12°

399 39 11
                                    

Ďalšia časť: 3-4 komenátre a 4+ voty. Som vydierač. :*

,,Poviem ti Harry. Všetko by bolo lepšie, ak by sa spojili naše firmy. Spoločne by sme mali dostatočnú silu na ovládnutie celého Anglicka, možno aj Írska. Môj a tvôj otec s tým súhlasia, nuž od nich to nezáleží, kedže následník firmy si ty. Ak by sme ich spojili, tvojich bratov by sme dostali z chládku." Hovoril Aaron pri večeri Harrymu.

Myslela som si, že bude strašidelný, ale ak mám pravdu povedať, je krásny. Všetci z rodiny Evansovcov sú pravdepodobne krásny.
Napočudovane sa na mňa iba usmieva a oslovuje ma 'zlatko'. Pochválil ma za jedlo, vraj aj on chce mať takú frajerku ako som ja. Harry má byť šťastný.

,,Rose, poď sem." Povie Aaron, keď donesiem ďalšiu flašku vína a moje srdce sa rozbúcha, predsa mám aj tak nejaký rešpekt voči nemu. Harry pred chvíľou odišiel na záchod.

Pozriem sa naňho a on sa uškŕňa, ale nie tak roztomilo ako môj únosca, on sa uškŕña slizsko. Môj strach sa znásobý. Toto pravdepodobne nedopadne dobre.

,,No tak drahá, poď. Ja ti neublížim." Povie a natiahne ku mne ruku. Poslušne vykročím smerom ku nemu a podám mu ju. Radšej poslúchnem než skončím s guľkou v hlave.

,,Povedz mi Rosie, miluješ ho?" Opýta sa a s jemným trhnutím si ma posadí na jeho kolená. Nie som dobrá herečka, neviem či by som sa doňo dokázala zamilovať, ale myslím si, že jeho úsmev a jeho oči hovoria, že môže byť aj dobrým človekom. Napriek tomu, že zabíja.

,,Neviem prečo sa ma to pýtate. Myslím, že odpoveď už dobre poznáte." Zamrmlem a on sa zasmeje. Hovorím, ja by som herečkou nedokázala byť.

,,Máš pravdu, sledoval som predvčerajšie noviny. Preto som prišiel, drahá Rose. Myslel som si, že iba on by toho bol schopný." Zasmial sa a pozrel sa na mňa. Celá červená v tvári, potupená, som sa pozrela na dvere či nepríde Harry.

,,Keby som ťa uniesol ja.." nakloní sa k môjmu uchu a zašeptá: ,,už dávno by si nebola panna." Povedal a kúsol mi do ušného ľalôčika. Tak toto nie. V sekunde som sa postavila.

,,Nedotýkajte sa ma!" Zakričím a radšej cúvnem ku dverám. Harry, kde si?

,,To by som ani nemal v pláne, zlatíčko. Ale pamätaj, že raz, keď nebude schopný si ťa udržať, ja si pre teba prídem." Povie, keď sa postaví zo stoličky a podíde okolo mňa, aby si obliekol svôj kabát s klobúkom.

,,Dovidenia Rose. A prosím pozdrav Harryho. Večera bola vynikajúca." Treskol z dverami a ja som o chvíľku počula len jeho auto vyštartovať po štrkovej ceste preč.

Vrátila som sa do jedálne a zobrala do rúk špinavý riad, ktorý som hneď zaniesla do kuchyne. Všetko som dala do umývačky, a keď Harry vedľa mňa prehovoril mykla som sa.

,,Kde je Aaron?" Zamračí sa a letmo si oblíže pery.

,,On-n už odišiel. Mám ťa od neho pozdravovať." Povedala som vylakane.

,,Kurva! Rose, on to vie, však?" Opýta sa a ja skameniem. Pozriem sa jeho smerom a vidím, že je potiadne rozzúrený.

,,Nič som mu nehovorila. Vraj pozeral predvčerom noviny. Videl moju fotku. Vedel, že iba ty by si bol schopný uniesť ma." Povedala som a napustila som si do pohára čistú vodu. Motá sa mi hlava.

,,Čo ešte hovoril? Rose no tak! Musel ešte niečo povedať!" Zahučí a vínový pohár, z ktorého pil Aaron rozbil.

Pokrútila som hlavou, na nič iné som ai nemohla spomenúť. Počkať!

Vyvalenými očami sa naňho pozriem.
,,Vravel, že keby ma uniesol on, pannou by som už nebola, a že keď si ma nebudeš dokázať udržať, príde si pre mňa." Poviem a pozrem sa naňho.

Neviem koho sa mám bať viacej. Harryho alebo Aarona?

Iba na mňa pozerá, má zamračený výraz v tváre a myslím si, že každú chvíľku vybuchne.

,,Odteba ma nikto neoddelí. Nikto ani ten skurvenec Aaron si nezoberie to čo patrí mne. Jedine mne." povie a podíde ku mne. Jeho slová mi zahriali srdce, môj bývalý priateľ mi nikdy nehovoril nič takéto, dokonca si ani nepamätám, že by mi povedal 'mám ťa rád'.

Obmotá okolo môjho tela jeho ruky a objíme ma. Ale toto by nemal robiť. Odtiahnem sa od neho nechcem, aby sa ma dotýkal. Či už on alebo jeho bratranec.

,,Nedotýkaj sa ma." poviem a obídem ho. Som už odsť unavená a jediné čo teraz potrebujem je si dať sprchu a spať minimálne 10 hodín.

Počula som iba zavrčanie a rozbitie pravdepodobne druhého poháru na linke. Iba som zrýchlila tempo a po schodoch som utekala čo mi nohy stačili. Prišla som si zobrať čisté spodné prádlo a pyžamo. Uteráky a župan tam boli už dávno nachystané. Zatvorila som dvere od izby a vyšla som z pomerne dlhej chodby presne oproti do takej istej.

Otvorila som dvere od kúpeľne a preistotu som sa zamkla. Nikdy neviem, či Harry príde a tá ilúzia, že by ma videl nahú sa mi vôbec nepáčí. Vyzliekla som si oblečenie a popritom som si napustila teplú vaňu. Dala som si tam bublinky do kúpela a zapla som si rádio čo bolo na stolíku. Naladila som svoju obľúbenú stanicu a počúvala úzasný hlas Lorde.

Everybody wants to rule the world

Welcome to your life
There's no turning back
Even while we sleep
We will find you
Acting on your best behaviour
Turn your back on mother nature
Everybody wants to rule the world

It's my own design
It's my own remorse
Help me to decide
Help me make the most
Of freedom and of pleasure
Nothing ever lasts forever
Everybody wants to rule the world

There's a room where the light won't find you
Holding hands while the walls come tumbling down
When they do I'll be right behind you

So glad we've almost made it
So sad we had to fade it
Everybody wants to rule the world

Pohmkávala som si s ňou. Milujem túto pesničku. Má pravdu. Každý chce vládnuť svetu.

Ahojte! Teraz tak narýchlo časť, ospravedlňujem sa, že je krátka. Páči sa vám? Napíšte mi váš názor na Aarona, ktorý sa tu pravdepodobne ešte voľakedy objaví. A čo si myslíte o Harrym?

-with love, Ammi

Štokholmský syndrómWhere stories live. Discover now