-Niall POV-
-Tu su jais? Niall, tu mus išduodi?-Zayn pasimetė išvydęs mane su nutaikytu pistoletu į jį.
-Aš jūsų neišduodu. Tačiau jeigu jūs prižadat dingti iš visos šitos nesąmonės - bėkit, o jeigu ne - tuomet sėsit iki gyvos galvos.-atsidusau.
-Harry nepatiktų tai ką darai.-Liam susiraukė.
-Jis vienas iš maniškių.
-K..Ką? Jūs susimokėt prieš mus!-Liam suriko.
-Aš išeisiu iš gaujos vardan Perrie ir savo vaikų.-Zayn numetė ginklą ir pabėgo.
-Aš dėl Eleanor ir savo vaiko.-Louis padarė tą patį.
-Aš nesiruošiu nusileisti tau.-Liam prunkštelėjo ir nusitaikė į mane.
-Liam, tu darai didelę klaidą.
-Žinau.-atsiduso ir numetė pistoletą.-Atsargiai!-suriko ir pajaučiau kulką savo petyje.
-Auč.-suinkščiau iš skausmo.
Kris nusitaikė į Hale kuris mane pašovė ir išsivedė jį.
Suskambo mano telefonas.
-Styles, jeigu tai nėra svarbu, prisiekiu užmušiu tave.-suurzgiau.
-Emilė ligoninėje.
-Ką?! Kodėl?! Kas nutiko?!-pajaučiau kaip nutirpo kūnas.
-Nieko rimto, jai prasidėjo sąrėmiai.
-Ką?
-Niall, važiuok pas ją mes pasirūpinsim Calum ir Dereku.
Nieko nelaukęs susiėmiau stipriau už peties ir greitai patraukiau link automobilio.
-Po poros valandų-
-Kaip ji?-prilėkiau prie gydytojo.
-Užjaučiu, mums nepavyko jos išgelbėti.
-Ką? Ne, ne.-pradėjau purtyti galvą.-Pasakykit, kad jūs juokaujat.-jaučiau akyse besikaupiančias ašaras.
-Man labai gaila, tačiau nespėjome jos išgelbėti. Berniukas gimė pirmiau, o mergaitei skubiai reikėjo įkvėpti, bet negavusi oro ji užduso. Tačiau berniukas sveikas, kaip ir jo mama.
-Tai Emilei viskas gerai?-paklausiau nesupratęs.
-Taip, panelei Cox viskas gerai, kaip ir berniukui.
Atsipūčiau supratęs,jog Emilei viskas gerai, tačiau šiek tiek vistiek liūdna, kad mergaitė neišgyveno.
-Galima pas ją?
-Žinoma, vėliau ateis seselė apklausti duomenų.
Su nerimu širdyje pravėriau palatos duris. Vos nenugriuvau pamatęs mielą vaizdą. Emilė gulėjo lovoje ant rankų laikydama mažylį. Jos veidą puošė plati šypsena, o akys blizgėjo.
-Aw.-numykiau ir priėjęs pabučiavau savo princesei kaktą.
-Jis labai panašus į tave.-sukikeno.
-Tiesa.-šyptelėjau.-Galiu palaikyt?
-Žinoma, juk jis mūsų mažutis.-Emilė atsargiai perdavė man vaikutį.
Mažylis iškart pradėjo tiesti rankas į mano plaukus, lyg pajutęs mane. Ir kokią gražią bei trapią gyvybę mūsų meilė sukūrė.
-Kaip jį pavadinsim?
-James gražus vardas.-Emilė sukikeno.
-Ei, James mano antras vardas!-apsimečiau įsižeidusiu.
-Nu, bet gražus vardas.-Emilė apsimetė,kad galvoja.
-Gerai, tuomet jeigu kitas naujagimis bus mergaitė pavadinsim Emily arba Delilah.-nenusileidau.
-Gerai.-atsiduso.
-Dar vis negaliu patikėt, kad mes jau šeima. Niekada nemaniau, kad pamilsiu kažką ir dar būdamas toks jaunas jau turėsiu vaiką.-svajingai atsidusau.
-Ne toks jau ir jaunas, poryt tau 24.-Emilė nusijuokė.
-Aw ačiū, kad priminei jog jau senstu.-pavarčiau akis.-Be to, Louis 26 tad aš dar nesu toks senas.