ik hou ook van het verliefde gevoel

12 1 0
                                    

ik kruip bij jurre op de bank. hij draagt een schone boxer en een shirt. ik plant mijn hoofd in zijn nek terwijl jurre naar een voetbal wedstrijd kijkt. langzaam dommel ik weg in slaap. na een tijdje schud jurre me wakker en trekt me bij hem op schoot. ik sla mijn armen om zijn nek en heel lang zitten we stil. 'ik hou zoveel van dit verliefde gevoel, en ik hou zo veel van de knuffels die je me geeft. en ik hou er van dat je laat zien dat je van me houd' spreek ik mijn gedachtes hardop uit. 'ik hou van jou, je bent mijn prinsesje, je bent mijn alles. zonder jou was ik er misschien niet meer geweest' fluisterd jurre. ik hoor aan zijn stem dat hij breekt. 'je kunt me alles vertellen he jur, ik sta altijd voor je klaar, en ik zal alleen maar bij je weg gaan als je vreemd gaat' grap ik er nog achteraan. jurre schiet in de lach. 'weet ik schatje, maar jij bent alles wat ik nodig heb, en ik zal jou nooit pijn doen' zegt hij lief. 'er is van alles dat ik je nog wil vertellen, maar niet nu' zegt jurre. ik zie aan de blik in zijn ogen dat hij het moeilijk heeft. ik sla mijn armen weer om zijn nek en geef hem een kusje op zijn voorhoofd. 'het komt goed lieverd, het komt goed. jij en ik, voor altijd' fluister ik. ik kan de blik in zijn ogen zien veranderen. ze gaan van ongelukkig naar stralend, alsof hij nog nooit zo gelukkig is geweest. 'je maakt me zo ontzettend gelukkig, je hebt geen idee hoeveel je voor me betekend' mompelt hij. ik druk mijn lippen op de zijne, ik voel hoe hij zachtjes op mijn onderlip bijt, wat voor mij het teken is om mijn mond te openen en zijn tong binnen te laten. onze tongen draaien vurig en vol passie om elkaar heen. een warm gevoel overvalt me. als we klaar zijn leg ik mijn voorhoofd tegen de zijne aan en kijk hem in zijn mooie diepblauwe ogen. 'je bent mijn alles, mijn maatje, mijn steun en toeverlaat. de man van mijn dromen' fluister ik. zijn ogen beginnen op een enthousiaste jongensachtige manier te glinsteren. alsof hij net een speelgoedauto van zijn vader heeft gekregen. 

we besluiten om naar de slaapkamer te gaan. zodra we de trap op lopen voel ik twee handen op mijn billen. 'oh gaan we het zo spelen?' vraag ik met een grijns. 'ik heb geen idee wat je bedoeld linds' zegt jurre onschuldig. zodra we boven zijn staan we innig te zoenen. ik sta zo dicht op jurre dat ik kan voelen dat zijn onderbroek strakker begint te worden. ik steek speels mijn hand in zijn broek. de ogen van jurre worden groot. 'ik weet niet op welke manier jij dit wil spelen, maar ik vind het geweldig' zegt hij hees. zijn handen verdwijnen onder mijn shirt en hij begint mijn lichaam op elke bedenkbare plek te strelen. elk stukje van mijn huid dat hij aanraakt veranderd in kippenvel. jurre trekt in een vloeiende beweging zijn shirt uit, en ik weet niet hoe snel ik me moet uitkleden. ik word tegen de muur gedrukt en een opgewonden jurre begint me te zoenen. hij tilt me op en ik sla mijn benen om zijn middel. zo draagt hij me naar de slaapkamer en legt me zachtjes op bed. 'weet je zeker dat je dit wil?' vraagt hij bezorgd. 'ik wil voor de rest van mijn leven samen zijn met je, natuurlijk wil ik dit' zeg ik snel. dit was het teken voor hem om naast me te komen liggen, en me vast te houden op de meest liefdevolle manier die ik ooit gewenst heb. ik word overal gekust. langzaam geeft hij me kusjes op mijn buik, op mijn bovenbenen, en dan wrijft hij zijn hand langzaam van mijn knie naar boven. langzaam steekt hij een vinger in me. ik kreun van genot, wat voor hem het teken was om er een tweede vinger bij te doen. hij bewoog ritmisch in en uit me, terwijl mijn ademhaling steeds sneller werd. vlak voordat ik voelde dat ik klaar zou komen haalde hij zijn vingers uit me. ik lag daar, op bed, smachtend naar meer.

jurre rommelt in zijn nachtkastje en haalt daar een condoom uit. 'wil jij hem om doen?' vraagt hij. ik schud mijn hoofd en zeg 'ik heb geen idee hoe, dat komt nog wel'. jurre knikt en schuift snel de condoom om.

ik lig op bed en kijk naar jurre, hij draait zich om, en heeft nogsteeds die prachtige glinstering in zijn ogen. hij komt boven me hangen. hij vangt zijn gewicht op door te steunen op zijn ellebogen. 'ben je er klaar voor?' vraagt hij weer met zijn hese stem. 'ja, please' zucht ik. met zijn handen schuift hij mijn benen een beetje uit elkaar. er is niks ruigs meer aan, het gaat allemaal heel liefdevol. jurre kust me, en zegt 'komt ie' waarna hij zich in me drukt. een scherpe pijn overvalt me waardoor ik naar adem begin te happen. 'ik weet dat dit even zeer doet meis, ik doe voorzichtig' fluisterd hij. nadat ik ben bijgekomen knik ik naar hem als teken dat hij verder kan gaan. langzaam begint hij in en uit mij te bewegen. de pijn trekt langzaam weg en veranderd in een fijn gevoel. door het geluid van jurre word ik alleen maar meer opgewonden. jurre kreunt en ik kreun 'godverdomme jurre'. hij stopt even met bewegen 'doet het nog zeer?' vraagt hij. 'nee het is geweldig' hijg ik. voor hem een teken om zijn lippen op de mijne te drukken en weer verder te gaan. zijn tempo versneld en ik voel een geweldig gevoel in mijn onderbuik opkomen, ik begin nog harder te kreunen. 'kom voor me' fluisterd jurre op een sexy manier waardoor ik klaarkom. zodra jurre doorheeft dat ik klaargekomen ben wind hij zich alleen nog maar meer op. door het fijne gevoel zet ik mijn nagels in zijn rug, jurre begint nog harder te kreunen en komt ook klaar. hij gaat uit mij en komt naast me liggen. snel haalt hij de condoom af en gooit hem weg. ik draai op mijn zei en ga met mijn hoofd op jurre's bezweete borst liggen. hij slaat zijn arm liefdevol om me heen. nooit geweten dat seks zo vermoeiend is, dacht ik. 'we mogen zo wel weer onder de douche'  grap ik. jurre grinnikt en als antwoord plaatst hij een kus op mijn voorhoofd.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 22, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

never too lateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu