,,Čo to má kurva znamenať?" Zahučí Harryho hlas a ja sa pod náhlim krikom zobudím. Ležím v jednej posteli s Aaronom. Včera sme sa rozprávali do skorého rána, tak sme pravdepodobne zaspali.
,,Čo tak hučíš?" Opýta sa ho rozospatý Aaron a mne venuje pekný úsmev. Zatiaľ čo ma Harry prepaľuje pohľadom. Je nahnevaný.
,,Ty musíš byť ešte väčšia kurva ako je Tina, keď si sa vyspala s mojím bratrancom, ktorý má priateľku. Nič viac, než skurvená špina." Vyštekne a ukazuje prstom smerom na mňa. Aaron sa naňho nenávistne pozrie.
Do očí sa mi naliali slzy, ako to môže povedať. Dobre vie, že by som sa s nikým len tak na posedenie nevyspala. Zmocnil sa ma hnev.
,,A vieš čo? Ak som ja kurva tak ty si potom skurvený pokrytec. Nič nevieš robiť, len preťahovať nejaké kurvy!" Zahučím a na jeho tváry sa zrodí úškrn. Nahrala som mu na smeč.
,,Och chcela by si. Chcela by si, aby som teraz z teba vytrtkal dušu. Túžíš po tom." Zahučal a oblízol si pery.
,,Si nechutý. Nenavidím ťa!" Zahučím.
,,Fajn"
Treskne z dverami a ja sa miknem. Začnem plakať a Aaron sa stále pozerá na dvere.
,,On si myslel, že sme spolu spali?" Zasmial sa. Prikývla som a neudržala som sa. Rozplakala som sa ešte viac a objala pritom Sirusa.
,,Prosím ťa, chcem byť teraz sama." Poviem Aaronovi. Iba prikývne a bez slova sa vyberie do útrob domu. Dúfam, že to Harrymu vysvetlí.
,,Ako sa to mohlo stať Sirius. Ako som mohla stretnúť tak hnustného no zároveň úžasného človeka?" Položím rečnícku otázku môjmu macíkovi. No márne dúfam v odpoveď.
...
,,Poď ideme von." Povie Aaron od dverí a ja sa naňho usmejem.
Hneď si dám na seba mikinu. Cestou do mňa buchne lakťom a ja mu to vrátim. Zídeme spoločne schody a dole náš smiech preruší Harry zakašľaním.
Pozrieme sa naňho a úsmev mi hneď spadne a ja sa pozrime na zem. Cítim jeho pohľad na mne. Cítim sa ako v nejakom románe od Jane Austinovej.
,,Ideme?" Opýta sa a ja zdvihnem pohľad. Myslela som si, že idem s Aaronom a nie s ním.
Pozrela som sa na Aarona nahnevane a ten mi iba ľútosne odvrátil zrak. Mal to premyslené. Vedel, že ak by mi povedal, že idem s ním, tak by som odmietla.
Pomalým krokom som sa vydala za človekom, ktorý ma včera nazval špinavou kurvou. Za človekom, ktorého mám rada a nenavidím zároveň. Keď som okolo neho prešla, zhlboka som sa nadýchla, aby som mu nevykričala čo si o ňom myslím.
Spoločne sme sa obuli a otvoril mi vchodové dvere. Nadýchla čerstvého vzduchu a pritom som sa z nenazdania usmiala. Zatvorila som oči a vnímala tento okamih. Nechodila som tak často von, a tak toto bolo pre mňa niečo úžasné!
Jemné pery priložené na tie moje ma však odtrhli od snívania a ja som sa hneď odtiahla. Prekvapene som otvorila oči a celé moje telo ovládol hnev.
,,Prestaň!" Vyšteknem.
,,Čakal som až moc dlho, Rose. Tak skurvene moc." Zúfalo sa mi pozrie na pery.
,,Nikdy nebudem tvoja!" Poviem rázne a pridám do kroku. Vykročím ku lavičke, ktorá je blízko útesu a sadnem si na ňu. Nohy si dám k sebe na lavičku, a bradu položím na kolená pozerajúc na more, na ničivé vlny okolo.
,,Ty si moja! Vždy si bola!" Povie nahnevaný hlas za mnou. Slzy mi stekajú po líciach, ale neodvrátim pohľad od vĺn.
,,Tebe nejde o nič viac ako o sex, Harry. Dokonca aj s Tinou si kvôli tomu. No myslím, že už na to prišla a odišla od teba, tak si si myslel, že si môžeš zasunúť do mňa." Poviem nahnevane a som prekvapená z výberu mojich slov. Nikdy som sa takto nevyjadrovala.
,,Omrzela ma." Mykol pleciami a sadol si vedľa mňa. ,,Vždy, keď som bol s ňou, myslel som na teba. Každýkrát čo som ju pobozkal som myslel na tvoje hebké pery, keď som ju preťahoval myslel som len a len na teba." Odmlčí sa.
,,Si nechutný. Uniesol si ma! Myslíš si, že dokážem milovať niekoho, ako si ty?" Postavím sa a nahnevane kráčam ku domu. Myslím, že na dnes čerstvého vzduchu stačilo.
Jeho silnou rukou ma zastaví, prirazí smerom k sebe a jeho ruky ovinú môj pás. Zrýchli sa mi dych a moje zreničky zostanú zväčšené, keď upiera na ne jeho smaragdy.
Prirazí s vášnou jeho pery na moje, nečaká ani chvíľku a strčí mi do úsť jazyk. Zavzdychám a svoje ruky mu strčím do vlasov. Vyšvihne si ma hore, objímem nohami jeho trup a bozkávame sa zúfalejšie než pred tým. Preruším bozk a ochutnám jeho kožu na krku. Sajem ju, lížem a kúšem a on mi vzdychá do ucha. Cítim ako stvrdol a vrátim sa späť k jeho ústam.
Jeho neposedné prsty si nájdu cestu pod moje tričko a začne mi hladkať bok. Zavzdychám a on sa usmeje.
,,Ak by sme boli vnútri, hodil by som ťa na postel a poriadne pretiahol, Rosaline." Zvodne povie a mňa tieto jeho neslušné slová začnú vzrušovať.
,,Páči sa ti to, ako ti hovorím však? Chcela by si ma. Chceš ma." Zastonám pri jeho slovách a on sa usmeje.
,,Viem, že áno." Povie.
Pobozká ma poslednýkrát na pery, ale tentokrát nežne, nie divoko a zúfalo ako predtým a položí ma na zem.
Krv sa mi nahrnie do líc a ja sa začnem cítiť veľmi trápne. Zdvihne mi hlavu a pohľadí ma po lícach.
,,Budem musieť na pár hodín odísť. Dnes ti bude robiť spoločnosť Aaron." Povie mi a ja prikývnem stále omámene od poslednej činnosti, čo sme robili.
Hey! Dnes dosť krátka časť, chcem sa vám poďakovať za vašu podporu. ❤
Harry alebo Aaron?
Koment×Vote
-AM
YOU ARE READING
Štokholmský syndróm
RomanceŠtokholmský syndróm - je fenomén, ktorý opisuje situáciu, v ktorej rukojemníci začínajú vyjadrovať súcit a sympatiu voči páchateľom. ,,Pusti ma!" zakričím naňho ,,Už som ti povedala všetko, čo si chcel vedieť!". Ignoruje ma. Len pokračuje v chôdz...