•5•

24 3 0
                                    

Šli jsme si připravit ležení. Naštěstí mám velkou postel takže nemusím řešit kde kdo bude psát. Připravili jsme si ležení a přemýšlely co budeme dělat. 

L: Co kdyby jsme někomu napsali a šli ven? 

J: Oukey. 

Napsali jsme pár kamarádům jestli nepůjdeme ven. Souhlasili. Byla sem ráda. aspon nemusíme sedět doma a vymýšlet co budeme dělat. Asi po půl hodině jsme se sešli venku. Kam půjdeme? Co tak hle na urampu? "Klidně" Všichni jsme souhlasili. Šli jsme. Kluci se tam před náma chvíli předváděli na kolech skejtech atd. Po chvilce vytáhli flašku whisky. Strašně jsem stuhla. Nevěděla jsem jestli se mám napít nebo ne. Lucka se během chvíle totálně zlila. Byla sem na ní naštvaná. Naštěstí já a a mí dva kamarádi jsme byly tak trošku při smyslech. Pomohly mi dostat Lucku domů. Šli jsme spát. Měla jsem v noci o ní strach. Nedala se vzbudit nic.

Ráno sem se vzbudila a nebylo mi moc dobře. Šla jsme zvracet. Po půl hodině se na nás přišla mamka kouknout co se děje a co jsme včera dělali. radši sem jí to neřekla. Zase bych měla doma akorád problém. "Nic mami." "Půjdu radši udělat snídani" řekla mamka a odešla. 

Psali mi kluci. Vůbec nevěděli co jsme dělali. Možná to zní trochu divně ale řekla jsem jim že naštěstí jen pili. Řekla jsme si že se sejdeme odpoledne na hřišti. 

Lucka se mezitím vzbudila. "Dobré ráno Luci" "No moc dobré ráno není, Co jsem včera dělala že mě tak bolí hlava?" Podala sem jí prášek a řekla. "Pili jsme. Ale nesmí se to dozvědět naši, ty by mě uškrtili a zase bych měla zaracha." 

Celý dopoledne jsme nic moc nedělali jen koukali na film a leželi. 

Láska? Ne díky..Kde žijí příběhy. Začni objevovat