9.

889 39 3
                                    


  -Nesibelsk, jis neatidarys.-Kris perspėjo,kai ruošiausi belstis į duris.

Atsidusau ir nesibeldusi įėjau į namus.

Po to karto kai iš čia išėjau, nei vienas daiktas nepajudėjo. Viskas buvo lygiai taip pat, kaip prieš du mėnesius.
Girdėjau šniurkščiojimą iš už miegamojo durų ir pasiryžusi jas pravėriau.
Jaučiau kaip suspurdėjo širdis.

Niall sėdėjo prie lovos,su neskusta barzdele, akys raudonos, aplink jį buvo išmėtyta daugybė mūsų nuotraukų, o vieną iš jų jis vis dar laikė rankoje. Tai buvo nuotrauka iš tada, kai El mus nufotografavo prieš kelis metus kai dar net nedraugavome.
Jis net nepakėlė akių į mane, tarytum, jam net nerūpėtų,kas atėjo.

-Niall?-sušnabždėjau.

Jis staigiai įsitempė ir jo akys nukrypo į mane.

-E..mile?-jo balsas girgždantis ir kimus.

-Aš čia.-sušnabždėjau ir sunkiai atsiklaupusi apsikabinau jį ir ašaros iš mano akių pasipylė kaip ir jam.

-Bet.. Kodėl?

-Kris atėjo ir pasakė, kaip tau yra blogai ir, kad tau šiandien svarbi užduotis, o tu net į darbą nebeeini. Dėl to aš pasakiau, kad dabar tu esi jos rūpestis, kadangi ji permiegojo su tavimi, tačiau ji pasakė, kad to nepadarė, o tik norėjo mus išskirti.-prisispaudžiau arčiau jo.

Niall kūnas įsitempė ir jis stipriai sukando žandikaulį.

-Prakeikta kalė.-sušnypštė.

-Viskas gerai, Niall,dabar aš čia.-pridėjau delną prie jo skruosto.

-Ar jum viskas gerai?-Niall parodė į mano pilvuką.

-Iš tiesų nelabai. Mano sveikata prastėja. Kažkaip jaučiu, kad jie jau pradeda norėti į šį pasaulį.-atsidusau.-Regis jie pajuto tėtuką.-sukikenau, kai mažyliai suspurdėjo.

-Pasiilgau jūsų.-Niall prisitraukė mane arčiau.

-Aš irgi tavęs.-atsidusau į jo kaklo įlinkį.

-Košmarai sugrįžo.-jaučiau kaip po Niall žodžių mano širdis tarytum sustojo.

-Atsiprašau.

-Tu juk dėl to nekalta. Su jais kankinuosi nuo mažens.-Niall paglostė mano plaukus.

-Bet aš buvau vienintelis tavo vaistas nuo jų.-sušnabždėjau.

Niall kažką norėjo sakyti, tačiau jį pertraukė įbėgusi Kris.

-Niall, mums laikas eiti.

-Neaiškink man ką daryti, o ko ne.-suurzgė Ni.

-Niall, tau tikrai reikia eiti. Kai grįši pasikalbėsim, gerai?-suėmiau jo veidą delnais.

-Gerai.-Niall atsiduso ir norėjo atsistoti, tačiau aš padariau pirmą žingsnį ir sujungiau mūsų lūpas.

Iš pradžių Niall pasimetė, bet netrukus atsakė į bučinį ir godžiai mėgavosi juo.

-Pasistengsiu grįžti kuo ankščiau, gerai?-atsitraukęs Ni paglostė mano skruostą.

Linktelėjau ir Niall pabučiavęs mano viršugalvį išėjo.

Sunkiai atsistojusi nuėjau į apačią.
Ką gi... Teks ilgai paplušėti, kol išplausiu visus namus!
Pasiėmiau savo telefoną ir pasijungusi Niall kadaise rašytą dainą apie mane pradėjau tvarkyti namus. Tai nėra labai lengva, bet bent padarysiu gerą darbą.  

*Nuotrauka kurią Niall laikė*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Nuotrauka kurią Niall laikė*


| Fallen |Where stories live. Discover now