwam binnen. Hij liep naar me toe en vroeg is alles ok? Ik schudde mijn hoofd niet echt. Kan ik iets voor je doen. Nee ik heb harry. Harry keek even naar me en glimlachte. Ik weet dat harry goed voor je zorgt maar als ik iets kan doen wil ik dat graag voor je doen. Je hoeft niets te doen hoor. Ok en echt sorry dat er zoveel ruzie is tussen je mama en mij maar je mama wilt niet dat je harry nog ziet en ik wil dat niet laten gebeuren. Ik knikte is niet erg en ik ben echt blij dat je me steunt. Hoe kan ik anders harry is echt een goede jongen en ik ga ervoor zorgen dat je samen blijft met hem dat beloof ik. Ik glimlachte je kunt niet meer doen dan proberen maar ik blijf met harry samen hoor wat mama ook maar zegt. Hij glimlachte en keek nog even naar harry die me weeral bezorgd aan keek en naar me toe kwam de meisjes volgden hem. Harry nam mijn hand vast en vroeg is alles wel ok met je nina. Ik schudde mijn hoofd nee harry. Hij kwam bij me op bed zitte kan ik iets voor je doen. Ik knikte blijf gewoon bij me ik heb je nodig harry. Hij knikte ik blijf voor alltijd bij je en hij gaf me een zacht kusje op mijn voorhoofd.Ik fluisterde dat weet ik harry dat weet ik. Mijn stiefpapa keek naar ons en glimlachte tevreden hij zei zie je dat bedoel ik als je mama dit zou kunnen zien zou ze begrijpen wat harry voor jou betekend maar ze weigerd om het zien. Ik knikte dat weet ik. Ik probeer te haar laten zien hoeveel harry voor jou betekend en dat is heel moeilijk maar ik ga het proberen. Als ze nu eens naar ons zou kijken zou ze het zien maar ze weigerd om naar ons te kijken en echt bedankt dat je dit allemaal voor ons wilt doen.Je hoeft me helemaal niet te bedanken. Harry sprong van mijn bed af en gaf mijn stiefvader een knuffel harry fluisterde iets in zijn oor mijn stiefvader deed teken naar harry dat hij moest volgen. Hij gaf me gauw een kusje op mijn voorhoofd en zei ik ben binnen 5 of 10 minuutjes terug.Ik knikte en zei is goed harry. Ik keek hem na hij volgde mijn stiefvader de deur uit en keek nog even kort naar me toen hij de deur achter zich dicht trok. 

My HarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu