Ανοιξα τα χέρια μου και αιωρηθηκα στον αέρα. Πέταγα αναμεσα στα σύννεφα στροβυλιζοντας. Κάποια στιγμή όμως ή αψηφια αυτή της βαρύτητας έπαψε και άρχισα να πεφτω.
Επεφτα, επεφτα, επεφτα μεχρι που άρχησε να φενεται το έδαφος. Εκλεισα τα μάτια μου και εσφηξα τις γροθιές μου.
Όμως δεν έπεσα πάνω στα βράχια όπως περίμενα. Ανοιξα τα μάτια μου και ήμουν στην αγκαλιά του Λουκα που μου χαμογελούσε. Πηγε να μιλήσει, αλλά ένας φριχτος ήχος κουδουνιου ακούστηκε από το στόμα του.
Πετάχτηκα από το κρεβάτι και κατάλαβα πως ο ήχος που ακουγόταν ήταν το κουδούνι. Μα ποιος είναι τέτοια ώρα τέτοια μέρα; Οι γονείς μου λείπουν, θα έχουν πάει στην δουλειά, οπότε πρέπει να σηκοθω να ανοίξω!
Δ: Ποιος είναι;
Λ: Τι ρωτάς σαν μωρό;
Δ: Υπάρχουν χίλιοι δύο εγκληματίες!
Λ: Και θα ρθουν σε σένα!
Δ: Τι κάνεις εδώ τόσο πρωί; Τι ώρα είναι;
Λ: Ήρθα να σε πάρω να πάμε για φωτογραφίες και είναι 8:30, αλλά επειδή φενεται από την μούρη σου ότι πέφτεις σε νάρκη είπα να ρθω να σε ξυπνησω για να προλάβεις να ετοιμάσεις και τις φωτογραφικές, ως γνωστόν είσαι και αργοστροφη!
Δ: Να πας μόνος σου!
Του κλεισα την πόρτα στα μούτρα και χυθηκα στον καναπέ. Ήρθε πρωί πρωί να με προσβάλει! Εκλεισα τα μάτια και ξανά κοιμήθηκα.
Μάλλον παρά κοιμήθηκα. Όταν ξυπνησα ήταν 2:30. Το μάθημα μπαλέτου! Ξεκίνησε πριν από μισή ώρα.
Μεσα σε δύο λεπτά είχα φορέσει το καλσον και το κορμακι μου και είχα φτιάξει τα μαλλιά μου. Έβαλα το μουστάκι, τα παπουτσακια και τις πουεντ μου σε μία τσάντα και εφυγα.
Μπήκα στην σχολή και βρήκα την μαμά μου στην γραμματεία.
Κ: Μα καλά που ήσουν; Έχουν αρχίσει εδώ και τρία τέταρτα! Πήγαινε γρήγορα!
Δεν της απαντησα, απλώς πήγα μέσα. Η κυρία Χριστινα άρχισε να φωνάζει ότι εχασα το μισό μάθημα αλλά εγώ δεν έδωσα σημασία.
Έκανα ένα γρήγορο ζεσταμα και άρχισα να ακολουθώ τις άλλες στις ασκήσεις. Μπορώ να πω ότι τα πάω καλά αλλά ποτέ δεν θα καταφέρω αυτό που κατάφερε ή μαμά μου. Αλλά και που το κατάφερε τι κέρδισε;
Όταν τελειώσαμε αλλαξα και ήθελα να φυγω γρήγορα για να γλιτωσω το κυριγμα αλλά δύσκολο!
YOU ARE READING
Ενας απλος Οικογενειακος φίλος
RomanceΈχεις την ζωή σου και είναι όλα μία χαρά! Ο Χορός μου, οι φίλοι μου, το αγόρι μου, τα πάντα τέλεια! Όμως το παρελθόν των γονιών μου θα με στοιχειώσει όταν επιστρέφουν στην πόλη ο κολλητός του μπαμπά μου και ή κολλητή της μαμας μου από το λύκειο. Και...