3. Fejezet

563 20 3
                                    

Tikkivel sziréna hangot hallottunk, ezért gyorsan átváltoztam. 
Elindultam a sziréna hangja felé.
Ott láttam,hogy egy velem egyidős lány van akumatizálva.
Amikor észrevett egy gonosz mosolyt küldött felém.
-Á. Katicabogár.. A nevem Szépség. Add át a talizmánodat!-mondja nekem és ördögien felnevet.
-Max az álmondban! Jut eszembe.. Hol van ez  az idegesítő Macska?-mondtam.
Majd azt vettem észre hogy rámtámad. Gyorsan elővettem a yoyómat és kivédtem a támadást.  Közbe azt néztem hogy mit szálhatott meg az akuma. Egyszer csak megláttam. A koronájában van az akuma. Gondolom ő egy hercegnőnek képzelte magát. De amilyen csúny ruha volt rajta, nemtudom hogy melyik hercegnőnek képzelte magát.
De a gondolataimból egy ismerős hang zökkentett ki.
-Szia Bogaram! Hiányoztam?-kérdezte Fekete Macska, és egy levakarhatatlan vigyor maradt az arcán.
-Szia Macska!-mondtam neki majd megforgattam a szemem- a koronáját szállta meg az akuma.
-Értem!-mondta majd megtámadtuk Szépséget.
Már elég régóta harcoltunk ellene. Ezt a lányt nagyon megbánthatták, bár a képessége elég gagyi volt.  Mindenkit lassúvá, és rondává változtatott Vagyis azt akit eltalált.
Egy idő után elegem lett.
-Na jó ebből elég! Szerencse talimán!-kiáltottam majd pár másodperc múlva egy tükör esett a kezembe.
Értetlenül néztem, majd egyszer csak eszembejutott valami.
-Macska használd fel az  erődet!- kiabáltam neki.
-Oké. Macskajajj!
Majd a betonon végighúzta a kezét, és Szépség beleesett a mélyedésbe. Így csak a felső teste látszódott.
Rám akart lőni a sugárral de a tükröt magam elé tartottam így visszaverte a sugarat, és a Szépségre ment.
Gyorsan levettem a fejéről a koronát és széttörtem.
-Számodra vége a gonoszkodásnak! Ideje hogy megtisztulj! Minden jót kis pillangó. Csodálatos katicabogár!-kiáltottam majd minden visszatért a normális kerékvágásba.
-Szép volt!-mondtuk egyszerre Macskával.
Egy csipogott a fülbevalóm.
-Mennem kell! Szia Macska!-köszöntem el tőle és már elő is vettem a yoyómat,amikor valaki visszarántott.
-Várj Katica!-mondta Macska
- Miaz Macska?-kérdezem
-Mutasd meg hogy ki vagy az álarcod mögött!
-Tudod hogy mi a szabály! Nem tudhatjuk ki a másik az álarc mögött!
- De egyszer meg kell tudnunk hogy kit relytenek az álarcok!
Ezzel a mondattal Macska magához húz és megcsókol.
Nagyon meglepődtem, de viszonoztam a csókot, bár nemtudom miért hisz én Adrienbe vagyok szerelmes.
Megint csipog egyet a fülbevalóm azt jelezve hogy hamarosan visszaváltozom.
Próbáltam eltolni Macskát magamtól, de mintha soha nem akarna elengedni úgy szorított.
Közben az ő gyűrűje is csipogott de nem törödött vele.
Mire harmadjára is csipogott egyszerre változtunk vissza. Macska eltolt óvatosan magától. Aztán láttam hogy nem Macska, hanem Adrien Agreste áll előttem.
Aztán Adrien is észrevette hogy nem Katica áll előtte. Egyszerre szólaltunk meg.
-Adrien?!
-Marinette?!
Nemtudom miért de sirva elkezdtem hazafele futni. Hallottam ahogy Adrien kiabáll utánnam, de nem álltam meg. Csak futottam amíg haza nem értem.
Miután hazaértem felmentem a szobámba, és sirtam amíg el nem aludtam.
------------------------------------------------------
Gondoltam írok még egy részt, mert unatkoztam. Szóval.. Itt a 3.fejezet.

MiraculousWhere stories live. Discover now