Episod sebelum ini..
"Kau ingat ehh..What you give..You will get back..masa tuhh aku akan pastikan kau akan melutut merayu kat aku..and pada masa tuhh..aku sikit pun takkan hiraukan"
"Kau dengar sini baik2 eh! Nanti..appa aku akan hantar kau sekolah sama dengan aku..Aku nak kau rahsiakan hubungan kita sebagai adik beradik tiri..Arasseo?!
--------------
Nasi di hadapannya hanya ditatap kosong.Nasi itu ditolak ketepi,Eunha sudah betul2 hilang selera makan apabila teringatkan apa yang telah dia katakan pada jungkook. Dia meletakkan kepala keatas meja.Kepalanya terasa sedikit pening.
"Eunha,kau kenapa? Aku tengok..sejak kau gaduh dengan jungkook tadi, aku tengok kau senyap jerr, sepatah kata pun aku tak dengar..kau ok tak nih? Tanya SinB sambil mengunyah keropok yang dibeli dikantin tadi. Tersembur2...
Lagi 2 orang manusia di meja makan itu hanya mendengar perbualan mereka.
"Eeiii...pengotorlahh!! Jerit Umji dan yerin yang dari tadi hanya menjadi pemerhati.
"Ishh..kau nih..kotorlah..makanlah sampai habis dulu baru bercakap.." marah eunha sambil memicit kepalanya.
"Alaa sorrylah...korang nihh macam tak biasa pulak" Sinb sudah merajuk,tangannnya disilangkan ke dada manakala bibirnya dimuncungkan....nak sangkut hanger pon boleh kat situ.
"Malas aku layan budak tak cukup umur tuhh...eunha,umji..kaja..kita pergi tempat lain...biar dia tinggal dekat sini sorang dengan mulut itik dia tuhh.." yerin terus menarik tangan eunha dan umji untuk beredar dari meja makan itu...sengaja hendak menyakat sinb.
Eunha yang masih sakit kepala pun terpaksa turuti..
Tiba2..
Bukkk..
arhh..appoo
Seorang yeoja tinggi lampai berambut panjang yang melalui kawasan kantin itu dilanggar oleh eunha sehingga yeoja itu jatuh. Paling parah...eunha terjatuh diatas kaki yeoja itu.
YOU ARE READING
Enemy Until DIE
FanfictionTry tell to me,isteri mana yang biarkan suaminya berkahwin satu lagi? Mungkin kebanyakkannya akan membantah tetapi tidak bagi Sowon.Dia hanya akur dengan hasrat Jin jika itu yang mampu membuat Jin bahagia. Disebabkan keakuaran Sowon,ketidaksetiaan J...