11.

782 38 0
                                    



-Emilės POV-


Niall atsidusęs priėjo prie lovos, o aš pasinaudojus proga šiek tiek atsisėdau ir prisitraukusi jį pabučiavau. Suėmiau jį už pečių ir Niall suinkštė.

-Kas nutiko?-paklausiau susirūpinusi.

-Nieko.-Niall nusuko akis.

-Niall James Horan, tuoj pat sakai kas buvo.-prisimerkiau.

-Mane pašovė.

-Ar labai skauda?-patempiau lūpą.

-Pakenčiamai. Kai tvarkė žaizdą - nuskausmino.-šyptelėjo.

-Jeigu tau sunku, aš galiu paimti James.

-Ne, man viskas gerai.-Niall pertraukė mane ir pasiėmęs kėdę pasistatė ją šalia lovos ir atsisėdo.

Jis taip mielai atrodė su mūsų leliuku, kad nesusilaikius nufotografavau juos.

Jis taip mielai atrodė su mūsų leliuku, kad nesusilaikius nufotografavau juos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ei.-Niall nusijuokė.

-Noriu namo.-atsidusau.

-Bet tau reikia ilsėtis, meile.-išsišiepiau po Niall kreipinio į mane.

-Bet aš ir namie galiu pailsėt.-pradėjau zyzti.

-Nu nežinau, nežinau.-Niall apsimetė galvojančiu.

-Tu galėsi mane slaugyti.-prikandau lūpą.

-Ane?-Niall pakėlė antakius ir išsišiepė.

Nespėjau nieko atsakyti kai visa mūsų šutvė suvirto į palatą su balionais, gėlėmis ir panašiai.

-Sveikinam pagausėjus Horan šeimyną.-Perrie išsitraukė šampano butelį iš kažkur.-O kur mažoji Emilė?

Pajaučiau akyse kaip pradeda kauptis ašaros. Atsisukau į Niall, o jis papurtė galvą ir ją nuleido. Dar niekada nebuvau mačiusi jo tokio liūdno.

-O dieve. Užjaučiu, aš nežinojau.-Perrie sumikčiojo.

-Išeikit... Išeikit visi!-sucypiau ir apsikabinus pagalvę sukūkčiojau.-Tai aš kalta, aš kalta dėl to.

-Tu nesi kalta dėl to.-Niall prisėdo šalia ir pradėjo glostyti mano nugarą.

-Aš kalta. Aš blogiausia motina pasauly.

-Ei, ei... Nekalbėk taip.-Niall prisitraukė mane į savo glėbį ir atėmė iš manęs pagalvę.

-Visi kurie būna šalia manęs nukenčia.

-Viskas gerai, mažyte. Man irgi skaudu dėl to, bet nepamirškim to, kad turime likti stiprūs dėl James, o jeigu norėsime galėsime susilaukti dukrytes, supratai?-Niall pakėlė mano smakrą.

Linktelėjau.

-O dabar neverk, nes man plyšta širdis matyti tave tokią.-pabučiavo mano kaktą ir nuvalė nykščiu mano ašaras.

-Tai važiuosim namo ar ne?-bandžiau nusišypsoti.

-Einu pakalbėsiu su gydytoju.-Niall pakštelėjo man į skruostą.

Jam išėjus išsišiepiau kaip kvailelė. Aš esu pati laimingiausia mergina pasaulyje. Turiu visų trokštamą vyrą Niall Horan, kurio man pavydi kiekviena. Turiu pačius geriausius draugus, kurių turėsiu atsiprašyti, kad aprėkiau. Turiu patį geriausią brolį, patį Harry Styles, apie kurį taip pat gali pasvajoti kiekviena mergina. Ir dar lyg to būtų maža turiu sūnų. Mažąjį Horan. Kažin, ar Niall vis dar nepersigalvojo ir nori mane vesti?  


| Fallen |Where stories live. Discover now