Byla sobota večer. Nevěděli jsme co z luckou dělat. Skoro po hodině válení jsme se rozhodly že se půjdeme v 10h večer projít. Mamka byla už zvyklá.
Šli jsme se projít k takovému rybníčku co je celkem kousek od nás. Celou do bu jsme šli poslouchali písničky a povídali si. Potom jsme dělali fotky no a prostě holčičí kraviny. Došli jsme k rybníčku, někdo tam seděl a já znervoznila. Strašně mi to připomíná Jakuba ze který ho mám poslední dobou dost strach. Furt za mnou chodí a píše mi. Řekla jsme Lucce že chci jít pryč. "Ne twl, když jsme tu už tak tu zůstaneme aspon chvíi."
Byla sem nervozní. Ten jeden člověk se zvedl a šel ke mě. "Ahoj Elo" No jasný. Zase Jakub. "Ahoj Jakube.." Řekla jsem. "Co tu děláte prdelky," Lucka se zvedla z výhružným obličejem. "Tak to teda ne. Ty mi nebudeš říkat prdelko. Jeti to jasný?!!" "Jojo.Pardon" Řekl Jakub a odešel.
Šli jsme radši domů bylo skoro už 11večer a mamka by nebyla moc nadšená.
Když jsme přišli přede můj barák ve vedlejším baráku se něco stěhovalo všude krabice auta atd. "Heled Ell?" "Jo?" "Kdo se sem stěhuje?!" "Nevím.. Ale jediný co vím že tady bude bydlet nějakej 16tiletej pěknej kluk. "Počkát. Ty ho znáš?" "Né, jen mi to říkala mamka," "aha.."
Šli jsme spát.
Ráno Lucka musela brzo domů. Vůbec se jí nechtělo. Ale musela. Vstala sem s ní. u dveří jsem jí objala řekli jsme si ahoj a jela.
Vůbec sem nevěděla co budu dělat celej den. Škola zejtra není jelikož jsou konečně velký prázdniny!