van de aarde tot de maan, en weer terug

22 1 0
                                    

na twee weken feesten, shoppen, zonnen en knuffelen met mijn vakantievriendje jurre zit deze geweldige vakantie er weer op. jurre en ik zijn erg close geworden, we hebben veel gemeen en ik heb echt mijn maatje gevonden in hem.

ik gooi de laatste tassen in de auto en dan is het zo ver, klaar om terug te gaan. ik loop nog even naar het plekje bij het meer waar jurre en ik voor het eerst gezoend hebben, de avond waar het allemaal begon. twee weken heb ik mega veel lol met hem gehad. diep in gedachten verzonken word ik opgeschrikt door twee armen om me heen. aan de parfum weet ik dat het jurre is. 'he schatje, klaar om terug te gaan?' vraagt hij. 'ik ga het hier zo missen, en jou' antwoord ik sip. 'doe niet zo gek, zodra ik in nederland ben volgende week, sta ik bij je voor de deur'. ik glimlach, maar de gedachte dat straks alles anders is blijft me achtervolgen. nadat jurre mij een lieve kus geeft pakt hij mijn gezicht vast. 'ik hou van jou, van de aarde tot de maan, en weer terug' fluisterd hij. ik sla mijn armen om hem heen en geef hem een knuffel. met mijn hoofd tegen zijn gespierde borst aangedrukt staan we nog even zo. 'joehoe linds, kom je? we moeten nu echt gaan!' hoor ik roos roepen. vanuit de struiken komt ze tevoorschijn. 'aah daar is mijn favoriete koppel' grinnikt ze. als we teruglopen naar de auto pak ik de hand van jurre. voor ik in stap geef ik hem een kus en fluister 'van de aarde tot de maan, en weer terug'.
er verschijnt een mooie lach op het gezicht van jurre en hij krijgt pretoogjes. 'tot snel lieverd, goede reis!' we rijden langzaam het camping terrein af, in de verte zie ik jurre zwaaien.

ik zucht. 'wat was het een geweldige vakantie he roos?' vraag ik. roos antwoord dat ze het heerlijk heeft gehad, maar sander toch wel heel erg mist. 'ik vind het zo leuk dat jij ook eindelijk gelukkig bent linds, misschien kunnen we wel dubbeldaten' lacht ze.

roos is de enige die weet dat Jurre mijn eerste vriend is. zelfs jurre weet niet, dat hij de eerste is die ik gekust heb, de eerste is die mij echt gelukkig maakt..

never too lateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu