Kuo greičiau parlėkus namo mano visos emocijos dingo. Miegamajame nebuvo nei vieno Emilės daikto apart žiedo, padėto ant spintelės prie mūsų nuotraukos.
Ji išėjo. Ji paliko mane.
Istorija ir vėl kartojasi.
-Prisiminimas-
-Lili, ar aš tikrai negaliu eiti kartu?
-Ne, nes po vizito pas gydytoją eisiu susitikti su Harry.
-Su Harry? Tu gal juokauji?! Tu su juo praleidi daugiau laiko nei su manimi!-pakėliau balsą.
-Nes Harry bent nėra šiurkštus ir nevengia manęs, priešingai nei tu!-surėkė.
Išgirdau stiprų durų trenksmą.
Šaunu, mes susipykom jau kokį šimtinį kartą per savaitę.
-Sveikas, Niall.-išgirdau cypiantį Katy balsą.
-Ko tau čia?-sušnypščiau.
-Kaip tai ko?-pavartė akis.-Pasilinksmint.
-Atsiknisk nuo manęs pagaliau.
-Ar nori, kad pasakyčiau Lilei apie tavo ydas?-pagrasino.
-Sakyk, man tas pats.-suurzgiau kai ji pradėjo bučiuoti mano kaklą.-Katy, traukis.
Išgirdau aiktelėjimą ir pasukęs galvą išvydau Lilę su ašaromis akyse.
-Lili, leisk man..
-Atsiknisk, tarp mūsų viskas baigta!-sukūkčiojo.
-Lili, nepalik manęs.-akyse pradėjo kauptis ašaros.
-Sužlugdysiu tave, Horan!-suriko ir išbėgo lauk.
-Sakiau, kad ji per silpna tau.-Katy baksnojo nagus į stalą.
-Dink.-sušnypščiau.
-Atsiprašau?-apsimetė įsižeidusia.
-Dink iš mano namų kol neišspyriau!-surikau ir jai pasišalinus nuslinkau šaltomis durimis žemyn.
Aš praradau viską.
Viską, ką turėjau.
-Prisiminimo pabaiga-
Ašaros tyliai leidosi mano skruostais, kol nebegalėjau įžiūrėti į rankose turimą musų pirmąją nuotrauką.-Emilės POV-
-Po dviejų mėnesių-
Praėjo du mėnesiai. Du mėnesiai.
Niall nesutikau nei karto ir dėl to labai džiaugiuosi.
Dabar gyvenu pas Harry. Vis dėl to jis mano brolis ir mane draugiškai priėmė suprasdamas mano situaciją.
Mano sveikata kiekvieną dieną vis prastėja, dėl ko sunku verstis vienai gyvenime.
Dabar sėdžiu su savo švelnia pižama ir skaitau knygą.Ramybę sudrumstė garsus bildesys.
-Ateinu!-surikau ir prisilaikydama pilvą nulingavau link durų.
Pravėrus jas susiraukiau. Ten stovėjo ta pati Kris, dėl kurios palikau Niall. Ir neneigsiu dabar ji atrodė visai normaliai.-Ko tau čia reikia?-šiurkščiai tariau.
-Prašau, nueik pas Niall ir pakalbėk su juo. Šiandien mums svarbi misija, tačiau jis net nesijudina iš namo ir nesiliauna žliubęs dėl tavęs.-ji apsiverkė.
-Tu su juo permiegojai, taigi dabar jis tavo rūpestis. Mes išsiskyrę, jeigu nežinojai.-pavarčiau akis.
-Aš su juo nepermiegojau. Aš tiesiog norėjau jus išskirti ir maniau, jog jeigu Niall pagalvos, kad permiegojo su manimi, paliks tave. Ir oh, kaip stipriai aš klydau. Dabar jis jau antras mėnuo nesirodo darbe, o atrodo prasčiau nei depresija sergančios paauglės.-sudejavo.
-Ar galėsi mane palydėti iki jo? Patys nemanau, kad pajėgsim.-atsidusau ir parodžiau į pilvą.
-Žinoma.-mielai sukikeno.
-Tuomet aš greitai persirengsiu.