7. Fejezet

431 20 3
                                    

Marinette szemszöge:
Mire hazaértünk már este volt. Anyáék elég rendesen leszidtak amiért nem szóltam nekik hogy hol vagyok. De túl fáradt voltam ahoz, hogy most leálljak velük veszekedni.
Rögtön felmentem a szobámba és beledőltem az ágyba, és már aludtam is.
-Marinette! Ébresztő!-hallom Tikki hangját.
-Hagyj aludni Tikki!-morgom Tikkinek
-De el fogsz késni!
-Hm? Ja igen tudom..HOGY MI!??
Tikki! Miért nem szóltál előbb?- majd kiugrottam az ágyból és gyorsan felöltöztem.
Elköszöntem a szüleimtől, és már indultam is a suliba.
Épp a jelző csengőre értem be.
-Szia Kislány!-köszönt nekem Alya
-Szia Alya! Mi újság?-kérdeztem Alyától
-Semmi. Veled?
Ekkor bejött a tanár.
Amikor ,,végre" kicsengettek, elmentünk Alyával a folyosóra.
De meg is bántam. Ugyanis amit láttam, attól összetört a szívem.
Adrien Cloéval csókolózott. Alya próbált leállítani, de nem tudott. Cloét a hajánál fogva cibáltam le Adrienről, és amint felállt akkora pofot vágtam le Cloénak, hogy még 1 hét után is fog fájni neki.
Aztán Adrien jött. Neki is adtam egy pofot, majd könnyek jelentek meg a szemembe. Gyorsan elfutottam, mielőtt még Adrien elkezdett volna magyarázkodni.
Alya természetesen utánnam jött. Megfogta a karomat, hogy ne fussak tovább. Ekkor már zokogtam.
-Alya, miért?! Azt mondta hogy szeret! De mégis mit csinált....-nem tudtam befejezni a mondatot, mert elcsuklott a hangom.
-Nemtudom Marinette! De figyelj, lehet hogy csak egy félre értés!
-Már hogy lehetne ez félreértés? Hisz te is láttad! Méghozzá a saját szemeddel!-mondtam neki.-haza akarok menni Alya
-Rendben. Menj haza. Majd szólok az ofinak, hogy nem érezted jól magad ezért hazamentél.
-Köszi A-Alya.
Megöleltem és hazaindultam.
Amikor hazaértem, felmentem a szobámba.
Tikki kirepült a táskámból.
-Marinette! Jól vagy?-kérdezte a kwamim
-Már hogy is lehetnék jól, ha Adrien ezt csinálta?-mondtam
A válaszát nem vártam meg Tikkinek. Rögtön a kanapémba dőltem.
Csak sírtam amíg el nem aludtam.

Adrien szemszöge:
Amikor beértem akkor még nem volt benn a tanár. Leültem a helyemre és köszöntem a lányoknak. Na meg persze Ninonak is.
Amikor kicsengettek, Ninoval elmentünk leülni egy padra. De Nino szomjas lett, ezért elment a büfébe. Én ottmaradtam.
Gondolkozni kezdtem. Azon, hogy vajon miért nem küld Halálfej már egy ideje Akumát.
De a gondolataimból valaki megzavart. Ekkor vettem észre hogy Cloe az.
-Sziaa Adriédes!!-kiabálja nekem Cloe
-Szia Cloe.-köszöntem neki
-Komolyan Marinettel jársz?-kérdi Cloe nevetve.
-Igen! Mert?
-Te jó Isten! Mi az hogy mert? Adriédes nem látsz a szemedtől? Én százszor, sőt ezerszer jobb vagyok annál a kis fruskánál! Be bizonyítom!-mondta nekem. Válaszolni akartam de nem tudtam. Ugyanis Cloé megcsókolt. Nem viszonoztam. De amikor el akartam tolni magamtól, akkor úgy látszott mintha visszacsókoltam volna. Pedig nem így volt. Ekkor észrevettem, hogy Alya és Marinette ott állnak a pad másik szélénél. Alya próbálta Marinettet visszafogni, hogy ne csináljon valami hülyeséget, de nem sikerült. Marinette Cloét a hajánál fogva cibálta le rólam. Aztán akkora pofont vágott le neki, hogy még nekem is fájt. Aztán következtem én. Nekem is adott egy pofot, ami nagyon fájt, majd sírva elfutott.
Utána akartam menni, de Alya visszatartott.
-Majd én!! Nem hiszem hogy kíváncsi rád Adrien!-kiabált Alya.
Ekkor Nino is megjött..
------------------------------------------------------
Itt a 7. Fejezet 😀
Bocsánat hogy tegnap nem hoztam részt, de sok volt a tanulnivalóm. Szóval mégegyszer bocsánat.. 😓😔
És köszönöm szépen hogy már ennyien elolvastátok a könyvemet. Tudom hogy nem valami jó.
De mindegy is! Jó olvasást! 😊
Sziasztok

MiraculousWhere stories live. Discover now