ik draai me om. 'goedemorgen schatje' mompelt jurre naast me. als ik hem aankijk kan ik het niet laten om te glimlachen en mijn hand door zijn mooie blonde lokken te halen. we hebben de hele avond gepraat, geknuffelt en gekust. uiteindelijk zijn we samen in slaap gevallen. ik kijk op de wekker en zie dat het 9.30 is. stress overvalt me. 'fuck jurre we moeten al lang op school zijn!' schreeuw ik. jurre springt meteen uit bed en begint alle mogelijk bedenkbare scheldwoorden op te noemen. in de badkamer staan we samen onze tanden te poetsen. ik frommel mijn haren snel in een staart, trek een grijze sweater over mijn hoofd, en trek snel een witte broek aan.
na 15 minuten zitten jurre en ik in de auto. hij zet me 2 straten voor de school af, anders valt het op. zodra ik na een tijdje lopen eindelijk de klas in ren kijken 16 gezichten mijn kant op. 'het spijt me zo erg mevrouw ik heb me verschikkelijk verslapen' roep ik nog buiten adem. gelukkig hebben we les van mevrouw glas, zij is meestal wel aardig. 'ga maar snel zitten meisje, kan gebeuren' is haar antwoord. ik glip snel naast roos en ze kijkt me nijdig aan. 'waar was je in godsnaam?' snauwt ze. ik begin te fluisteren, 'ik vertel je straks alles, er is veel gebeurd gister.. ik was met jurre samen in slaap gevallen' antwoord ik. ik zie voor me de ogen van een meid uit de klas groot worden. ik kijk haar bitchy aan en zeg 'waar denk je aan?' de meid begint te stamelen en haar wangen kleuren rood. 'ik dacht uh, jurre, van euh, economie'. 'toevallig heet mijn buurjongen jurre, heeft bruin haar en bruine ogen en ze lijken niet eens op elkaar' bijt ik haar toe. 'hoe kun je in godsnaam denken dat zij met een leraar samen is?' lacht roos vuil. ik kijk haar dankbaar aan.
na schooltijd fietste ik vlug naar huis om mijn spullen te pakken. ik stuurde jurre snel een berichtje.
naar jurre: ik pak snel mijn spullen en fiets naar je toe, tot straks liefje xx
van jurre: ik wil je ook wel oppikken, zie je zo kiddo x
naar jurre: wat ben je toch een schatje, ik sta klaar. ik hou van je x
van jurre: ik hou zo fucking veel van je
ik glimlach om hem. gosh, ik hou van hem. ik kleed me nog even snel om, ik trek een zwarte skinny jeans aan. maar voor ik die aantrok ging ik opzoek naar mijn lichtblauwe kanten lingerie setje. we waren namelijk van plan. bij die gedachte moet ik grinniken.
nadat ik me had omgekleed en mijn makeup had gedaan ging de deur open. jurre stapte binnen en had een vrolijke glinstering in zijn ogen. 'hi babe' mompelt hij terwijl hij zijn hoofd in mijn nek plaatst en kusjes geeft op mijn sleutelbeen. doordat hij me een kus in mijn nek geeft krijg ik een rilling over mijn hele lichaam en er ontsnapt een zachte kreun.
ik voel hem grinniken tegen mijn huid aan. 'klaar om te gaan kiddo?' vraagt jurre. 'zekers, ik ben er klaar voor' zeg ik enthousiast. jurre loopt voor me uit en ik kan het niet laten om hem een tik op zijn mooie billen te geven. hij grinnikt om mijn spontane maar liefkozende actie.
eenmaal in de auto legt jurre geruststellend zijn hand op mijn bovenbeen. vlak voor we de auto uitstappen kijkt jurre me met een jongensachtige grijns aan en fluisterd terwijl zijn ogen beginnen te glinsteren 'ik moet nog even langs de drogist denk ik..' mijn mond gaat open om te vragen wat hij daar moet, tot bij mij het kwartje viel. een rode blos trok over mijn kaken, het enige wat ik kon doen was mompelen 'moet je doen mate'. jurre merkte dat ik zenuwachtig begon te worden en plantte een geruststellende kus op mijn wang. 'het komt echt goed schatje, ik doe je geen pijn, en we gaan gewoon plezier maken' fluisterd hij. zonder wat te zeggen sla ik mijn armen om zijn middel en plant mijn hoofd in zijn nek. de geur van zijn parfum is erg aanwezig, en mijn god wat ruikt hij lekker.
JE LEEST
never too late
Romanceik ben lindsay en ik ben 18 jaar. ik ben een jaartje blijven zitten toen ik in havo 2 zat. inmiddels zit ik in havo 5. dat betekend dat mijn examenjaar begonnen is! ik kom niet zo goed mee op school, ik ben ouder en denk ook op een andere manier. af...