Σια "Τελείωνε!" φώναζε απο το σαλόνι
Δάφνη "Κατεβαίνω σε 10' "
Δεν κρατιέται να δει αν πέρασε. Σήμερα βγηκαν τα αποτελέσματα των πανελληνιων και με περιμένει να πάμε μαζί στο σχολείο.
Πέρασε γρήγορα ο χρόνος. Με τον Λουκά είμαστε ακόμα μαζί. Η Σια βέβαια έχει κανει ποσες διαφορετικές σχέσεις.
Η μαμα μου με την κυρία Σοφια παραμένουν φίλες. Την κατάλαβε με την μια γιατί αντέδρασε ετσι και δεν θύμωσε.
Σια "Αντε παιδι μου δεκα ωρες" γκρινιαξε καθως κατέβαινα τις σκάλες "Σου εχω νέα παμε! Γεια σας κυρία Κατερίνα "
Κατερίνα "Γεια σας κορίτσια"
Δαφνη "Λεγε!"
Σια "Χώρισα!"
Δάφνη "Ποιος ειναι ο καινουριος;"
Σια "Κανένας! Θελω να είμαι για λιγο ελεύθερη μπας και συμβει τίποτα στην νέα μου δουλειά!"
Δάφνη "Την ποια;"
Σια "Ο Αρης μου είπε πως ψάχνουν υπάλληλο για το καφε και πήρα την θέση!"
Δάφνη "Πες το λοιπόν οτι προκειτε για τον Αρη και είχα αρχίσει να ανησυχώ!"
Σια "Δάφνη" είπε με χρια στο ενδιάμεσο λυπης και απελπισίας
Δάφνη "Ελα μου"
Σια "Για τους αλλους ξερεις πως δεν ενιωθα τίποτα, αλλα εδω είναι διαφορετικά!"
Δάφνη "Το ξερω ρε κουτό! Ποτε ξεκινάς;"
Σια "Σήμερα στις δώδεκα"
Δάφνη "Τοτε πάμε γρήγορα, θα αργήσεις"
Λουκας "Που πάτε χωρίς εμένα;" ακουσαμε την πιο τέλεια φωνη και γυρνωντας είδαμε τον Λουκά να βγαίνει απο ένα στενό. Με αγκάλιασε και με φίλησε πεταχτά.
Σια "Τελειώνετε πιτσουνακια έχουμε και δουλειες!" αρχισε το δούλεμα
Λουκας "Δηλαδη να μην περιμενουμε τον Στράτο δεκα λεπτάκια; " την πείραξε
Σία "Θα πάω μονη μου " κινησε να φύγει
Δάφνη "Αστον να λεει. Ο Στράτος είναι ηδη στο σχολείο μαζι με την Μαρίνα" είπα και τον φίλησα στο μάγουλο καθως περπατούσαμε αγκαλιά.
Μπαίνοντας στην αυλή τους είδαμε να περιμένουν στα παγκάκια. Ο Στράτος ειναι ο κολλητός του αγοριού μου και η Μαρίναη κοπέλα του. Κάνουμε πολύ παρεα τον τελευταίο καιρό και θα πάμε και μαζί διακοπες για να γιορτάσουμε που αποφοιτησαμε!
YOU ARE READING
Ενας απλος Οικογενειακος φίλος
RomanceΈχεις την ζωή σου και είναι όλα μία χαρά! Ο Χορός μου, οι φίλοι μου, το αγόρι μου, τα πάντα τέλεια! Όμως το παρελθόν των γονιών μου θα με στοιχειώσει όταν επιστρέφουν στην πόλη ο κολλητός του μπαμπά μου και ή κολλητή της μαμας μου από το λύκειο. Και...