Παρτ.7

7K 432 73
                                    

Το κουδούνι χτύπησε. Εστρωσα την φούστα μου και κατευθηνθηκα προς την πόρτα.

Ειχα φορέσει μία μαύρη μπλούζα και μία μπορντό φούστα. Δεν ξέρω γιατί αλλά είχα την επιθυμία να εντυποσιασω! Να φανταστεις βαφτηκα κιόλας!

 Δεν ξέρω γιατί αλλά είχα την επιθυμία να εντυποσιασω! Να φανταστεις βαφτηκα κιόλας!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ανοιξα την πόρτα και είδα την κυρία Σοφία με τον κύριο Δημο. Η Ελλη και οι γονείς μου ενθουσιάστηκαν όταν είδαν καο τον κύριο Δημο γιατί θα ερχόταν κανονικά αργότερα.

Ο Λουκας δεν ήταν μαζί τους, αλλά δεν ήθελα να ρωτησω που είναι για να μην δείξω συμπάθεια. Από την δύσκολη θέση με έβγαλε ή κυρία Σοφία. Γύρισε προς το μέρος μου και μου χαμογέλασε.

Σοφία"Ο Λουκας θα ρθει σε λίγο και παρεμπιπτόντως είσαι μία κούκλα σήμερα!"

Είναι τόσο γλυκιά γυναίκα απορω πως βγήκε αυτό το έντερο τοοοσο στρομενο!

Ή Ελλη μου μίλησε να πάω στο δωμάτιο μαζί της και εγώ την ακολουθησα.

Ελλη "Ποιον θες να εντυπωσιάσεις σήμερα;"

Δάφνη "Δεν καταλαβαίνω τι εννοεις"

Ελλη "Έλα μικρή! Τι εγινε; Εκτός από το συνολακι που είναι θεικό τι τρέχει; Μακιγιάζ; Εσύ που ήσουν ενάντια σε αυτά!"

Δαφνη "Γενικά βαφομαι τελευταία"

Ελλη " Ναι ναι"

Δάφνη "Πάμε κάτω; Το φαγητό θα σερβιριστεί σε λίγο"

Ελλη "Πάμε"

Όταν φτάσαμε στην σκάλα είδα τον κύριο Αλεξανδρο να μπαίνει και να δίνει ένα κουτί γλυκα στην μητερα μου. Κοιταχτηκαν στα μάτια αλλά δεν μίλησαν. Κάτι μου λέει πως στο παρελθόν τους ο έρωτας τους ήταν μεγάλος!

Α: Γεια σου Ελλη

Ε: Αλεξη!

Ενας απλος Οικογενειακος φίλοςWhere stories live. Discover now