11.díl - Asi mi už hrabe...

156 22 0
                                    

Minule jste četli...

S: ,, Jo mimochodem, chtěl jsem se tě na něco zeptal."

Najednou celý prostor stmavěl jenom okolo mě a Sanse byla normální barva jako předtím. Byla tu ještě další divná věc. Všimla jsem si že nikdo se nehýbe. To Sans zastavil čas? To by mě teda zajímalo na co se mě chce zeptat.

S: ,,Už si slyšela o mluvící květině?"

Mluvící květina? To tady existuje? Počkat... Nechte mě hádat. Je to... nevím, třeba modrá kytka co všechno po nás opakuje pořád dokola a dokola?

Pffffff... pardon ale nějakou blbost jsem plácnout musela. Tady už nevíte na co vlastně narazíte.

Tak jsem teda Sansovi odpověděla že ne.

S: Nevadí, povím ti o ni... Květina ozvěn. Něco ji řekneš a ona to opakuje pořád dokola a dokola.

...Eeeeeeh. WHAT!!!??? Cítila jsem jak mi ztuha krev v celém těle jakmile to dořek. JAK JE TO SAKRA MOŽNÝ???
To jsem jako nějakej věštec nebo co? Teď nevím co so o tom všem mám myslet. Jestli si mám na tohle všechno si už zvyknout (protože je to stejně jedna bláznivá věc za druhou) a nebo se z toho zcvoknout (a už k tomu nemám daleko). Fakt už nevím. Vždyť je to divný i na tohle všechno! Jsem z toho čím dál tím víc znepokojená. Ale to jsem odbočila (pardon).

Dále jsem tam jen tak nehybně seděla a snažila jsem se tvářit že teď se absolutně nepropadám do absolutního šílenství.

S: ,,No, Papyrus mi řek další den něco zajímavého. Občas, když nikdo není v okolí, tak se kytka objeví a šeptá mu věci. Lichotky... Rady... Povzbuzování... ...Předpověď.
Divný co? Někdo musí kytku ozvěn používat a hrát na Papyruse triky. Měj oči na šťopkách, ok? Díky."

Od věty ,,kytka se objeví a šeptá mu věci" jsem ho moc nevnímala. Když řekl tu větu tak jako kdyby se mi zastavilo srdce, jako... kdybych jsem si na měla na něco vzpomnět ale nevzpomněla! ,,Kytka která se objeví a šeptá mu věci". Byla to pro mě tak ubíjející která se mi ale pořád opakovala v hlavě. Nevím proč mě ta věta tak dostala ale to nebylo ještě to nejhorší.

Když Sans odpověděl poslední větu probudila jsem se z tranzu. A on i tak uvedl čas zpátky do pohybu. Čekala jsem že se už taky pustí do jídla, ale místo toho sesedl a povídá.

S: ,,No, to byla dlouhá přestávka. Nemůžu uvěřit že jsme se zakecali tak dlouho. Oh, a mimochodem tady jsou peníze." Sans mi podává pár papírových... "dolarů"...???(nevím co mají za měnu)
,,Mohla by jsi to prosim tě zaplatit za mě? Už budu muset." Začal pomalu odcházet k východu. A já jsem začala malinko panikařit.

Teď jsem přemýšlela jestli mám poprosit Grillbyho aby mi ten burger zabalil a tak by mi asi Sans utekl a já bych se musela potulovat sama mezi monstry, co by mě chtěli zabít a nebo prostě nechat ten nedotčenej burger na pokoji a tak zbytečně plýtvat jeho penězmi a i tím jídlem. Tak jsem běžela za ním a křičela jsem na celou hospodu ,,Počkej a co to tvoje jídlo?"

(A teď ta špatná část)
Když jsem za ním běžela tak najednou !BUM! Zrazu před očima se mi objevilo snad tisíc věci za vteřinu. Ale ne ledajakých. Týkalo se to jedné a té samé věci. Byla to žluto bílá květina s obličejem. V jednou záběru jsem viděla jak ta květina se smála potom jak Sans zase říkal tu rakovinovou větu. Po třetí ta kytka něco říkala takovým temným hlasem.

ABSOLUTNĚ nevím co to bylo. Jestli vidiny, halucinace a nebo přinejhorším už mi hráblo na majáku.

Jediný co si pamatuju jak se mi z toho udělalo mdlo až jsem padla do bez vědomí. Chci vědět co to sakra mělo být! Ale myslím, že se to dříve nebo později stejně dozvím ať už budu chtít nebo ne.

 Chci vědět co to sakra mělo být! Ale myslím, že se to dříve nebo později stejně dozvím ať už budu chtít nebo ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Undertale - Zlatá duše Kde žijí příběhy. Začni objevovat