12.

806 37 5
                                    


  -Po savaitės-

-Sakė galim važiuoti namo jeigu jautiesi gerai.-Niall įkišo galvą pro duris.

-Šaunu.-mano lūpų kampučiai pakilo.

-Namuose-

-Einam, kai ką tau parodysiu.-Niall šyptelėjo ir paėmęs mano ranką nusivedė mus į mūsų kambarį ir tuomet pro jame esančias duris.

Pamačius vaizdą mano žandikaulis atvipo.
Čia buvo įrengtas mielas, vaikiškas kambarys.

-Kaip čia gražu.-atsisukau į Niall, o jo akys spindėjo iš laimės.

-Aš toks laimingas.-sušnabždėjo paguldydamas James į mažytę lovytę ir pajudindamas keletą žaisliukų.

-Aš irgi.-šyptelėjau padėdama galvą ant Ni peties.

Niall atsisukęs godžiai įsisiurbė į mano lūpas ir aš nieko nelaukusi kojomis apsivijau jo liekną liemenį.
Niall pradėjo neštis mane į mūsų kambarį, tačiau suskambo jo mobilusis. Niall suurzgė.

-Horan klauso.-sumurmėjo.-Juokaujat?! Aš ką tik parsivežiau žmoną ir naujagimį!-suriko.-Nežadu velti jos į tai.-sušnypštė.-Užsikrušk!-numetė ragelį.

-Kas nutiko?

-Mane iškvietė į darbą ir liepė kartu tave pasiimti ir panaudoti kaip masalą, o kadangi aš atsisakiau, mane nori nušalinti nuo pareigų.-atsiduso krisdamas į lovą.

-Na, tuomet aš važiuoju kartu.

-Ką? Ne!

-Aš nenoriu ,kad tave atleistų.-sumurmėjau.

-Jie manęs neatleis, nes be manęs nieko nesugeba.-suprunkštė.

-Bet juk tau patinka tavo darbas.

-Būčiau jį metęs.

-Na ir ką man su tavimi daryti?-mano lūpų kampučiai pakilo.

-Mylėk, maitink, niekada nepalik.

-Ar tu ką tik pacitavai Garfildo žodžius?

-Gal.-nusijuokė.

-Daugiau neleisiu tau žiūrėti filmukų, nes tu kopijuoji jų žodžius.-prisimerkiau ir pavaidinau supykusia.

-Ketvirtadieniais mes rengiamės rožiniai.-papūtė lūpas ir nusibraukė plaukus nuo kaktos.

-Ar tu gali baigt?

-Darling Just Hold On.-nusijuokė.

-Pasakysiu Louis, kad jį cituoji, nes pats savo dainų normalių nemoki parašyt.-pradėjau jį erzinti.

-Neišdrįstum.-iškišo liežuvį.

-Kodėl gi ne?-susinėriau rankas ties krūtine.

-Nes negausi šokolado.

-Čia tu vienintelis kuris negali atsispirti šokoladui ir jį labai mėgsti.-nusijuokiau.

-Žinai ką dar labai mėgstu?

-Ne.

-Tai ką mes veikiame naktį, tavo kūną ir tave.-prikando lūpą.

Mano skruostai iškart pakeitė spalvą.

-Myliu tav..-tariau susigėdusi ir atsiguliau ant jo krūtinės.

-Aš irgi tave myliu jau nuo devintos vasaros tai yra aišku.-mielas atodūsis paliko Ni lūpas.

-Kažin ką čia tokio tau sugalvojus tavo gimtadieniui.

-Nieko man nereikia, tiesiog norėsiu praleisti dieną su tavimi ir James.-Niall užkišo man plaukų sruogą už ausies.

-Aww.-numykiau.

-Vis dar negaliu patikėti, kad mes šeima.-Niall veidą papuošė plati šypsena, parodydama jo baltus dantis.

-Aš irgi...


| Fallen |Where stories live. Discover now